De humor op bokt is tegenwoordig zoek.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:50

Noah2006 schreef:
iemand nog op zoek naar een dekhengst? kijk even bij paarden te koop, staat een knap beestje bij

Als jouw topic ook een grap is, wat ik dus niet weet aangezien de foto het niet doet, vind ik het wel erg achterhaald als ik eerlijk ben :o

( als het geen grap is zou ik het iets verduidelijken en snap ik niet waarom je het hier neer zet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:51

Chiqa, het bewuste topic is op slot gezet met een opmerking van de mod daarbij. Daaruit bleek dat het topic hoewel humoristisch, niet gewenst was en dus op slot moest. Daarna is het door Apple weer geopend en verplaatst. Ik heb de slotteeropmerking gelezen en hoef er dus niet naar te raden, de reden is luid en duidelijk bekend.

_Noah

Re: De humor op bokt is tegenwoordig zoek.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:53

Nou de humor op bokt is inderdaad weg, en ik daarbij ook, tabbee mensen, succes met jullie grappige leven!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:53

Wat stond er letterlijk in de opmerking bij het slotje? ( dus niet, zoiets als.. of het kwam over dat..) want ik kan dat niet zien omdat hij weer open is en ben er wel benieuwd naar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:54

Citaat:
We hebben even schik gehad, hebben gelachen en gedaan en nu is het dus tijd voor een slotje.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:55

Noah2006 schreef:
Nou de humor op bokt is inderdaad weg, en ik daarbij ook, tabbee mensen, succes met jullie grappige leven!

Je foto deed het niet, dus welke humor? En inderdaad een beetje achterhaald. Spontane grappen zijn het leukst

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:56

Nessah schreef:
Noah2006 schreef:
iemand nog op zoek naar een dekhengst? kijk even bij paarden te koop, staat een knap beestje bij

Als jouw topic ook een grap is, wat ik dus niet weet aangezien de foto het niet doet, vind ik het wel erg achterhaald als ik eerlijk ben :o

( als het geen grap is zou ik het iets verduidelijken en snap ik niet waarom je het hier neer zet)

nog nooit ZO SNEL een slotje gezien ;(

de hengst in kwestie was zeker de moeite waard om even naar te kijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:57

Lovely schreef:
Chiqa, het bewuste topic is op slot gezet met een opmerking van de mod daarbij. Daaruit bleek dat het topic hoewel humoristisch, niet gewenst was en dus op slot moest. Daarna is het door Apple weer geopend en verplaatst. Ik heb de slotteeropmerking gelezen en hoef er dus niet naar te raden, de reden is luid en duidelijk bekend.

Ben het volkomen met je eens dat ik die opmerking voor het plaatsen van dat slotje erg opmerkelijk vindt, toont imo. weinig professionaliteit en onerbouwing om een topic te sluiten.
En juist dáárom zou ik de desbetreffende mod aanspreken wat er mis is aan dat topic, om het de volgende keer mss te voorkomen.
Nu zie ik één bak met geklaag, maar niemand doet wat, dus wat moeten wij hier dan van opsteken?
Of is het werkelijk een vergissing zoals Karl noemt in dit topic??

Asyaa schreef:
waar ik wel veel van weet zijn een aantal andere internet fora's

Denk niet dat het handig is om appelen met peren te gaan vergelijken, er is geen forum immers hetzelfde.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:58

@nickyu: Ik kon de foto niet openen dus geen idee.. :D
@Chiqa: Dat vind ik ook, geen 1 forum is hetzelfde dus vergelijkingen gaan niet op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:59

ik vergelijk de fora ook niet, ik geef alleen een andere kijk op het 'probleem', en vertel hoe het er daar aan toe is gegaan
want dit alles herinnert me toch wel aan dat geval
het is niet hetzelfde, anders was hier een al een slotje op gegaan, maar in sommige dingen lijkt het wel op elkaar

wat je met mn verhaal doet, is aan jou, en dat is jou mening
ik deel alleen maar mn ervaringen

