_Bitje_ schreef:oh dan is het helemaal goedvoelde me al een beetje aangesproken
Nee joh, het ging over het off-topic gaan in topics.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liekefriet schreef:Wat een aso's hier!
slokkie schreef:Liekefriet schreef:Wat een aso's hier!
Bokt geeft niet de faciliteiten om openbaar je frustratie te ventileren over al dan niet minderwaardige behandeling in topics.
Deze mogelijkheid is genoeg gegeven op andere fora.
Niet te min is het mogelijk door middel van de reportknop [!] te klikken bij de mods als je je echt persoonlijk voelt aangevallen, ongeacht de sociale achtergrond van de reagerende.
Deze knop gebruiken we natuurlijk spaarzaam![]()
Alles wat je verder irriteert, PB me met een verwijzing.
Een andere insteek doet meestal een glimlach verschijnen.
ach.. misschien ben ik wel overgevoelig en wil ik vrede op aarde...utopie! Jammer dat het dan bij Bokt moet horen. Soms wordt er zo gereld! Als ik het dan lees komt het gewoon als krijsen over. Ben ik nou de enige die er zo over denkt? Accepteert de rest dit? Stel ik me aan? Of moet ik het maar laten gaan...
) over het wel of niet groot genoeg om te rijden, over.. nou noem het maar. Hier kunnen we echt een eeuwig durend topic over maken. devine schreef:Maar hoe bokt hierzelf op reageert is ook moeilijk te bevatten,
heb wel eens een reactie geplaatst en dan krijg je gelijk een waarschuwing van een moderator dat je moet opletten met je taalgebruik of dergelijke?? (anders wordt je geschorst)
Als ik hier wel eens dingen lees dan denk ik dan was ik nog zeer mild...vreemd beleid

Zidore schreef:Toen ik hier net zat verbaasde ik me er ook echt enorm over! Doe toch gewoon eens ff beleefd, sommige dingen kun je ook met minder botte woorden zeggen.Ook al heb je slechts 25 posts dan kun je al wel heeeeel veel topics hebben gelezen.. en hebben gezien dat er niet overal even lief tegen elkaar gedaan wordt.
Nessah schreef:Citaat:weet je? er bestaat een site...geloof penny.nl die is specuaal
voor mensen zoals jij, met een handicap
Om deze moest ik wel grinniken.. Jeetje, wat een spelfouten zitten er in al die opmerkingen zeg.. kanonnen! Daar irriteer ik mij véél meer aan dan van die opmerkingen.. Ach, lekker laten praten.. Ik heb ook wel eens een opmerkingen in een topic gehad dat ik dacht.. Jeetje mina, kan wel vriendelijker.. Maar ach, gewoon niet druk om maken en opmerkingen lezen die wel de moeite waard zijn

yeah right... dromen heb ik ook gehad hoor, dus had toen maar tips gegeven enzo, wat ze béter kan doen. Ook was er een topic over een meisje dat de ene x 2 paarden had, dan 4 paarden en dan weer zoveel paarden, daar zeg ik dan wel weer wat van
maar zo grof worden als sommige reacties.... ik heb wel een aantal keer het woord "penny" laten vallen, maar nooit iets ergers
ik vind deze smiley leuk
en sommige worden ook wel vaker gebruikt hoor, maar denk dat het dan samen gaat met de tekst ofzo die erbij zit?
1Boefje schreef:Gewoon alles was niet paard gerelateerd is afschaffen!
Scheelt al de helft van de ruzies op bokt.
geen foto's meer posten van onze katten etc...
alleen werd ik gekleineerd door mijn ouders. ook in dit topic kwamen wel eens rare berichten voorbij... maarjah, ik negeer dat dan weer
ik weet dat niet iedereen overal mee eens kan zijn, en iedereen zijn eigen smaak heeft etc. Vaak zie ik ook dat mensen topics niet goed doorlezen voordat ze reageren en dan bijvoorbeeld zeggen van: " NU ONMIDDELIJK NAAR DE HA GAAN INPLAATS VAN HIER OP BOKT TE ZITTEN!" terwijl er dan al zelfs ziekenhuisonderzoeken zijn gedaan
mensen zijn te snel bevoordeeld en vind dat daar even naar gekeken moet worden. Ook vaak valt bokt in herhaling, vooral als het op penny's gaat (sorry dat ik het zo noem, was vroeger ook zo'n meisje
) dan lees je de hele tijd hetzelfde...
was ook een topic over een meisje die paardenvlees had verstopt omdat ze het zielig vond, en ja het idee is schattig, alleen de uitwerking minder en dan kan je wel reacties verwachten
maar jah, iedereen moet gewoon eventjes goed nadenken voordat je iets post vind ik. Waar ik mij het MEESTE aan erger zijn kinderen die me ernstige spelfouten typen, breezertaal ofzoiets. Ik heb dyslectie, dus typ ook wel eens vaag, maar ik kan wel de fouten uit somige topics halen waarbij ik denk... "doen ze dit nou expres of wat? "