rommulus schreef:vanitymay schreef:Ik vind het na 2 jaar verwijderen van dingen van topics die niet gebruikt worden of gesloten zijn op zich een prima plan. Weet niet of dit technisch haalbaar is, maar waarom zou je al die meuk laten staan? Nieuwe bokkers willen ook wel weer graag nieuwe items kunnen openen zonder de opmerkingen: is al 100 keer op bokt geweest of zoek maar zelf op..
dus ook jij wil iedere keer weer dezelfde dingen typen ???
Je hoeft zelf niet telkens te reageren in dat soort topics lijkt me. Ik kan me voorstellen dat telkens de nieuwe generatie bokkers het leuk vinden en de mensen die het al 10 keer hebben gedaan en er geen aardigheid meer aan hebben, kunnen toch gewoon hun mond houden? Ik zit echt al jaren op bokt en veel discussies zijn telkens hetzelfde en daar reageer ik alleen als ik er zin in heb, anders niet..bokt is hobby voor mij, geen noodzaak..
ik denk dat mensen die nog korter bokken en nog niet al alles voorbij hebben zien komen ook het recht hebben hun eigen stempeltje op bokt te drukken, Het is voor en door bokkers toch?