Want zulke meisjes komen niet zo neerbuigend over hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:anthea_naomi schreef:laatst stond er in een topic ook zo'n verhaal met zulke moeilijke woorden en lange zinnen dat ik er geen bal van snapte. En ik ben ook geen debiel ofzo doe ook gewoon havo. vind het dus ook raar dat er zulke moeilijke teksten geschreven worden.
Je zet me echt even aan het denken.
Dergelijke hoogdravende taal zorgt ervoor dat Bokt minder toegankelijk wordt voor jongeren, mensen die het niet hoog op hebben met moeilijke woorden, en mensen die gewoonweg een wat minder grote taalknobbel hebben.
Dat is toch niet de bedoeling van bokt???
Adil18 schreef:Imo kun je een discussie niet winnen, dat is niet de doel van een discussie.
Sidera schreef:Ik denk dat het gewoon meisjes zijn die wat jonger zijn en niet onbeleefd willen overkomen.
Ik heb soms nog steeds dat ik op stal tegen mensen 'u' wil zeggen omdat ze volwassen zijn
en ik veel respect voor ze heb. Maar dat is toch wat gek aangezien ik ze al bijna 1,5 jaar ken
en altijd 'jij' zeg. Toch is het een soort reflex. En ik ben 16
Komt ook omdat je op de middelbare natuurlijk tegen al je docenten 'u' moet zeggen.
Janine1990 schreef:Je zet me echt even aan het denken.
Dergelijke hoogdravende taal zorgt ervoor dat Bokt minder toegankelijk wordt voor jongeren, mensen die het niet hoog op hebben met moeilijke woorden, en mensen die gewoonweg een wat minder grote taalknobbel hebben.
Dat is toch niet de bedoeling van bokt???
__Jesper schreef:Laatst was er nog een topic dat mensen zich er aan ergerden dat mensen steeds associaler op Bokt praatten en dat ze het niet vonden kunnen als iemand 'Hey' als beginzin zei
slimmerik schreef:Fiffill schreef:Eigenlijk moet ik er vaker om lachen dan dat ik me er aan erger....
Tja, ik léés het gewoon niet en ben direct wèg uit zulke verklooide topics. En met mij velen vermoed ik. Altijd een beetje zonde voor de TS-ers.
katia1993 schreef:Het is vooral vermoeiend om te lezen, je moet zo geconcentreerd zijn om het te begrijpen.
Langs de andere kant lees ik liever een post met moeilijke woorden, dan een post zonder hoofdletters, leestekens en een hele boel typfouten.
YankeeBoy schreef:Ik sla dat soort posts over.
Moet al genoeg ingewikkeld taalgebruik lezen in mn wettenbundel & dat vind ik meer dan genoeg
Maartje1990 schreef:Hmm, het valt me af en toe wel op. En als ik bepaalde bokkers zie waarvan ik weet dat ze op zo'n hoog niveau schrijven dan lees ik 't al niet meer. Want dan moet ik 't echt soms 3 keer lezen voor ik 't begrijp.
)
geerke schreef:ik begrijp het nieteens na 3x lezen
Daisies schreef:Ik zou geen namen noemen, daar pak je bokkers persoonlijk mee en dat is niet toegestaan
Janine1990 schreef:Jou heb ik nog nooit U zien schrijven
slokkie schreef:als je nu nog even de grammatica update is het helemaal een stuk waar ik over kan klagenJanine1990 schreef:Jou heb ik nog nooit U zien schrijven
Ben ook nog niet kwaad geworden in een topic.
Het ging me meer om de rancune "Onoverzichtelijke lappen onduidelijke tekst".
Bij voorbaat mijn excuus.
Hang te lang bij opgeblazen, zelfingenomen management rond dat het meer bedrijfs deformatie is verworden eenieder genoeg ammo te geven om elkaars machtsontplooiing in stand te houden.
*Moet weer ff douchen*