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:00

chica ben je nu aan het rellen ? of heb je echt geen flauw benul ..

naar aanleiding van je antwoord lijkt het alsof je de clou van zowel het geopende gesloten topic als dit topic compleet mist

asyaa.. je verhaaltje is heel erg herkenbaar
ook al gaat het om een ander fora .. herken er zeker raakvlakken in

soms worden topics zoals deze snel in de kiem gesmoord
soms laten ze het even gaan en word dan alsnog met een dooddoener gesloten

al dan niet met wat ows rondgooiend vanwege verkeerde antwoorden
disrespect etc
Laatst bijgewerkt door nickyu op 27-07-09 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:01

Volgens mij is er wel wat aan gedaan.. namelijk heeft de ts dit topic op forumzaken geopend en het aangekaart. Vervolgens is het topic weer open gedaan en is er dus een "fout" bekent.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:05

wat bijna een unicum is
helaas was de lol er af en uiteraard op kh (of hk)
is de clou/lol ook weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:08

nickyu ik probeer alleen iets helder te krijgen, is dat zo bijzonder?
Ik vind namelijk dat je pas kan oordelen als je precies weet wat er aan de hand is.

Asyaa schreef:

Ik zou zeggen solliciteer als moderator hier en probeer je ideeen aan te dragen, ze hebben een tekort dus wie weet.
Verder leg ik dit naast mij neer, onbegrijpelijk dat er geen commentaar van een moderator wordt gevraagd.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:10

Karl66 schreef:
Dit specifieke geval heeft weinig met regeldrift te maken. De afspraak is namelijk dat we zo weinig mogelijk slotjes proberen te zetten. Maar mods zijn nou eenmaal mensen en in dit geval is er een verkeerde afweging gemaakt. Hoe vervelend het ook is, dat gebeurt soms.

er heeft toch al een mod gereageerd? of ben ik nou gek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:10

Chiqa schreef:
Asyaa schreef:

Ik zou zeggen solliciteer als moderator hier en probeer je ideeen aan te dragen, ze hebben een tekort dus wie weet.

:o?
wat heeft dit nou weer met mod zijn te maken?
ik deel alleen mijn verhaal, mijn ervaringen.
wat jij daar mee doet moet je zelf weten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:12

Goh men heeft al toegegeven dat hier een fout is gemaakt en toch moet men doorzeuren...

Vertel.... wie moet er op de knieën ?? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:12

Nessah schreef:
Karl66 schreef:
Dit specifieke geval heeft weinig met regeldrift te maken. De afspraak is namelijk dat we zo weinig mogelijk slotjes proberen te zetten. Maar mods zijn nou eenmaal mensen en in dit geval is er een verkeerde afweging gemaakt. Hoe vervelend het ook is, dat gebeurt soms.

er heeft toch al een mod gereageerd? of ben ik nou gek?

Dat bedoel ik niet lees anders mijn reactie's eens terug ;) Staat het allemaal uitvoerig in, dat is je vraag ook beantwoord. :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:13

Als ik hier de meeste posten lees, is de humor inderdaad vèr te zoeken _O-

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:14

Chica volgens mij ben jij nu gigantisch aan het jumping to conclusions. Hoe weet je dat? Omdat er hier niet veel staat?

Er is altijd nog zoiets als pb. En ik weet toevallig dat er op MP wel degelijk over gesproken wordt.

En los van deze ene toevallige situatie, maak ik mij persoonlijk best zorgen over de effecten die een groeiend bokt en daardoor een groeiend aantal regels en een groeiend aantal mods dat stevig volgens de regels modt heeft op bokt.

