_Bitje_ schreef:oh dan is het helemaal goedvoelde me al een beetje aangesproken
Nee joh, het ging over het off-topic gaan in topics.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liekefriet schreef:Wat een aso's hier!
slokkie schreef:Liekefriet schreef:Wat een aso's hier!
Bokt geeft niet de faciliteiten om openbaar je frustratie te ventileren over al dan niet minderwaardige behandeling in topics.
Deze mogelijkheid is genoeg gegeven op andere fora.
Niet te min is het mogelijk door middel van de reportknop [!] te klikken bij de mods als je je echt persoonlijk voelt aangevallen, ongeacht de sociale achtergrond van de reagerende.
Deze knop gebruiken we natuurlijk spaarzaam![]()
Alles wat je verder irriteert, PB me met een verwijzing.
Een andere insteek doet meestal een glimlach verschijnen.
devine schreef:Maar hoe bokt hierzelf op reageert is ook moeilijk te bevatten,
heb wel eens een reactie geplaatst en dan krijg je gelijk een waarschuwing van een moderator dat je moet opletten met je taalgebruik of dergelijke?? (anders wordt je geschorst)
Als ik hier wel eens dingen lees dan denk ik dan was ik nog zeer mild...vreemd beleid
Zidore schreef:Toen ik hier net zat verbaasde ik me er ook echt enorm over! Doe toch gewoon eens ff beleefd, sommige dingen kun je ook met minder botte woorden zeggen.Ook al heb je slechts 25 posts dan kun je al wel heeeeel veel topics hebben gelezen.. en hebben gezien dat er niet overal even lief tegen elkaar gedaan wordt.
Nessah schreef:Citaat:weet je? er bestaat een site...geloof penny.nl die is specuaal
voor mensen zoals jij, met een handicap
Om deze moest ik wel grinniken.. Jeetje, wat een spelfouten zitten er in al die opmerkingen zeg.. kanonnen! Daar irriteer ik mij véél meer aan dan van die opmerkingen.. Ach, lekker laten praten.. Ik heb ook wel eens een opmerkingen in een topic gehad dat ik dacht.. Jeetje mina, kan wel vriendelijker.. Maar ach, gewoon niet druk om maken en opmerkingen lezen die wel de moeite waard zijn
1Boefje schreef:Gewoon alles was niet paard gerelateerd is afschaffen!
Scheelt al de helft van de ruzies op bokt.