Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Giolli schreef:Ik vind het wel grappig. Elke keer weer geband, arme kind moet toch een internet trauma hebben onderhand?
hansje schreef:Giolli schreef:Ik vind het wel grappig. Elke keer weer geband, arme kind moet toch een internet trauma hebben onderhand?
Ook op bokt.be is ze terug na paar keer 'geband' (3 of 4 keer) te zijn. Het is echt wel erg aan het worden!! Nog steeds niks veranderd, nog steeds echt op een jammerlijke manier bezig met haar paarden.
Mas schreef:Een topic dat ik me ook nog goed herinner is het topic over Fighter van bokker libke. Dat vond ik ook zo'n aangrijpend verhaal en het is toen ook door heel wat bokker gevolgd.
Mas schreef:Een topic dat ik me ook nog goed herinner is het topic over Fighter van bokker libke. Dat vond ik ook zo'n aangrijpend verhaal en het is toen ook door heel wat bokker gevolgd.
cissie schreef:Wat mij bij is gebleven is een topic over een paard/pony die dusdanig verwond was door een hengst tijdens een natuurlijke dekking dat deze echt gapende wonden eraan over had gehouden.
Zou de naam effe op moeten zoeken, maar die foto's waren destijds echt verschrikkelijk, de inzet en toewijding van deze bokker is de reden waarom ik mij dit verhaal nog voor de geest weet te halen, echt super!
trekpaardluf schreef:cissie schreef:Wat mij bij is gebleven is een topic over een paard/pony die dusdanig verwond was door een hengst tijdens een natuurlijke dekking dat deze echt gapende wonden eraan over had gehouden.
Zou de naam effe op moeten zoeken, maar die foto's waren destijds echt verschrikkelijk, de inzet en toewijding van deze bokker is de reden waarom ik mij dit verhaal nog voor de geest weet te halen, echt super!
Jaaa ik weet welke je bedoelt [MD] Pony zwaar gewond na poging tot natuurlijke dekking bedoel je of niet?