Ik heb werkelijk waar geen idee, en ook geen zin me erin te verdiepen. De groene O's en rode X's, vond ik wel redelijk geloofwaardig overkomen. (Voor degenen die niet weten waar ik het over heb, pb maar) T VIP-gebeuren is zo gek nog niet, dit zie je ook bij Hyves (goldmember) T moderator gegooi heb ik niet meegekregen en verder..tsja, er zal vast iets ondernomen zijn, maar dan trap ik er wel met open ogen in! Maakt dat nou uit vanachter je pc!
Ik denk te weten wat jij bedoelt en dat denk ik dus ook. Snappie?
joplin_1
Geplaatst: 11-03-09 14:04
Ik ga voor optie 4 de groene O's ik heb het ook en ben ook altijd het slachtoffer van grapjes of zou dat misschien komen omdat ikzelf meestal wel iemand in de maling neem
Jiiiihaaaaaaa!!! Straks is heel bokt zijn klutsjes kwijt... Zien de modjes groen en wij blauw van het lachen... ofzoiets... wekt dit nog meer verwarring??
Jiiiihaaaaaaa!!! Straks is heel bokt zijn klutsjes kwijt... Zien de modjes groen en wij blauw van het lachen... ofzoiets... wekt dit nog meer verwarring??
Wacht, nu ben ik in de war... Modjes zijn toch al groen?
Wat een heerlijke hysterie. En 1 april gebeurt er helemaal niks
Breghje
Geplaatst: 11-03-09 14:59
Rock schreef:
Breghje schreef:
Wacht, nu ben ik in de war... Modjes zijn toch al groen?