persoonlijke aanval op bokker in profiel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:45

russel schreef:
Nou Kim, ik lees dat niet hoor, als je fokt bedoelt, ander forum zegt mij niets, kan mij ook niet voorstellen dat jij door het slijk gehaald wordt....

naah moet je je voor aanmelden, dan door de ballotagecommissie........... en als je godsgeprezen bent dan mag me mee praten :D

staat ergens in een onderschrift of profiel van Pvd of slimmerik die site.......

ben er ooit eens op geweest omdat er veel over mij gepraat werd, maar vind het nu niet meer intressant :)

Anoniem

Slimmerik Ik heb ook geen idee waarom je geband bent, was niet op fokt toen.

In profiel je vete voortzetten is echt heel erg _O- en daar zijn we het over eens.

Zie nu ook dat het over paardnatuurlijk gaat, maar dat is toch geen forum? Dat is een clubke, met bizarre mensen, de allesweters met paard op de bank met een bak chips :D :D

Het idee van die skippybal,daar zakte mijn broek van af, dezelfde bal is nl 15 euro bij intersport te koop...... 8-)

Anoniem

gelukkig zit ik niet actief op andere forums :P maar er ullen heus wel dingen gezegt zijn over mij op andere forums door mensen, over iedereen wel, ongetwijfeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:46

Kim ach zo, maar dat is toch ook geen forum maar een theekransje?

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:47

KiWiKo schreef:
russel schreef:
Nou Kim, ik lees dat niet hoor, als je fokt bedoelt, ander forum zegt mij niets, kan mij ook niet voorstellen dat jij door het slijk gehaald wordt....

naah moet je je voor aanmelden, dan door de ballotagecommissie........... en als je godsgeprezen bent dan mag me mee praten :D

staat ergens in een onderschrift of profiel van Pvd of slimmerik die site.......

ben er ooit eens op geweest omdat er veel over mij gepraat werd, maar vind het nu niet meer intressant :)

Ohhhhhhhhhh dan ben je wel heeeeeeeeeel belangerijk!!!!!!! ;) ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:48

Ik zeg altijd maar zo, "beter over je praten, dan van je eten"..

Adil

Cinnepin schreef:
gelukkig zit ik niet actief op andere forums :P maar er ullen heus wel dingen gezegt zijn over mij op andere forums door mensen, over iedereen wel, ongetwijfeld

Echt? Ik denk persoonlijk niet dat ik besproken word :+ Ik denk dat het vooral de mensen zijn die net een beetje meer verstand hebben van paarden dan de rest en dit willen delen. Helaas wordt dit delen in veel gevallen als betweterig opgevat en speelt afgunst en jaloezie snel op...

KiWiKo

slimmerik schreef:
KiWiKo schreef:
@slimmerik.......... je wil ook niet weten wat er op een bepaald ander forum over mij, lovely, sulelitha, echwel en andere bokkers geschreven word.......... toch???

Zeg dat wel :j En dat hou je dan ook op het andere topic tòch ?? _O-

closing in................

je bent niet zo anoniem als je denkt :)

en dit gaat bij the way geheel buiten mij om.........

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:49

niet bepaald sportief profiel , maar kan me de frustratie ook wel een heel klein beetje indenken.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:49

Je bent zeker niet zo anoniem als je denkt.
Ik zoek een bijrijdpaard in raalte; als je bijrijdpaard raalte op google intypt kun je zo al mijn berichten terugvinden..
Is dus ook niet zo moeilijk voor een ander forum om iets over je te weten te komen..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:50

tja............. beter over me banketstaaf dan van me vreten :D :D

ergens schijn ik ernstig belangrijk te zijn, zelf zie ik het niet.......... maargoed

tis een leuk spelletje om te spelen....... en ik heb niks te verleizen :)

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:50

:') Oke met zoveel hints in topic is niet heel moeilijk om de persoon te vinden.
Het mag niet lijkt me niet in deze context, en ik neem aan dat modje er dan wat aan gaat doen. Heb je al getemt of contact gehad met een modje hierover?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:51

Na 5 pagina's een discussie gelezen te hebben, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar het proefiel van deze man, omdat je er zonder dat je weet waar het over gaat erg moeilijk een beeld bij kunt vormen... Kan iemand een Pb sturen?

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:51

Ik ben wel nieuwschierig wat er nou in het profiel staat, kan iemand PB'en?

ik ben het ook lang niet altijd eens met arabesk, maar ze komt wel op voor haar mening!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:52

Trouwens Arabesk, is je dit nu pas opgevallen, dit staat er al wel een tijdje in hoor...!

kavama

Goh, heb het hele topic doorgelezen,.. :? en dan ben je zo nieuwsgierig als ik,..

Undefined

Het lijkt me dat veel dingen in dit topic over deze man ook niet mogen, zijn klandizie kan aardig terug lopen als mensen zijn naam googlelen..

En het staat er idd al een tijdje, was het al eerder tegen gekomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:53

bluedisx schreef:
Het lijkt me dat veel dingen in dit topic over deze man ook niet mogen, zijn klandizie kan aardig terug lopen als mensen zijn naam googlelen..

dan heeft ie het daar zelf naar gemaakt toch?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:54

bluedisx schreef:

Dat heb ik een paar pagina's geleden ook aangehaald...Maar niemand luistert naar mij, en niemand praat over mij op Fokt, en niemand schrijft over mij in zijn/haar profiel...WEEEEEEEEH ;(

:+ :+ :+
Laatst bijgewerkt door Adil op 07-10-09 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:55

Ik vraag mij altijd af hoe dingen ontstaan zoals een internet ruzie, dat je iemand kan haten die je niet kent en dat je misschien wel naar een fotootje zit te kijken van iemand die dat niet is.... :D :D :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:55

Cinnepin schreef:
bluedisx schreef:

dan heeft ie het daar zelf naar gemaakt toch?

Cinnepin, je moet hoe dan ook oppassen, laatst nog van dichtbij meegemaakt hoe iemand voor 'Rufmord' aan werd geklaagd, zelfde beroep als de persoon in kwestie ;)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:56

russel schreef:
Ik vraag mij altijd af hoe dingen ontstaan zoals een internet ruzie, dat je iemand kan haten die je niet kent en dat je misschien wel naar een fotootje zit te kijken van iemand die dat niet is.... :D :D :D

Snap ik ook niet. Zie de meerwaarde er ook niet van in eerlijk gezegd.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:56

Heb ondertussen het profiel gezien, maar snap er nu nog minder van dan toen ik het profiel niet had gezien :+.
Ik weet wel hoe Arabesk haar mening uit, kan me voorstellen dat mensen hier niet van gedient zijn, omdat ze duidelijk haar mening vertelt en een discussie uitlokt, maar idd niet openstaat voor andere opzichten dan vanuit haar oogpunt. Maar wees dan gewoon volwassen en reageer er niet op, dat doen ik en heel veel anderen bijv. ook :). Vind zo'n dergelijke reactie in een profiel wel erg ver gaan.

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:58

Yv_ schreef:
Heb ondertussen het profiel gezien, maar snap er nu nog minder van dan toen ik het profiel niet had gezien :+.

Ha ha, ja,.. dat had ik ook. :D euh en nog.

Aurelle_

Re: persoonlijke aanval op bokker in profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:59

Ik heb ook alles doorgelezen en weet nog steeds niet wie het is.. ben toch ook wel nieuwsgierig.