Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcelDufour schreef:Zo...en dan is het nu mijn beurt om iets te zeggen. Ten eerste heb ik geen ban gekregen en waren de Mods ook niet tegen me, of hebben het topic op slot gezet uit eigen beweging.
Daar heb ik ze zelf om gevraagd, en dat hebben ze gewoon beantwoord. Ik heb ook helemaal niets tegen bokt, alleen ken ik mezelf en als iemand mij een sneer geeft, dan geef ik hem terug.
Zoals ik bijvoorbeeld nu tegen KiWiKo zeg dat het nog altijd veel beter is om uitgerangeerd te zijn, als uberhaupt nooit ingerangeerd! Maar goed....dat zal wel nooit uit mijn karakter verdwijnen, en de kans is groot dat me dat op een dag een ban gaat opleveren.
Maar....ik heb zoveel goeie reactie's ontvangen sinds ik gestopt ben met dat topic, dat ik zojuist besloten heb om de moderators te vragen om dat topic gewoon weer open te doen, mijn OW te accepteren en we zien wel wanneer ik een ban krijg. Want dat ik die op een dag ga krijgen, daar twijfel ik eigenlijk niet aan, omdat de opmerkingen waar ik de ban voor kreeg, niet op de man gespeeld waren maar meer in het algemeen. Dit topic en al die positieve berichtjes hebben me mijn mening doen herzien. Of de Mods er op in gaan, weet ik ook niet, maar mocht het wel zo zijn, dan vind ik het belangrijk dat iedereen weet dat ze dat niet gedaan hebben omdat ik gestopt ben of de OW ingetrokken hebben. Mijn beweegreden is vooral de vele gebruikers die er blijkbaar veel aan hadden....en, ook wel, om niet degene die het leuk vonden dat ik weg was hun zin te geven, want dat zou hun gedrag alleen maar bevorderen. Dus na dit schrijven, ga ik de mods vragen om het topic weer open te doen, zonder enige consessies van de kant van bokt.
Wil ik nog een ding zeggen...ThePast03 zn reactie's hier geven het beste aan waarom ik reageerde zoals ik deed. En KiWiKo dr opmerking liet zien waar ik al weken mee te maken heb.
MarcelDufour schreef:Hartsikke leuk al die reactie's en wat ik echt zeldzaam heb, is iets wat jullie voor elkaar hebben gekregen. Ik voel me zeer verlegen door al jullie geweldige reactie's. (en het waren er echt veel! Mijn hele postbus zit vol). Maar nu hopen dat de mods ook net zo vergevingsgezind zijn, en begrip hebben voor hoe het allemaal begonnen is.