Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_danieke_ schreef:ik heb ook stukjes van de ts gequote waarin ze zegt dat iemand anders zn ergenissen niet op bokt moet spuien.. dat doet zei toch precies hetzelfde.. ik vind dit eigeblijk een beetje gij die zonder zonde is werpe de eerste steens
Shadow0 schreef:_danieke_ schreef:ik heb ook stukjes van de ts gequote waarin ze zegt dat iemand anders zn ergenissen niet op bokt moet spuien.. dat doet zei toch precies hetzelfde.. ik vind dit eigeblijk een beetje gij die zonder zonde is werpe de eerste steens
Maar door haar dan weer aan te spreken op wat zij doet hou je dat soort dingen in stand - en de sfeer wordt er ondertussen niet beter op. Ik vind persoonlijk dat je dat soort dingen meestal beter uit het topic kunt laten, het draagt aan de inhoud namelijk niks bij, het wordt alleen maar een soort strijd, een woordenspelletje.
_danieke_ schreef:mijn vraag, draagt dit topic wel ergens aan bij dan ?
Lielle schreef:bijlezen![]()
maar ik roep niet "leven en laten leven". Ik meld hoe een opening als "hee" op mij overkomt en ik geef aan wat ik ermee doe, nl de betreffende poster negeren en voortaan niet erg serieus meer nemen. Mag iedereen mee doen wat hij of zij wil, maar ik schrijf niet voor dat dat wel of niet mag.
precies wat shadow zegt dus.
Sammie schreef:Ik heb het woord onfatsoenlijk niet gebruikt
_danieke_ schreef:maar ik vind niet dat je het recht hebt om iets wat je zelf doet, daar een ander op aan te spreken..
Lielle schreef:Ik meld hoe een opening als "hee" op mij overkomt en ik geef aan wat ik ermee doe, nl de betreffende poster negeren en voortaan niet erg serieus meer nemen.
Saskiaatje schreef:En in een PB?
_danieke_ schreef:dus op een woordje, bepaal jij of je diegene serieus neemt of niet ?
_danieke_ schreef:tja ik geef toe, ik begin mijn topic met hey, heb veel spelfouten en hoofdletters gebruik ik zelden.. het zit er gewoon niet in bij mij en ik heb er ook te veel schijt aan om het te gaan veranderen.
Lielle schreef:mijn onderschrift is mij te waardevol om aan dit soort dingen te verspillen.
Lielle schreef:Ik snap trouwens je laatste zin niet, maar dat terzijde.
Lielle schreef:Ik meld hoe een opening als "hee" op mij overkomt en ik geef aan wat ik ermee doe, nl de betreffende poster negeren en voortaan niet erg serieus meer nemen.
_danieke_ schreef:ja klopt, maar dan kan ik ook een topic openen, ik vind het zoo respectloos dat mensen niet de moeite nemen om mijn verhaal te lezen..
Chiqa schreef:Vind je toch erg geraakt reageren in dit topic......
Chiqa schreef:Zo is het voor de meesten denk ik ook niet bepaald belangrijk om hier een notitie van te maken, du sja het kán gebeuren dat jij per abuis alsnog aan wordt gesproken met deze woorden. Duizenden leden, sorrie als ik het morgen weer vergeten ben
Citaat:Lielle schreef:Ik snap trouwens je laatste zin niet, maar dat terzijde.
Zijn je eigen woorden;Lielle schreef:Ik meld hoe een opening als "hee" op mij overkomt en ik geef aan wat ik ermee doe, nl de betreffende poster negeren en voortaan niet erg serieus meer nemen.
Citaat:Vind je toch erg geraakt reageren in dit topic......We zitten toch niet op het forum van onze werkgever?
Ik weet zeker dat er hier dagelijks, elke minuut van de dag mensen worden aangesproken met deze woorden.
Ik zie niet in wat daar zo onfatsoenlijk in is, echt niet.
Ontmeemt mij mijn spontaniteit.
Shadow0 schreef:_danieke_ schreef:ja klopt, maar dan kan ik ook een topic openen, ik vind het zoo respectloos dat mensen niet de moeite nemen om mijn verhaal te lezen..
Waarom vind je dat respectlozer dan dat jij de moeite niet neemt om je verhaal fatsoenlijk op te schrijven?
Daarnaast is er geen leesverplichting. (Wat mij betreft mogen gebruikers die ineens een topic binnen komen vallen daar best op aangesproken worden, maar NIEMAND is verplicht om alle topics te lezen die op Bokt verschijnen.)
Ik kan het ook niet allemaal lezen - en dus selecteer ik. Wat lijkt me interessant? Waar heb ik misschien wat zinnigs over te zeggen of heb ik altijd al willen weten?
Maar als ik dan een heel onverzorgd verhaal voor me zie, dan ga ik gauw weer weg. Laat maar... er zijn nog meer onderwerpen op Bokt, en misschien zijn die fijner te lezen.