Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ariebombarie schreef:nee maar wel mogelijk een OW.
Menino schreef:maargoed, we zijn niet allemaal verslaafde boktjunkies natuurlijk, 7 dagen vind ik eerlijk gezegd niet heel lang .
slimmerik schreef:Een onafhankelijke BC zie ik overigens wel zitten. Dus een commissie die nooit mod zijn geweest of op een andere manier in het "team" gezeten hebben.
Een club die zelf minstens een paar jaar meelopen, een paar duizend posten geplaatst hebben en uit alle leeftijdscategorieën is samengesteld.
Ariebombarie schreef:slimmerik schreef:Een onafhankelijke BC zie ik overigens wel zitten. Dus een commissie die nooit mod zijn geweest of op een andere manier in het "team" gezeten hebben.
Een club die zelf minstens een paar jaar meelopen, een paar duizend posten geplaatst hebben en uit alle leeftijdscategorieën is samengesteld.
gaat niet echt werken gok ik...
iedereen is omkoopbaar voor de juiste prijs
Prrrr schreef:Tja - voor de BC is ook gewoon geworven, hoor. Via een topic. Iedereen kon zich opgeven. Daar zit geen kliek-gedachte achter.
Mag ik iedereen die zonder verdere onderbouwing aan mijn integriteit twijfelt hartelijk danken? Is echt een hele fijne feedback op de tijd die ik steek in het functioneren van Bokt.
Misschien af en toe eens nadenken voor je iets schrijft? Dat zou in 80% van alle gevallen waarschijnlijk ook de bans voorkomen.
Prrrr schreef:Tja - voor de BC is ook gewoon geworven, hoor. Via een topic. Iedereen kon zich opgeven. Daar zit geen kliek-gedachte achter.
Mag ik iedereen die zonder verdere onderbouwing aan mijn integriteit twijfelt hartelijk danken? Is echt een hele fijne feedback op de tijd die ik steek in het functioneren van Bokt.
Misschien af en toe eens nadenken voor je iets schrijft? Dat zou in 80% van alle gevallen waarschijnlijk ook de bans voorkomen.
Albert schreef:Volgens mij geef ik toch een paar punten waar verbeteringen te realiseren zijn:
Eerst de regels dichttimmeren naar de Nederlandse wetgeving.
Een derde onafhankelijke partij in het leven roepen; vergelijk het maar met het trias politica systeem.
"De onderscheiding van de staatsfuncties in de wetgevende macht, uitvoerende macht en rechterlijke macht.
Het zou handig en professioneel zijn hier mensen voor te vinden die daarin enigszins onderlegd zijn.
Het excuus dat het maar een forum is gaat niet meer op; er zijn veel mensen op Bokt die er (veel)geld mee verdienen. Dat vereist een goed systeem dat snel hoor en wederhoor kan toepassen. Een Bokt-rechter.
Cayenne schreef:Alane schreef:Dat dan een bokker per abuis berichten weggooit of er niet op reageerd, daar kan een systeem geen uitzondering op maken...
Wat ik wel terecht vind is dat wanneer er een topic wordt geopend op FZ over het handelen van die betreffende bokker dat dan ook goede berichten gepost mogen worden/of de betreffende mod daarover een pb krijgt... zodat de bokker niet gelijk aan de schandpaal genageld wordt.
Wordt dat niet voornamelijk zo gedaan omdat mods anders door 20+ pagina's moeten spitten?
Ze zijn immers op zoek naar negatieve ervaringen en niet de positieve.
Dat er ook goede ervaringen zijn is natuurlijk mooi, maar daar hebben ze verder niets aan.
Ariebombarie schreef:Hilli schreef:Je kunt altijd een open sollicitatie naar de bemiddelaars sturen. Voor deze ronde is het alleen wat laat.
Zie je mij er nou serieus in zitten Hil
Jasia schreef:Ja maar als je telkens om zo'n reden (mening geven die niet geaccepteerd word) een OW krijgt, heb je die waslijst natuurlijk snel verzameld