Bijvoorbeeld over het effect dat anderen hier ook aanhalen.. het terugtrekken van grote groepen bokkers naar de HK-topics en het doodbloeden van sommige fora. Dus dit topic mag dan zijn begonnen met een specifiek commentaar op een specifieke actie van één toevallige mod, maar er zit bij een aantal mensen meer en meer oprechte zorgen achter dan jij zo denkt. En ook meer dan pakweg Rom denkt, die uitgaat van het jaarlijkse zeurtopic. Ik denk echt dat het iets verder gaat. En als je je dan niet laat horen, dán moet je inderdaad niet zeuren ;)

Verder vind ik de "solliciteer als mod, dan weet je hoe het voelt'-opmerking echt een zwaktebod. Omdat het niet zo is namelijk. Er zitten in dit topic tenminste 5 ex-mods. En als je die 5 personen vraagt hebben ze allemaal andere ervaringen. Omdat het andere personen zijn die ook nog eens in andere tijden andere fora hebben gemod ;) :D :D
Laatst bijgewerkt door Anya op 27-07-09 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:24

eens anya .. ben van mening dat het idd groter gezien moet worden

ook ritp & haw ondanks diverse wijzigingen nog steeds niet
de juiste formule gevonden

HK groeit en bloeit
groepen verdwijnen naar de hk

hele topics verdwijnen naar de hk :? lopende topics
omdat er dan off topic gegaan mag worden terwijl
er soms nog steeds ontopic gediscuseerd en gepraat word

het is zelfs het handigste , als je nieuw hk topic wil , ergens een topic te openen
overal behalve op de hk , zoekend naar gelijk gestemde
gegarandeerd dat je die elders sneller vind en topic binnen paar dagen naar de hk verdwijnt

nieuwe hk lijkt steeds meer op het oude bokt :o
uiteraard nog verre van
maar toch ..

wat me ook al meermaals opgevallen is dat moddie a topic verplaatst naar lokatie b
daar word het weer verplaatst naar lokatie c
voor de leken is er soms niet meer uit te komen waar wat hoort of gaat horen na een paar antwoorden / reacties
voor sommige moddies duidelijk ook niet

steeds vaker begint een nieuw topic met
"als het fout staat verplaats het dan maar/.."

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:11

Cassidy schreef:
@ Chipieke: Nog een subforum? Bokt wemelt ervan. En sommig grapjes zijn niet leuk meer als je door het forum al weet dat het grapjes zijn...

Het was wel sarcastisch bedoeld hoor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:51

Anya schreef:
Chica volgens mij ben jij nu gigantisch aan het jumping to conclusions. Hoe weet je dat? Omdat er hier niet veel staat?

Er is altijd nog zoiets als pb. En ik weet toevallig dat er op MP wel degelijk over gesproken wordt.

Chill, dr is echt niets aan de hand ;) Dit antwoord was al voldoende voor mij geweest, was immers mijn vraag :j

Anya schreef:
En los van deze ene toevallige situatie, maak ik mij persoonlijk best zorgen over de effecten die een groeiend bokt en daardoor een groeiend aantal regels en een groeiend aantal mods dat stevig volgens de regels modt heeft op bokt.

Zo te zien ook een moderator in spe? Zo te zien hebben jij en Asyaa wel de nodige ambities, als jij het zo slecht vindt gaan kan je je mss op die manier uitleven?

Ik voel mij niet bepaald geroepen daartoe, ben prima tevreden zoals het op bokt aan toe gaat. Heb ook wel eens een opmerking gehad, hoor, heb het gewoon netjes geverifieerd bij de desbetreffende mod, en heel netjes antwoord gekregen.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:53

Chiqa schreef:
Zo te zien ook een moderator in spe? Zo te zien hebben jij en Asyaa wel de nodige ambities, als jij het zo slecht vindt gaan kan je je mss op die manier uitleven?

Ik heb al een paar jaartjes gemod.
dus volgens mij mijn bijdrage meer dan geleverd.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:54

@Chiqa: Anya is een exmod die zo te zien nog steeds dingen doorgespeeld krijgt van wat er achter de schermen gebeurt.