HAW smoesjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:26

pharagirlke schreef:
en je denkt dat dat te zien is op een foto? Of jouw spieren aan een kant slapper zijn? Daarvoor moet je naar een kinesist/dokter.

Ja bij sommige combi's kun je heel goed zien vanaf een paar foto's wat de sterke en zwakke kant is ;) en als die persoon nou op zowel links als rechts scheef zit naar dezelfde kant weet je dat ie echt scheef zit en het niet het naar binnen "vallen" is naar de binnenkant (ik leg altijd alles raar uit, maar ik ben nou eenmaal geen instructeur :+ )

pharagirlke schreef:
Als je nou monokini gaat rijden kan het misschien nog maar zolang je op bokt verschijnt zoals dat verwacht word kan je dat echt niet zien hoor, die redenen die jij hier noemt. Daar moet je echt zelf mee aan het werk.

Dat ligt er maar net aan wat voor foto's er geplaatst worden. Op sommige zitscheeffoto's kun je heel duidelijk zien dat het bijv vanuit de heupen scheef gaat...

Maar ik bedoelde probeer duidelijk te zijn naar wat je ziet. Ik kan ook tegen jou zeggen van goh wat doe je telkens raar met je been. Maar als ik niet uitleg wat dat been doet weet jij het niet ;)

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:20

Urielle schreef:
Cap is toch ook gewoon eigen keuze :? Ik vind het belachelijk om 20 pagina's te gaan zitten neuzelen of iemand een cap op zet of niet.

hier ben ik het echt van harte mee eens :j
prima als je vindt dat die wel op moet, maar daar zijn tig topics over.. en ga dan niet uitgebreid vertellen hoe wel een cap dragen toch zeker 100x je leven heeft gereden.

Overigens heb ik wel een 'smoes' en die zet ik er ook doorgaans bij. Door de ziekte van lyme wil mijn lijf een aantal dingen niet meer. Zoals een rechte rug hebben, of een mooi lang been. Maar voor het overige mag iedereen blij gehakt van mij en mijn paarden maken. Lig ik niet wakker van.

Mooie smoezen vind ik ook dat ze net bekapt zijn en daarom niet voldoende uit de schouder kunnen komen, of dat de rug mega vast zit omdat de osteopaat net is geweest, of de tandarts ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:25

of een paard dat enorm op de voorhand loopt en maar keihard ontkennen. nee hoor hij is gewoon ontspannen.

of idd de momentopname :P geniaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:25

Anya schreef:
de rug mega vast zit omdat de osteopaat net is geweest, of de tandarts ;)

Zin rug zit vast want de tandarts is net geweest :)*

haha grapje ik snap wat je bedoelt :P

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 17:35

Urielle schreef:
Mooie smoezen vind ik ook dat ze net bekapt zijn en daarom niet voldoende uit de schouder kunnen komen, of dat de rug mega vast zit omdat de osteopaat net is geweest, of de tandarts ;)

Als de osteopaat net is geweest is het toch sowieso niet de bedoeling om er meteen weer op te stappen en weg te rijden? :?
Werd mij verteld tenminste. Ik moest na de eerste behandeling een week alleen stappen en daarna een week longeren en na de tweede behandeling twee dagen stappen en twee dagen longeren en daarna weer rustig aan het rijden opbouwen...

edit: dubbele quote verwijderd

Anya

Re: HAW smoesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 18:22

nee tuurlijk niet.. maar het is wel een goede smoes :j

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:02

:+ Jep en ook die momentopname! Ja normaal doet ie het altijd wel goed O:) Ag ik zie ook wel eens foto's terug dat ik denk van juk wat was ik daar aan het doen? Maar 1 foto later is het dan weer normaal... Ik neem ook altijd aan dat mensen toch alleen de meest positieve foto's plaatsen? Als ik bijv in een ander topic foto's plaats zet ik ook niet de allerlelijkste neer namelijk :o

eppie38

Re: HAW smoesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:35

Nou blij dat iedereen hier goed tegen kritiek kan, ikkke niet hoor zeg ik eerlijk en ga ook geen fotoos plaatsen, ben zelf best wel onzeker persoontje , kritiek moet best kunnen maar het is toch altijd de zelfde meestal niet onderbouwde kritiek.
Kan me wel voorstellen dat je dan opeens zoiets hebt van oke ga me verdedigen.

Als het op een goede manier gebracht word is nog tot daar aan toe maar sommige bokkers zijn echt grof.
Inderdaad bv over 10 pagina's praten over het geen cap dragen, noem maar wat.
Verder lijkt het soms wel alsof bepaalde bokkers alle topics af speuren om maar vooral kritiek te geven, jammer, wie zegt dat de gene die de foto plaatst iets wil leren.
Ikke niet in ieder geval, ben gewoon plezierruiter en wil niet eens weten hoe mijn paard aan de teugel moet lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 16:15

Echt hé, en nooit gaat het goed blijkbaar :roll:

Kan me daar zó enorm aan irriteren :o