Manier van reageren........

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:23

Electra63 schreef:
Goh,
Springert, weet je zeker dat je het met vrouwen zo goed kunt vinden? Ik denk met alleen de vrouwen die ja en amen zeggen, zodra je tegengas krijgt, of vrouwen zijn het niet met je eens, dan zijn het jankerds, of ze zijn ongesteld.
Nou ik ben niet ongesteld en janken doe ik nooit, maar het valt me wel op dat de topics waar ik jou in tegenkom, altijd op slot gaan. En dat vind ik jammer, want ik hou wel van discussies.

En ik maar denken dat ze op slot gingen door jou. Wat een wondere wereld.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:24

Heino aub laat u dat, brandmerken lijkt mij dan beter. Nee zonder gekheid, dat dames met hun cyclus anders zijn dan normaal kan ik wel begrijpen. Chocolade is dan meer gewenst, wat helemaal niet goed is voor mijn dieet. Ik doe dan ook mijn uiterste best, niet mee te snoepen. Wat vaak niet zo moeilijk is, omdat ik bitter belief en de meeste dames melk. Maar goed denk dat dit off topic is?

Dames zullen we het minder op een man schrijven en meer in het algemeen beschrijven? Ik weet namelijk uit persoonlijke ervaring, dat het voor een man moeilijk is als dames zich zo gezamenlijk op een man storten voor de aanval. En als nu die ene man wijselijk probeert te zijn, denk ik dat er vast en zeker wat positiefs uit kan komen?

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:26

Springert schreef:
iefke schreef:
Graag op een respectvolle manier en ontopic reageren. Het is niet nodig om persoonlijk te worden. Bedankt voor de medewerking.

Vind ik ook.
Bedankt voor de support.

Springert. Doe nou niet zo naief. Je weet best dat jij zelf met opmerkingen als zeurwijfen ook persoonlijk wordt. Ik weet nu dat ik ook persoonlijk bezig ben. Dat ontken ik niet. Maar zo een opmerking wil ik wel even op reageren.

Ik heb in meerdere topic al een heel lang lontje met je gehad. Maar als je nu nogsteeds denkt dat alles aan een ander ligt en je zelf heilig bent dan heb ik er echt genoeg van.

Sorry. Dat ik persoonlijk wordt, nogmaals.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:28

Krips schreef:
Springert schreef:

Vind ik ook.
Bedankt voor de support.

Springert. Doe nou niet zo naief. Je weet best dat jij zelf met opmerkingen als zeurwijfen ook persoonlijk wordt. Ik weet nu dat ik ook persoonlijk bezig ben. Dat ontken ik niet. Maar zo een opmerking wil ik wel even op reageren.

Ik heb in meerdere topic al een heel lang lontje met je gehad. Maar als je nu nogsteeds denkt dat alles aan een ander ligt en je zelf heilig bent dan heb ik er echt genoeg van.

Sorry. Dat ik persoonlijk wordt, nogmaals.

Vind je het gek dat geen vent het uithoudt met je?

Sorry als dit persoonlijk is.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:30

FaberSmid schreef:
Chocolade is dan meer gewenst, wat helemaal niet goed is voor mijn dieet.

*veegt kruimels chocoladeslagroomtruffel uit haar mondhoek* Schuldig :D
Wijs proberen te zijn werkt helaas niet. Ik probeerde het met Springert via PB uit te praten maar krijg alleen maar "grappige" plaatjes en oneliners terug. Prima, maar dan heb ik er alles aan gedaan wat in mijn macht ligt.

Ik accepteer het ook mocht ik nu een ow/ban krijgen, hoewel ik in dat hele topic naar niemand persoonlijk geworden ben.

Het hele gedoe rondom de laatste discussietopics met oa Springert wordt continu in de doofpot gestopt en dat word ik ook zat. Heb er verdorrie een meldpunt discriminatie bij moeten halen want Bokt zelf vind bepaalde uitspraken nog best kunnen. Helaas vind dat meldpunt dat niet. Hoop maar dat Bokt meewerkend is want rechtzaken staan niet zo netjes lijkt me.

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:31

Nou zeg, dit heet nu discriminatie. Men rule the world. Nu nog? Het lijkt wel of we teruggaan in de tijd. Ohoh, wat een opmerkingen hier. Er gaat hier iemand echt ver.

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:32

nee je hebt met mij nog nooit een aanvaring gehad.
zal je niet lukken ook.
ben wel wijzer. :D

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:32

Blijkbaar lukt het niet om op een normale manier met elkaar om te gaan. Slotje voor overleg.