Mas schreef:Niet vervelend bedoeld, maar dat heb je nu toch ook?Dat is één factor, maar ook wanneer je alle bokkers laat stemmen en het logo met de meeste stemmen kiest dan hou je een groep over die niet tevreden is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lante schreef:Kitty gefeliciteerd dat je gewonnen hebt, maar ik had het leuker gevonden als heel Bokt nu nog had kunnen stemmen uit deze 10. Ik vind die van Julien het beste bij Bokt passen en het meest 'af' en professioneel overkomen. Nu gaat er aan het winnende logo dus nog gesleuteld worden... dat vind ik dan weer jammer.
Puera schreef:Mas schreef:Niet vervelend bedoeld, maar dat heb je nu toch ook?Dat is één factor, maar ook wanneer je alle bokkers laat stemmen en het logo met de meeste stemmen kiest dan hou je een groep over die niet tevreden is.Als je kijkt naar het aantal posts waarin een andere voorkeur wordt aangegeven...
Puera schreef:Begrijp me niet verkeerd, ik heb het niet over het winnende concept, maar over de manier hoe de keuze tot stand gekomen is.
Maar hoe je 't ook wend of keert, je kunt nooit iedereen tevreden stellen inderdaad.
Ben erg benieuwd wat het eindresulaat wordt van het nieuwe logo.
Lante schreef:Kitty gefeliciteerd dat je gewonnen hebt, maar ik had het leuker gevonden als heel Bokt nu nog had kunnen stemmen uit deze 10. Ik vind die van Julien het beste bij Bokt passen en het meest 'af' en professioneel overkomen. Nu gaat er aan het winnende logo dus nog gesleuteld worden... dat vind ik dan weer jammer.
Puera schreef:Mas schreef:Niet vervelend bedoeld, maar dat heb je nu toch ook?Dat is één factor, maar ook wanneer je alle bokkers laat stemmen en het logo met de meeste stemmen kiest dan hou je een groep over die niet tevreden is.Als je kijkt naar het aantal posts waarin een andere voorkeur wordt aangegeven...
Lyonesse schreef:Wat ik dan wat verwarrend vind: Top 10 maar 11 logo's
Dus eigenlijk is die van Iceprinses 2 en die van kitty 1, en er word gezegd dat er 4 van Sjimmy in staan. Toch zie ik er maar 1 in de top 10 (11). Ik zou dan eigenlijk wel de échte top 10 willen zien.