Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zack schreef:Jou vergelijking vind ik trouwens wel een beetje raar..
Iemand die in jou ogen verkeerd met haar/zijn paard omgaan is iets heel anders dan moord en vrouwenhandel.
odetteke schreef:Het rechtssysteem werkt wel zoals ik denk, anders had hij vastgezeten
Chiqa schreef:[***] schreef:Het rechtssysteem werkt wel zoals ik denk, anders had hij vastgezeten
Welke studie volg jij (Omdat je uitspraak doet overkomen of je iets van juriste bent ofzo)
gezien het jarenlange proces van dit persoon.
Zack schreef:@Odetteke
Kijk jij wel eens animal cops?
Mishandelde hond.. maar eigenaar toch onschuldig? omdat er een fout in het systeem gemaakt is?
Nee hoor imo net zo schuldig.
Maartje1990 schreef:ik vind dat wel raar, dat mensen meteen zelf met zulke ziekelijke dingen gaan lopen dreigen, dan ben je geen haar beterOf roepen doodstraf etc. etc. nee dat gaat mij toch wat te ver. Waar is ons fatsoen gebleven? we zijn toch geen wildemannen?
Hilde_q schreef:Nee die mensen die zulke misdaden plegen zijn heilig ... Ik ben het deels eens met jullie hoor maar ik ben ook stellig.
( en nee ik wens niemand dood maar het spreekwoord van mijn oma komt hier goed van pas: Doe niks bij een ander wat je jezelf ook niet toe wenst. )
los van dat vind ik dat je zulke uitspraken niet op een forum moet gooien.