Maak Bokt mooier, doe mee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

Re: Maak Bokt mooier, doe mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:42

Jij verwoordt precies wat ik zelf ook al zei Charlotte. ;) Zie de eerste zin van wat jij quote.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:54

Dit is een erg leuk topic met een mooi idee.
Zo was er vlak voor Kerstmis een topic waarin de bokkers naar 5 (of meer) willekeurige bokkers een kerstkaartje gestuurd hebben.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:08

Iemand nogpb ontvangen en verzonden, niet ontvangen maar wel een jarige pb verzonden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:14

Goed initiatief!
Ik krijg soms pbtjes, waar m'n mond van open valt... Hoor van mensen die compleet worden uitgescholden per PB... Zou moeten worden aangepakt.
Ik ben ook niet altijd even lief geweest, maar heb besloten dat je met respect veel en veel verder komt...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 19:16

Janine1990 schreef:
Goed initiatief!
Ik krijg soms pbtjes, waar m'n mond van open valt... Hoor van mensen die compleet worden uitgescholden per PB... Zou moeten worden aangepakt.
Ik ben ook niet altijd even lief geweest, maar heb besloten dat je met respect veel en veel verder komt...

Heh?
Scheldpartijen via pb? Dat is heel ernstig zeg. Maar dit kan wel duidelijk naar een MOD gestuurd worden of niet?
Balen dat het soms zo loopt.

Gelukkig sturen mensen ook nog leuke pb's :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:20

Dergelijke persoonlijke aanvallen stuur ik wel door naar een mod, maar ze kunnen er helaas niets aan doen. Hoewel ik met liefde mijn wachtwoord wil vrijgeven aan een mod... Ze noteren het wel, dat komt in het dossier van die persoon, zo heb ik het begrepen. Ik denk dat wanneer het vaker dan eens gebeurd, ze er wel wat mee doen :)

Ik heb de afgelopen tijd ook een paar complimentjes gekregen over [***] (in profiel) via pb, dat voelt echt supergoed! Echt heel erg leuk om te horen!

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:21

Ik doe mee met het forum liefdevol te houden!

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:34

Scheldpb's en dreigpb's komen helaas voor, de een lachwekkend en de ander beangstigend. Maar typisch voor angsthazen die hun schrijven niet openbaar zichtbaar durven te tonen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:46

Ik ben klaarblijkelijk de laatste tijd niet zo lief, want ik hoor overal om me heen dat ik een jankerd, zeikerd en gefrustreerde muts ben..... en een rellerd.... En dát, terwijl dit in mijn ogen 180 graden omgekeerd is. Hebben anderen een kort lontje? Of bén ik inderdaad die jankerd, zeikerd en gefrustreerde muts? Ben me van geen kwaad bewust, maar bij iedere letter die ik tik, lijkt het alsof ik een vuurtje bij een vat buskruit houd. Maakt wél dat ik zélf vind dat bokt idd heel negatief is..... En ik probeer altijd kritisch naar mijn eigen berichten te kijken.
Ik denk dat het ligt aan het feit dat de wereld soms nog niet klaar is voor de humor die barmat heet.... of in ieder geval is bokt dat niet :D

Verder ben ik voor zover ik weet altijd attent richting anderen, of ik probeer dat in ieder geval zoveel mogelijk te zijn. Een pb, een kaartje of bemoedigend woord kun je van mij altijd krijgen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:53

Wat over het hoofd gezien, zo te lezen?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:56

Barmat ik vind jou berichtjes altijd fijn lezen hoor.
Ik had ook ergens gelezen dat ze idd dat vonden en dat je zogenaamd elke ziekte hebt gehad die anderen hier ook hebben etc. Vind het nergens op slaan en bij mij val je iig positief op. :P

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:00

@FaberSmid: Kennelijk ;)

@suus_ : Tja, en zó ziekelijk ben ik nu écht niet, prijs me nog aardig gelukkig met mijn gezondheid, op wat krakkemikkigheidjes na, ha ha. Mjah, verkouden zijn we allemaal weleens :P

Maar 100% een engeltje ben ik niet, geef ik grif toe. Maar zó gemeen als er vaak wordt gedacht... dat is té veel credit hoor _O-

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:02

Al dat rellen moeten missen en dat allemaal tegen u, hoe durven die helden.
Komt u hier maar schuilen, wij helpen u wel.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:06

*stapt snel achter (brede?) rug van FaberSmid*

Hulde aan de Yankees! :D

;)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:08

Barmat, voor mij ben je nog niet berucht :P Tenminste.. heb wel wat voorbij zien komen óver jou (wat suus_ ook zegt), maar nooit met eigen ogen gelezen :')

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:11

Ach ja.... hoe ging het ook alweer? There's no such thing as bad press? :D

Maar het geeft je wel een naam.... maar zo lang ze over je praten en niet van je eten, is het goed, toch? _O-

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 20:12

Barmat schreef:

Maar het geeft je wel een naam.... maar zo lang ze over je praten en niet van je eten, is het goed, toch? _O-

Inderdaad :P
En hoe bevalt het, acher FS zijn (brede?) rug? :P

Ik las ergens dat FaberSmid een geliefde/bekende bokker is? :P

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:13

Ow, maar ik oordeel pas, nadat ik het met eigen ogen heb gezien (of gelezen in dit geval) heb hoor :D

