Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Goed initiatief!
Ik krijg soms pbtjes, waar m'n mond van open valt... Hoor van mensen die compleet worden uitgescholden per PB... Zou moeten worden aangepakt.
Ik ben ook niet altijd even lief geweest, maar heb besloten dat je met respect veel en veel verder komt...
Barmat schreef:Ach ja.... hoe ging het ook alweer? There's no such thing as bad press?![]()
Maar het geeft je wel een naam.... maar zo lang ze over je praten en niet van je eten, is het goed, toch?
Barmat schreef:Ik ben klaarblijkelijk de laatste tijd niet zo lief, want ik hoor overal om me heen dat ik een jankerd, zeikerd en gefrustreerde muts ben..... en een rellerd.... En dát, terwijl dit in mijn ogen 180 graden omgekeerd is. Hebben anderen een kort lontje? Of bén ik inderdaad die jankerd, zeikerd en gefrustreerde muts? Ben me van geen kwaad bewust, maar bij iedere letter die ik tik, lijkt het alsof ik een vuurtje bij een vat buskruit houd. Maakt wél dat ik zélf vind dat bokt idd heel negatief is..... En ik probeer altijd kritisch naar mijn eigen berichten te kijken.
Ik denk dat het ligt aan het feit dat de wereld soms nog niet klaar is voor de humor die barmat heet.... of in ieder geval is bokt dat niet
Verder ben ik voor zover ik weet altijd attent richting anderen, of ik probeer dat in ieder geval zoveel mogelijk te zijn. Een pb, een kaartje of bemoedigend woord kun je van mij altijd krijgen.
Janine1990 schreef:Barmat schreef:Ik ben klaarblijkelijk de laatste tijd niet zo lief, want ik hoor overal om me heen dat ik een jankerd, zeikerd en gefrustreerde muts ben..... en een rellerd.... En dát, terwijl dit in mijn ogen 180 graden omgekeerd is. Hebben anderen een kort lontje? Of bén ik inderdaad die jankerd, zeikerd en gefrustreerde muts? Ben me van geen kwaad bewust, maar bij iedere letter die ik tik, lijkt het alsof ik een vuurtje bij een vat buskruit houd. Maakt wél dat ik zélf vind dat bokt idd heel negatief is..... En ik probeer altijd kritisch naar mijn eigen berichten te kijken.
Ik denk dat het ligt aan het feit dat de wereld soms nog niet klaar is voor de humor die barmat heet.... of in ieder geval is bokt dat niet
Verder ben ik voor zover ik weet altijd attent richting anderen, of ik probeer dat in ieder geval zoveel mogelijk te zijn. Een pb, een kaartje of bemoedigend woord kun je van mij altijd krijgen.
Zal eerlijk zijn dat ik wel eens een wat minder berichtje van jou heb gelezen, waar ik niet echt achter kan staan. Maarja, iedereen is andersWat betreft het negatieve, verbeter de wereld, begin bij jezelf toch? In plaats van af te geven op andermans berichten...
![]()
Heb zelf ook wel eens het idee dat 'iedereen tegen mij is'Met name de laatste weken... Zorgt er ook wel eens voor dat ik even geen zin heb om een berichtje te plaatsen. Maar ik ga wel weer een poging doen...
Hopen dat ik daarmee geen zeikerd en watje zal zijn. We zullen het dadelijk weten
EngeltjeS schreef:Barmat schreef:Ach ja.... hoe ging het ook alweer? There's no such thing as bad press?![]()
Maar het geeft je wel een naam.... maar zo lang ze over je praten en niet van je eten, is het goed, toch?
Inderdaad
En hoe bevalt het, acher FS zijn (brede?) rug?
Ik las ergens dat FaberSmid een geliefde/bekende bokker is?