Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jullie geven me écht een hart onder de riem!
sannnnee schreef:diegene die een paardje van een bloedtapperij heeft overgenomen.
dat paardje heette isabel was een schimmeltje, is nu volgens mij overleden.
weet haar naam niet maar dat ze dat beestje heeft verzorgd vind ik echt super!
mijn complimenten!

wat een eer........ Ik ben blij om in het rijtje mensen te staan wiens inbreng ik altijd bijzonder kan waarderen ondanks dat ik het vaak niet met ze eens ben

vinden ze absoluut van mij ook wel eens
maar eerlijk gezegd vind ik Arabesk echt een fijn mens! FS ken ik niet zo goed........ maar achter de schermen heb ik leuk kontakt met die twee
op het forum kunnen we echt wel met het mes op tafel strijden 
een discussie is voor mij nooit persoonlijk 

Maar je kan wel respect opbrengen voor mensen
ook al probeer ik wel eens een uitspraak te provoceren in mijn discussies met haar
ze word niet boos, ze doet niet naar...... sterker nog ze blijft netjes en blijft antwoord geven
Dat waardeer ik echt!
Er zijn meerdere mensen waar ik respect voor heb, bijvoorbeeld dat meisje met die vliegende shetlander, die leert hem zulke leuke dingen. Dat grietje (florrtje?) uit België die zonder zadel en hoofdstel hele buitenritten maakt, springt, wissels om de pas springt, etc (en de eigenaresse van die paarden ook, overigens).
KiWiKo schreef:neem bijvoorbeeld Arabesk of Fabersmid....... kan soms echt vinden dat ze raaskallen als kippen zonder kopvinden ze absoluut van mij ook wel eens
maar eerlijk gezegd vind ik Arabesk echt een fijn mens! FS ken ik niet zo goed........ maar achter de schermen heb ik leuk kontakt met die twee
op het forum kunnen we echt wel met het mes op tafel strijden

Daar steken ze ook een hoop tijd en geduld in. 
.
Datzelfde geldt voor yamcha, ik lees altijd haar topics op BB.