Uitslag logo wedstrijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:09

Mas schreef:
Dat is één factor, maar ook wanneer je alle bokkers laat stemmen en het logo met de meeste stemmen kiest dan hou je een groep over die niet tevreden is.
Niet vervelend bedoeld, maar dat heb je nu toch ook? :) Als je kijkt naar het aantal posts waarin een andere voorkeur wordt aangegeven...

zobras

Re: Uitslag logo wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:23

Kitty, gefeliciteerd met het winnen van de logo, super!!!

Sjimmy, jij ook gefeliciteerd.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:45

Kitty, gefeliciteerd!

Het zal even wennen zijn met een nieuw logo, maar daar zijn we vast -net als met de nieuwe layout- zo aan gewend. :D

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:27

Kitty gefeliciteerd dat je gewonnen hebt, maar ik had het leuker gevonden als heel Bokt nu nog had kunnen stemmen uit deze 10. Ik vind die van Julien het beste bij Bokt passen en het meest 'af' en professioneel overkomen. Nu gaat er aan het winnende logo dus nog gesleuteld worden... dat vind ik dan weer jammer.

HorseChica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:34

Gefeliciteerd kitty *\o/* !

Weet iemand hier al wanneer het nieuwe logo geplaatst word ? :)

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:46

Lante schreef:
Kitty gefeliciteerd dat je gewonnen hebt, maar ik had het leuker gevonden als heel Bokt nu nog had kunnen stemmen uit deze 10. Ik vind die van Julien het beste bij Bokt passen en het meest 'af' en professioneel overkomen. Nu gaat er aan het winnende logo dus nog gesleuteld worden... dat vind ik dan weer jammer.

Het is een winnend CONCEPT, niet een winnend LOGO ;)

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:52

Puera schreef:
Mas schreef:
Dat is één factor, maar ook wanneer je alle bokkers laat stemmen en het logo met de meeste stemmen kiest dan hou je een groep over die niet tevreden is.
Niet vervelend bedoeld, maar dat heb je nu toch ook? :) Als je kijkt naar het aantal posts waarin een andere voorkeur wordt aangegeven...

misschien is dat omdat niet iedereen meedoet aan de discussie. Ik heb er nl geen zin in om anderen af te kraken.

Ik vind het fijn voor kitty dat ze gewonnen heeft klaar.
ik vind het erg jammer van het gebakkelei hier, en de voorkeur die schijnbaar 'iedereen' heeft, nou sorry, maar die vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Maar had die gewonnen, had ik evengoed mijn felicitaties genoteerd en afgewacht wat het uiteindelijk geworden zou zijn, want zoals hier boven gezegd, het is een gewonnen concept en wie weet wat ze daar nog aan gesleuteld zouden hebben?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:00

Begrijp me niet verkeerd, ik heb het niet over het winnende concept, maar over de manier hoe de keuze tot stand gekomen is.
Maar hoe je 't ook wend of keert, je kunt nooit iedereen tevreden stellen inderdaad.

Ben erg benieuwd wat het eindresulaat wordt van het nieuwe logo. :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:06

Gefeliciteerd Kitty!
en ook Sjimmy natuurlijk ;)
Ben erg nieuwschierig hoe het logo er uiteindelijk uit zal zien.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:12

Puera schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb het niet over het winnende concept, maar over de manier hoe de keuze tot stand gekomen is.
Maar hoe je 't ook wend of keert, je kunt nooit iedereen tevreden stellen inderdaad.

Ben erg benieuwd wat het eindresulaat wordt van het nieuwe logo. :)

Er zullen altijd 2 of 3 favorieten, je zal altijd (minimaal) de helft van het aantal mensen moeten teleurstellen.... ook als er een andere manier van kiezen geweest zou zijn. Dan zouden er 2 of 3 om de "winst" strijden en ja ook dan :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:37

Lante schreef:

Op deze manier hebben wel alle logo's even veel kans, een goed afgewerkt logo hoeft nog niet meteen een goéd logo te zijn. ;) Een simpel ogend potloodschetsje kan misschien qua concept wel heel sterk zijn. :)

Zoals het logo er nu uitziet is het mijn smaak niet, maar wie weet wat er nog allemaal mee gaat gebeuren. Ik ben benieuwd hoe het wordt uitgewerkt. En je kan nooit iedereen tevreden hebben, dat is nu eenmaal zo. Als er een logo was gekozen wat ik bijv. prachtig vond heb je zo weer 10 anderen die het niks vinden, dat kan niet anders. Had het wel leuk gevonden als de bokkers konden stemmen, maar goed zoals Bart al aangaf was daar geen mogelijkheid voor. ;)

Ik wacht 't uiteindelijke logo af, ben erg benieuwd! :) Overigens ben ik benieuwd of er echt nog zoveel aan veranderd gaat worden, dan is het logo immers niet meer gemaakt door 'n bokker maar eerder door het beheer.. maar ach, we zien het wel. ;)

@ Dowski sommige mensen geven - naast de felicitaties - nu eenmaal graag hun mening, niet iedereen vindt het mooi. Je mag zeggen dat je het mooi vindt en ook dat je het niet mooi vindt, ik zie het probleem niet zo.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:46

dat zeg ik ook niet, maar er wordt vanuit gegaan dat omdat omdat niemand iets negatiefs zegt over de andere logo's dat die ene het dan maar had moeten worden ...

