Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DendroFleur schreef:Ik ben net voor het eerst belazerd. Iemand genaamd ** bood iets en we zijn een prijs overeengekomen. Natuurlijk opgezocht wat voor iemand het was. Maar 20+, Z-dressuur, KNHS-jurylid, dus ook adres en tel.nr. bekend. Geen probleem en dus geld overgemaakt.
Na weken nog niets gekregen. Wel een PB van iemand anders die ook nog niets gekregen had. Deze heeft er vaart achter gezet en het bleek dat ** een schaduwaccount was van **. Grappig dat ze onder die naam ook een keer was opgelicht. Ze heeft nu een ban ivm een schaduwaccount.
Tel blijkt van haar ouders te zijn. Ander telnr gekregen maar die neemt ze niet op. Via Google het nr van haar zus gevonden maar die wil haar 06 niet geven (kan ik me wel iets bij voorstellen). Na meerdere mails oa via Bokt, Hyves en via haar gewone emailadres geen reactie terug gekregen. Het enige wat ons nu rest is dus om haar ouders en zus lastig te vallen. En dan net zo lang tot deze het zat zijn en deze dame eens een trap onder de kont willen geven.
We komen regelmatig in Utrecht dus even langs rijden zou ook mogelijk zijn. Maar dan vind ik dat ze de verzendkosten eraf mag halen. Uit principe weigering ik dat dus, maar wie weet staan we binnenkort op de stoep.
De andere gedupeerde heeft ondertussen na een dreigmail wel haar spullen ontvangen. Een andere gedupeerde wacht ook nog steeds.