Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:KoudbloedKim schreef:En ik dacht nog wel afgevallen te zijn!!
Maar je hebt wel gelijk; vaak is Bokt geweldig, en af en toe ook enorm grof.
Sorry maar met openen van dit topic en de reacties van jou in een ander topic verdienen ook geen schoonheidsprijs.
Zelf hamer je wel altijd op je o zo trieste verleden en wie zegt ons dat dat dan wel waar is (klein voorbeeldje)
Dat iemand geen tijd had om foto's te maken omdat ze werkelijk 6 dagen in een week werkt maakt haar nog niet twijfelachtig,,
Soms is het hier gevalletje de waard en zijn gasten en laat iedereen daar maar over nadenken
Echwel schreef:Juist ik ben niet zielig, heb nooit een topic geopend hoe zielig/ziek enz ik ben...
Misschien maar eens een topic openen dat het heerlijk is als je sterk in je schoenen staat en beseft dat alle tegenslag je een beter mens maakt
juval schreef:en ook dan kan je nog voor verrassingen komen te staan.. wij hadden een heel hechte HK clubje, echt lief en leed gedeeld, toen werd een van de meiden zwanger, niet gepland, boel sores, heeft maanden geduurd. De rest heeft geld ingezameld en mooi babypakket gekocht voor haar.... bleek achteraf dat ze helemaal niet zwanger was en het hele verhaal uit haar duim had gezogen....
ik vertrouw niemand meer.
KoudbloedKim schreef:Dat is wel zo, maar wat als diegene niet online komt of je vragen ontwijkt?
Edit; Wat ik daaraan toe wil voegen; ik ga geen namen noemen, maar ben 'in het verleden' iemand tegen gekomen die een reactie plaatste in de trant van;"Als ik straks dood ben, zullen jullie zeker lachen."
Meerdere keren.. en dat vind ik gewoon niet kunnen.
Die berichten zijn niet verwijderd door moderators.