Steeds weer terugkerende vervelende reacties op BB(katten)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Steeds weer terugkerende vervelende reacties op BB(katten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:36

Ik zou er effe bijzetten dat ze niet half gebraad worden maar gewoon een licht tikje. Anders heb je zo half kat-minnend-bokt op je kap. :D

Atalanta

Re: Steeds weer terugkerende vervelende reacties op BB(katten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:40

moet zeggen dat ik daar inderdaad niet aan gedacht heb. mja mocht ik echt weer kattenkriebels krijgen dan zal ik er eens naar kijken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:41

Ding is goedgekeurd hoor... :D En net als bij kleine kinderen.... eerst zelf uitproberen _O-

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:51

Aangezien deze discussie blijkbaar alleen maar inhoudelijk over het wel of niet naar buiten laten van katten lijkt te kunnen gaan, komt hier een slotje.

Wat het beleid betreft, dat is heel simpel en staat in het charter van BB uitgelegd:

Citaat:
Op BB onstaan soms levendige discussies. Dat is helemaal niet erg, maar als je aan zo'n discussie deelneemt, onthou dan dat deze alleen constructief blijft als iedereen ook oog blijft houden voor het standpunt van anderen. Discussieer met respect voor andermans mening en behandel anderen zoals je zelf graag behandeld zou worden, dan blijft BB het gezellige forum dat het is.

Discussieëren houdt in dat je accepteert dat er mensen zijn met een andere mening en dat je die mening respecteert. Op het moment dat mensen offtopic gaan of geen respect voor andermans mening hebben, dan kan je temmen en worden, indien nodig, passende sancties gegeven.