Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mustang1995 schreef:groentesoep is juist goed, en van hoestdrank kan je hem makkelijk in het schuurtje zetten,
Mustang1995 schreef:haaii, mijn paard POKEMON is erg raar op buitenrit, hij loopt altijd op zijn achterbenen achteruit.
weten jullie waarom mijn paard POKEMON dat doet??
DOEIG!
pokemon is back, FS
Anne_GTI schreef:Daisy. De naam zegt insiders genoeg.
Sok schreef:Anne_GTI schreef:Daisy. De naam zegt insiders genoeg.
Hee Anne, spook jij ook nog altijd rond op bokt joh, lang niet gezien!
Je had wss al vernomen dat NB finito is?
Daisy.. Krijg er spontaan weer een naar gevoel bij.
Daisy zat in verschillende HK topics maar bleek totaaaal iemand anders te zijn dan dat ze op internet deed lijken. Kwam nooit opdagen bij meetings en bleek ook niet foto's van zichzelf, maar van een andere bokker te gebruiken, als zijnde "haar" paarden. Daar zijn een aantal mensen ook flink in de maling genomen.
Anne_GTI schreef:Sok schreef:Hee Anne, spook jij ook nog altijd rond op bokt joh, lang niet gezien!
Je had wss al vernomen dat NB finito is?
Daisy.. Krijg er spontaan weer een naar gevoel bij.
Daisy zat in verschillende HK topics maar bleek totaaaal iemand anders te zijn dan dat ze op internet deed lijken. Kwam nooit opdagen bij meetings en bleek ook niet foto's van zichzelf, maar van een andere bokker te gebruiken, als zijnde "haar" paarden. Daar zijn een aantal mensen ook flink in de maling genomen.Ik hoef je toch niet meer te helpen met je huiswerk hè.
Sok schreef:Rayzaa schreef:Is Mustang1995 Pokemon:S
Lijkt me sterk..
xKatleentjex schreef:Sok schreef:Lijkt me sterk..
Ken je de scene uit de film Spartacus, wanneer een romein aan de slaven vraagt wie van hun Spartacus is, zegt er eentje: "I'm Spartacus". Waarop de volgende rechtstaat: "No, I'm Spartacus!", en uiteindelijk roepen ze allemaal door elkaar "I'm Spartacus!" .
Straks krijg je hier hetzelfde effect.
bokker 1= "Ik ben pokémon".
2= "Nee, ik ben pokémon!".
3= "Ik ben de echte pokémon!".
4= "Nee, ik!"