Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mientjeuh schreef:lifaya schreef:worden er ook wel eens bokkers gevraagt om mod te worden?
Ja, ik ben ook zo gevraagd zonder dat ik ooit had aangegeven mod te willen worden
Potentiële mods kunnen ook worden gesuggereerd door mods, bv. gebruikers die positief opvallen in bepaalde discussies of in hun TEM-gedrag.
Mientjeuh schreef:lifaya schreef:worden er ook wel eens bokkers gevraagt om mod te worden?
Ja, ik ben ook zo gevraagd zonder dat ik ooit had aangegeven mod te willen worden
Potentiële mods kunnen ook worden gesuggereerd door mods, bv. gebruikers die positief opvallen in bepaalde discussies of in hun TEM-gedrag.
Sok schreef:Jordy_ schreef:* Gaat massaal temmen.
Voor die 10 miljoen offtopic reacties hier in het topic?
Het gaat hier over mod's die net lid zijn, het is toch geen open sollicitatie topic?
Stuur Amanda een pb en klaar(en hoef ik geen 3 pagina's bij te lezen!)
pubelia schreef:MB: Wil ik wel weten waar het bij mij fout gaatHeb in geen tijden meer ruzie gehad, geen ow's. en krijg toch wel vaak complimenten met hoe ik dingen uit leg...
![]()
![]()
Voordeel is, dat ik geen ban lijstje heb. Ik geen echte vijanden heb. En ik geen stennis achter de schermen maak. (of er moet echt al heel lang dingen opgepot zijn)