Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:De foto op de VP gaat over mishandeling, juist?
Alle andere foto's omtrend mishandeling, ook als het gewoon om magere paarden gaat, worden in link gezet, klopt ook he?
Dus waarom dan deze foto, die ook om verwaarlozing en mishandeling gaat wel?
Sammie schreef:pharagirlke schreef:De foto op de VP gaat over mishandeling, juist?
Alle andere foto's omtrend mishandeling, ook als het gewoon om magere paarden gaat, worden in link gezet, klopt ook he?
Dus waarom dan deze foto, die ook om verwaarlozing en mishandeling gaat wel?
Ik wil dit misverstand even uit de wereld helpen. Er zijn wel foto's die in link geplaatst worden vanwege de content. (en dan staat het er meestal bij) Echter... meestal, zo niet altijd, gaat het hier om foto's waarvan wij ze niet met [img] plaatsen omdat wij simpelweg de toestemming niet hebben van de fotograaf. Dat is het de reden waarom de ene foto staat als kijk hier voor een foto en de ander gewoon als foto bij het verhaalVan de laatste hebben wij toestemming van de fotograaf of hij is vrij voor gebruik
zap schreef:Dat zou niks uitmaken in dit geval. De VP is zo ingericht dat de eerste foto op de VP komt.Plaats deze foto dan in het topic zelf, onderaan zodat duidelijk is wat er wel of niet mee gebeurt is
Tieneke schreef:De realiteit niet willen wegstoppen is nog iets anders dan de realiteit opdringen. Dit vind ik idd opdringerig en net zoals ThePast03 zei: het werkt vaak ook averechts bij mensen. Doordat men zo op het gevoel wilt spelen door foto's en dus de dieren zo te gebruiken, haken net veel mensen af. En Bokt is misschien niet bedoeld voor jonge kinderen, maar wilt dat daarom zeggen dat alle verantwoordelijkheid dan maar bij thuis ligt? Wat is het nut van zo'n foto op de voorpagina? Waarom gewoon niet in het topic zelf?
Sammie schreef:Volgens mij heb ik dat al uitgelegd Phara... Nu ga je er vanuit dat deze foto schokkend is. Wij hebben 'm bij plaatsing zodanig geklassificieerd als niet schokkend. Bovendien is de foto vrij/met toestemming. Ala staat deze erbij
ruiter1992 schreef:die foto is maar klein hoor, alleen als je het artikel opent wordt hij groter.
je kunt wel weg willen lopen van de werkelijkheid, maar dit is de realiteit
juist goed dat mensen af en toe eens geconfronteerd worden met dit soort
foto's.