Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Ik ben het eens met Mariska80: Laat mensen in hun waarde.
Stop met lezen als je merkt dat het te persoonlijk wordt.
En hou op met dat gezeur!
KoudbloedKim schreef:Die heb ik ook, mijn beste vriendin zit hier ook op Bokt en met mijn moeder kan ik heel goed over mijn verleden praten.
Maar soms wil je gewoon wat steun van mensen die er geheel objectief naar kijken en ervaringen uitwisselen.
Dat heeft niks te maken met de hoeveelheid vrienden en kennissen die je in het 'echte' leven hebt.
djuno schreef:hittepit_12 schreef:Je moet wel op de hoogte blijven djuno....
doe ik toch ook?? Ik quote Koudbloedkim die net 7 min voor mij gepost had
upendo schreef:Volgens mij gaat dit volledig offtopic, dit loopt uit op touwtrekken over wel of niet snerige details geven ed ed.
De TS geeft geen namen en ik neem dan ook aan dat ze niet uit is op een persoonlijke aanval op wie dan ook.
djuno schreef:KoudbloedKim schreef:Ik ben het eens met Mariska80: Laat mensen in hun waarde.
Stop met lezen als je merkt dat het te persoonlijk wordt.
En hou op met dat gezeur!
Amen (!!).....en juist dat STOPPEN met lezen doen ze niet...ze lezen wel iedere regel die er staat want ze weten nl. precies waar het over gaat en hoe dingen omschreven zijn.
KoudbloedKim schreef:Soms krijg ik het gevoel dat er bewust naar zulke topics wordt gezocht.. en degene die deze discussie weer heeft doen oplaaien is ondertussen allang verdwenen en zit misschien lachend mee te lezen.