Het is nou eenmaal een wedstrijd, eentje kan er winnen en wat maakt het uit of het beheer of de bokkers zelf kiezen, nooit is iedereen helemaal tevreden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:13

Nope, en "die ene" (wss die van JulienSVU die jij bedoelt) wordt ook niet mooi gevonden door iedereen lijkt me. Je kan onmogelijk iedereen tevreden hebben, maar miss kan het concept van deze zo aangepast worden dat (bijna) iedereen er wat in ziet, dat zou het mooiste zijn. :) We zullen zien wat er mee gaat gebeuren.

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:40

Gefeliciteerd Kitty!

Ik ben in ieder geval blij dat de bokkers niet mochten stemmen. Als ik sommige logo's voorbij zag komen in het eerdere topic, die waren zo kinderachtig. Een groot deel van de bokkers die dan stemt zullen toch een kinderlogo uitzoeken en ik denk niet dat we daar op zitten te wachten.

Nee dan heb ik toch liever dit, we hebben nog geen uiteindelijk logo gezien, dit is alleen een idee. Laten we niet zeuren en gewoon afwachten wat er uit komt. Wie weet verassen ze ons nog ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:53

Puera schreef:
Mas schreef:

Maar dat was ook mijn punt ;)
Oók wanneer je laat stemmen houd je een ontevreden groep, en wanneer het beheer kiest is dit ook het geval. Er zullen hoe dan ook mensen zijn die het nieuwe logo liever anders hadden gezien, dat kun je niet voorkomen.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:59

Kitty gefeliciteerd met je winnende concept! Het was niet mijn eerste keuze maar ik doe het je zeer zeker niet na!
Een vriendin van mij (die niets met paarden of laat staan met Bokt heeft) kwam net binnen en ziet toevallig dit logo op mijn scherm, zegt ze: wat is er 3 oktober? En inderdaad zou je de tekst zo kunnen lezen. Misschien iets om mee te nemen in het 'bijschaven' van dit concept.

Ook de andere bokkers gefeliciteerd, het is tenslotte niet niks om met zoveel inzendingen in de top-10 te belanden!

Ik ben benieuwd hoe het nieuwe logo er uiteindelijk uit gaat zien :))

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:09

Voor de winnaars: van harte gefeliciteerd :# !

En voor degenen die mee hadden willen stemmen: ik was op dat moment nog teamlid en ik kan je vertellen dat het een ellenlange lijst was om je door te worstelen :+ , het was bepaald geen 5-minutenkwestie. Komt door de overweldigende hoeveelheid logo's die ingestuurd waren, ik vond het ontzettend gaaf om te zien hoeveel moeite iedereen er in stak!

Als Bokkers mee hadden mogen stemmen had naar alle waarschijnlijkheid maar een relatief kleine groep daarvan gebruikt gemaakt, zeker gezien de aanzienlijke tijd die het kostte. Er waren ca. 60 teamleden van diverse leeftijden en pluimage, een redelijke afspiegeling van het Boktpubliek,en die moesten echt allemaal meestemmen. De teamleden waarom er allemaal van doordrenkt dat het logo(concept) op merchandiseproducten gebruikt moest kunnen worden, etc. etc., en toch waren de meningen ongelooflijk divers :j . Wat de één een stijf truttenlogo vond, vond een ander heel stijlvol en chique, en wat de andere een leuk vrolijk logo vond, vond een ander maar een speels ding dat niks op Bokt te zoeken had. Zoveel mensen, zoveel wensen wat dat betreft :)) , dat zou niet anders geweest zijn als het grote Bokt had mogen meestemmen.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:10

Wat ik dan wat verwarrend vind: Top 10 maar 11 logo's :D
Dus eigenlijk is die van Iceprinses 2 en die van kitty 1, en er word gezegd dat er 4 van Sjimmy in staan. Toch zie ik er maar 1 in de top 10 (11). Ik zou dan eigenlijk wel de échte top 10 willen zien.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:17

Ik vind het een erg leuk logo, mooie kleur ook! Goed gedaan! Gefeliciteerd :D

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:17

Mas schreef:
Maar dat was ook mijn punt ;)
Ok, dan had ik 't verkeerd begrepen. :)

Haha pretletter17, 3 okt. :)) Tip voor 't beheer: duidelijk lettertype. :D

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:26

Lyonesse schreef:
Wat ik dan wat verwarrend vind: Top 10 maar 11 logo's :D
Dus eigenlijk is die van Iceprinses 2 en die van kitty 1, en er word gezegd dat er 4 van Sjimmy in staan. Toch zie ik er maar 1 in de top 10 (11). Ik zou dan eigenlijk wel de échte top 10 willen zien.

Die 10 die weergegeven staan zijn de leden-van-bokt-die-ontworpen-hebben top 10 (op alfabetische volgorde), niet de logo top 10.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:46

Ow, dat was me totaal ontgaan :+ Toch ben ik dan nog steeds benieuwd naar de logo top 10 :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:15

Gefeliciteerd Kitty en Sjimmy :)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:46

Gefeliciteerd, ik ben benieuwd naar het uiteindelijke ontwerp :D

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:39

Gefeliciteerd, ik vind het een leuk logo :D