Shadow0 schreef:love_western schreef:Snap ook heel goed dat sommige heel erg kunnen schrikken van deze filmpjes. En erg bang/angstig voor zijn. Maar snap niet waarom het verboden zou moeten worden? Of dat er eerst een waarschuwing moet worden gegeven. Dan is de lol voor ons (die de filmpjes wel gewoon kijken) er gauw af.
Maar waarom is jullie lol belangrijker? De afweging is lastig. Het zijn geen leuke filmpjes meer als je gewaarschuwd wordt, maar als je niet gewaarschuwd wordt kun je de keuze niet maken.
Ik snap alleen niet helemaal waarom het vanzelfsprekend is dat het ene voorrang krijgt boven het andere...
En waarom is jullie angst belangrijker? En je kunt altijd eerst nog de reacties lezen op bokt en youtube. En meestal aan de titel kun je het al merken als het een schrikfilmpje is.[/quote]
en als dat niet te merken/lezen/weetikveel te zien is,
krijgt de ander een hartverzakking,vind ik ook heel leuk!(sarcastich!)
als er straks een topic geopend word,
'ik lig in het ziekenhuis met hartproblemen dankzij een schrikfilmpje van een een-of-andere bokker'
Ik vind dan dat angst belangrijker is!
er zijn genoeg andere leuke en lollige dingen op bokt en het internet!
Als ik ergens lees dat je bang voor bijv. spinnen bent bel ik toch ook niet bij je aan om je te laten schrikken met een spin!
net als je bang bent voor bloed,stuur ik je een filmpje van een bloederig ongeluk! Leuk dan kan je lachen want misschien valt die gene flauw! Waarom is dit zó moeilijk,gewoon een waarschuwing,of een bepaalde categorie openen,Schrik niet! of Eng(e filmpjes)
@Shadow0 ook een hele goede oplossing!
edit:zie dat laatste quote niet goed is gegaan