Van wie zijn jullie fan op bokt? Voor wie heb je respect?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Re: Van wie zijn jullie fan op bokt? Voor wie heb je respect?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:07

Angelita dat heeft u mooi omschreven.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:17

Ik heb respect voor Myukii (ik hoop dat ik het goed schrijf) en haar knappe paard Amon. Hoe zij elke keer weer prachtige topics heeft, die weergeven hoe mooie band zij heeft met haar paard. En ik heb gelezen dat ze haar paard te lease heeft aangeboden, dit lijkt me niet een makkelijke beslissing :(:)

Ook heb ik respect voor Koudbloedkim, en haar mooie paard. Ik vind haar filmpjes altijd leuk om te zien, en haar topics zijn ook altijd leuk. Top ook dat ze aan het afvallen is.

Tenslotte heb ik respect voor bokkers die hun kennis willen delen op bokt en die andere bokkers willen helpen met problemen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:23

phormicola, Yamcha en Sherif: thanks! :+: Jullie geven me écht een hart onder de riem! :o

sannnnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 21:52

diegene die een paardje van een bloedtapperij heeft overgenomen.
dat paardje heette isabel was een schimmeltje, is nu volgens mij overleden.
weet haar naam niet maar dat ze dat beestje heeft verzorgd vind ik echt super!
mijn complimenten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 13:19

Ayasha schreef:
phormicola, Yamcha en Sherif: thanks! :+: Jullie geven me écht een hart onder de riem! :o

Graag gedaan meid, je bent echt een toppertje! :D

gohyaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 13:32

sannnnee schreef:
diegene die een paardje van een bloedtapperij heeft overgenomen.
dat paardje heette isabel was een schimmeltje, is nu volgens mij overleden.
weet haar naam niet maar dat ze dat beestje heeft verzorgd vind ik echt super!
mijn complimenten!

Dank je wel "sannnnee".
Isabel is idd.overleden,ze is ingeslapen,morgen precies 1maand geleden.

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 16:24

Arabesk. Ik vind het heel knap hoe zij staat voor haar idealen en die blijft verkondigen, wat iemand er ook van vindt en waar ze ook voor uitgemaakt wordt. Petje af

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 16:38

Arabesk, absoluut.
Maar ook voor Marlies (bellatrix) met haar enorm aantal berichten :D
De rest van de mensjes uit het HP-topic zeker ook :)
En Koudbloedkim, echt respect voor jou :)

sillyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 18:39

Fan vind ik een groot woord, maar als ik een bericht zie staan van de volgende mensen lees ik die vrijwel altijd. Zij hebben altijd iets zinvols en ik bewonder hun kennis van zaken.
Kiwiko
Mindfields
Arabesk
Aerdenhout
FaberSmid
Kadankovitch
Huertecilla
Professor
Verder las ik ook altijd de berichten van Suleilitha, die mis ik echt.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 08:54

Bokker none.

<3

Waarom? Dat zou je niet vragen als je haar kende. :+:

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:00

Ehm even opnoemen:

Fiffill
Kiwiko
Mindfields
Ayasha
Myukii
Koudbloedkim

ennnnnnn zo kan ik nog wel even doorgaan.

edit;

Sammievriend voor haar tekenkunsten
Femke, Smeetjoew, Natalie & Nathalie voor hun fotografie kunsten :D

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:08

Krijg nou tieten :D wat een eer........ Ik ben blij om in het rijtje mensen te staan wiens inbreng ik altijd bijzonder kan waarderen ondanks dat ik het vaak niet met ze eens ben :D :D

Persoonlijk heb ik bewondering voor ELKE bokker, elke bokker welke de moeite neemt om ergens op te reageren, diens zienswijze uit te leggen en diens reden om zo te denken ook kan onderbouwen :)

Ik hou van mensen die staan waarvoor ze staan, ook al kan ik het soms persoonlijk onzin vinden of in sommige gevallen gewoon dom.... Neemt niet weg dat ik toch heel veel respect heb voor mensen die hun zienswijze goed verdedigen :)

neem bijvoorbeeld Arabesk of Fabersmid....... kan soms echt vinden dat ze raaskallen als kippen zonder kop :) vinden ze absoluut van mij ook wel eens :) maar eerlijk gezegd vind ik Arabesk echt een fijn mens! FS ken ik niet zo goed........ maar achter de schermen heb ik leuk kontakt met die twee :) op het forum kunnen we echt wel met het mes op tafel strijden :)

Ik hou van mensen die geen ruzie maken of andersinds boos worden in discussies :) een discussie is voor mij nooit persoonlijk :)

Op een ander forum is een heeeel speciaal afgesloten gedeelte, waar alleen de ingewijde mogen komen, en daar gaan er redelijk wat bokkers over de tong op een nare manier. Ik ben blij dat ik dat niveau ontstegen ben :)

natuurlijk is het zo dat je de ene bokker aardiger vind dan de andere, kan ook niet anders..... het is net zoals op school of als op werk, je kan niet iedereen even aardig vinden, dat is onmogelijk :) Maar je kan wel respect opbrengen voor mensen

Neem Jameyskatje, bewonderenswaardig hoe die zich staande houd en haar mening blijft verdedigen op een nette manier :) ook al probeer ik wel eens een uitspraak te provoceren in mijn discussies met haar :) ze word niet boos, ze doet niet naar...... sterker nog ze blijft netjes en blijft antwoord geven ;)

Ja......... ik heb respect voor alle bokkers die bokt kunnen zien voor wat het is, een discussieforum, een kijk hier ben ik en dit kan ik forum, een uithuilplek...... gewoon een leuke digitale paardenkantine waarin er genoeg ruimte is voor verschillende denkwijzes en maniertjes...... en waar men elkaar gewoon, ondanks dat men elkaar in discussies wel eens in de haren vliegt, blijft respecteren voor wie die is.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:12

Goh.. respect..