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:14

Ik weet niet of ik er wel achter pas hoor, met mijn dikke buik :P
Maar op zich niet verkeerd..... kan hij de klappen opvangen, ha ha ha! Bovendien is FaberSmid zo mogelijk nóg beruchter dan ik - bijna onmogelijk maar toch écht waar!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:15

Barmat schreef:
Ik ben klaarblijkelijk de laatste tijd niet zo lief, want ik hoor overal om me heen dat ik een jankerd, zeikerd en gefrustreerde muts ben..... en een rellerd.... En dát, terwijl dit in mijn ogen 180 graden omgekeerd is. Hebben anderen een kort lontje? Of bén ik inderdaad die jankerd, zeikerd en gefrustreerde muts? Ben me van geen kwaad bewust, maar bij iedere letter die ik tik, lijkt het alsof ik een vuurtje bij een vat buskruit houd. Maakt wél dat ik zélf vind dat bokt idd heel negatief is..... En ik probeer altijd kritisch naar mijn eigen berichten te kijken.
Ik denk dat het ligt aan het feit dat de wereld soms nog niet klaar is voor de humor die barmat heet.... of in ieder geval is bokt dat niet :D

Verder ben ik voor zover ik weet altijd attent richting anderen, of ik probeer dat in ieder geval zoveel mogelijk te zijn. Een pb, een kaartje of bemoedigend woord kun je van mij altijd krijgen.

Zal eerlijk zijn dat ik wel eens een wat minder berichtje van jou heb gelezen, waar ik niet echt achter kan staan. Maarja, iedereen is anders ;) Wat betreft het negatieve, verbeter de wereld, begin bij jezelf toch? In plaats van af te geven op andermans berichten... ;)

Heb zelf ook wel eens het idee dat 'iedereen tegen mij is' :') Met name de laatste weken... Zorgt er ook wel eens voor dat ik even geen zin heb om een berichtje te plaatsen. Maar ik ga wel weer een poging doen... := Hopen dat ik daarmee geen zeikerd en watje zal zijn. We zullen het dadelijk weten ;)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:15

}>

*bedenkt zich ineens wat voor effect het zal hebben als ik mensen ga feliciteren met hun verjaardag*

}>

iekssss enge Barmat stuurt mij een PB _O-

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 20:17

Barmat schreef:
}>

*bedenkt zich ineens wat voor effect het zal hebben als ik mensen ga feliciteren met hun verjaardag*

}>

iekssss enge Barmat stuurt mij een PB _O-

" 8)7 die is gek geworden "

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:19

Leuk initiatief TS :j
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zomaar een bokker die ik niet ken een complimentje had gestuurd, maar dat ga ik veranderen. Ik houd wel van positiviteit +:)+

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:21

Janine1990 schreef:
Barmat schreef:

Zal eerlijk zijn dat ik wel eens een wat minder berichtje van jou heb gelezen, waar ik niet echt achter kan staan. Maarja, iedereen is anders ;) Wat betreft het negatieve, verbeter de wereld, begin bij jezelf toch? In plaats van af te geven op andermans berichten... ;)

Heb zelf ook wel eens het idee dat 'iedereen tegen mij is' :') Met name de laatste weken... Zorgt er ook wel eens voor dat ik even geen zin heb om een berichtje te plaatsen. Maar ik ga wel weer een poging doen... := Hopen dat ik daarmee geen zeikerd en watje zal zijn. We zullen het dadelijk weten ;)

Als mensen mij (voorkeur per pb) aanspreken op een bericht van mij, dan ben ik de laatste die onredelijk zal zijn, ik ben altijd open voor een discussie. Maar het zogeheten Barmat-Bashen (zoals ik dat dan noem) daar heb ik een hekel aan.
Ik zeg eerlijk - ik kan me jou niet herinneren, dus heavy zal het niet geweest zijn ;) Ik ben dingen ook altijd heel snel vergeten, tenzij het écht hard tegen hard gaat.
Het is vaak zo dat er al snel een groepje ontstaat die dan "en masse" zich tegen je gaat vormen en dan heb ik al snel iets van "toedeloe, zoek het lekker uit" En dan verlaat ik ook een discussie, ga verder ook nergens meer op in.
Niet iedereen hoeft het met mij eens te zijn (mag wel natuurlijk) :D Maar wees altijd respectvol, dat ben ik ook tegen jou.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:22

EngeltjeS schreef:
Barmat schreef:

Inderdaad :P
En hoe bevalt het, acher FS zijn (brede?) rug? :P

Ik las ergens dat FaberSmid een geliefde/bekende bokker is? :P

Nu wel ja, toen ik net om het hoekje kwam kijken werd FS behoorlijk afgeslacht, om het lekker dramatisch te zeggen. Naar mijn weten, correct me if I'm wrong, was ik zo'n beetje de eerste die het in de groep gooide dat FS heel wat nuttigs te melden had. *klopt zichzelf op schouder* O:)

Ik heb eigenlijk nog nooit een scheldpartij via PB gehad. Volgens mij heb ik wel een keer een meningsverschil met Ayasha bijgelegd via PB, maar daar blijft het bij. Ik heb wel vaker complimenten ontvangen en heb ook complimenten gegeven, zowel publiekelijk als prive.

Bokker chocobroodje is echt ZO'N schat! Als er eens een keer een "Liefste Bokker' verkiezing komt, nomineer ik haar! :D