Zoals vele van jullie vast samen met mij vinden is er respect voor iedereen.. die netjes en waardevol met elkaar omgaat.

Ik denk dat je gewoon al respect toont d.m.v netjes reageren op een ander in een topic i.o.d

Ik heb geen specifieke namen..
Wel heb ik een extra beetje respect voor alle Moderators en beheerders die elke dag weer hun uiterste best doen om dit gezellige forum gezellig te houden!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 12:54

Wauw, drie maal respect ontvangen, wat lief! :) Dat waardeer ik echt! :j

Eh, respect. Tja, ik zou niet zo snel namen kunnen noemen.. :o Er zijn meerdere mensen waar ik respect voor heb, bijvoorbeeld dat meisje met die vliegende shetlander, die leert hem zulke leuke dingen. Dat grietje (florrtje?) uit België die zonder zadel en hoofdstel hele buitenritten maakt, springt, wissels om de pas springt, etc (en de eigenaresse van die paarden ook, overigens).
Daarnaast een aantal personen die met een niet-heel-erg-gaaf-sportpaard tóch lekker aan het dressuren zijn, omdat ik weet hoe moeilijk en frustrerend het soms kan zijn als je ziet dat het bij sommige mensen met mooie sportpaarden wel vanzelf lijkt te gaan.. :')

Ach, ik ben vrij respectvol. :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 12:57

Ik ben van niemand fan haha. Of nouja, van mijn poes pukkie ben ik wel fan <3 ze heeft zoveel moeten doorstaan, operaties,
ups en downs en is nu eindelijk een beetje gewend aan haar beperking :') maar het is geen bokker :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 12:58

Respect heb ik trouwens ook voor de mensen in mijn hk topic's :j

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 13:01

Ik heb respect voor mensen, die ook respect voor mij hebben. :o

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 15:14

op dit moment heb ik diep respect voor bokker Sebart...waarbij werkelijk echt alles mis lijkt te gaan wat mis kan gaan,en die zich zo kranig houdt en maar door blijft gaan...waar ze de kracht vandaan haalt...

echt geen idee,maar heb wel heel veel respect voor haar!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 15:21

Ik ben opgevoed met de boodschap voor iedereen respect te hebben tenzij dat gruwelijk beschaamd is/wordt. En dat zit er heel goed in.....

Fan ben ik van potverdikkie, KoudbloedKim. Polly en Sjoert met zijn prachtige foto's. En allicht ben ik wat namen vergeten ;)

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:36

Jaimyliefje schreef:
Arabianranch natuurlijk :)

hihi thanxxx *D

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 17:30

phormicola, xmarliez, geerke, delerium, Yamcha en sillyhorse dank u alle. Hopelijk ben ik niemand vergeten?

KiWiKo schreef:
neem bijvoorbeeld Arabesk of Fabersmid....... kan soms echt vinden dat ze raaskallen als kippen zonder kop :) vinden ze absoluut van mij ook wel eens :) maar eerlijk gezegd vind ik Arabesk echt een fijn mens! FS ken ik niet zo goed........ maar achter de schermen heb ik leuk kontakt met die twee :) op het forum kunnen we echt wel met het mes op tafel strijden :)

Kiwiko het is dat ik u al voor af was, anders zat ik nu natuurlijk in een ten zeerste ongemakkelijke positie. Het is ook maar goed dat ik weet dat het uw schrijven is, kan het alleen maar als humor op doen vatten. Kip zonder kop, ben benieuwd wat u dan wel niet bent? Denkt dat u deze haan dan toch maar een beter moet leren kennen, kunt u alsnog mijn kop afhakken? Zullen we maar een pb date voor vanavond afspreken? Zal de messen speciaal voor u slijpen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 17:31

Wat leuk dat ik ook genoemd ben. :)

Idd het team, die doen ook altijd maar hun best voor ons normale bokkers. :D Daar steken ze ook een hoop tijd en geduld in.

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 00:20

Gefeliciteerd Fiffill!

Hmm, respect voor eigenlijk alle bokkers die normaal en netjes kunnen en blijven reageren, normala met hun paard omgaan, paarden oplappen, anderen helpen :) .

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 01:34

Een bokker waar ik diep respect voor heb is Silence. Hoe zij keer op keer vecht om met haar paardje vooruit te komen en al heel wat hobbels met 'm heeft overwonnen. Daar heb ik diepe bewondering voor :j Datzelfde geldt voor yamcha, ik lees altijd haar topics op BB.

Dat is respect voor hoe mensen met hun dieren omgaan. Maar ik heb ook ontzag voor bokkers met lef, zoals suleilitha en runningkawa. En er zijn twee bokkers die ik persoonlijk ken, en waarvan ik weet dat het op persoonlijk vlak echte doorzetters zijn: Tinky12 en pluizebolpum.

Dus eigenlijk allemaal mensen die ik om iets anders bewonder dan hun discussievaardigheden :P

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 03:33

dat is bij mij koudbloedkim en Madeira_ :j

ik heb er nog wel wat meer, maar ga niet iedereen opnoemen, om teleurstellingen bij de overige bokkers te voorkomen :)