'Pluspakket' voor Bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:36

Alleen die optie om banners uit te zetten lijkt me contra-productief. Adverteerders betalen toch voor advertentieruimte? Dan lijkt het me niet correct om als daarvoor betaald is vervolgens gebruikers de optie te geven om dat uit te schakelen.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:37

MoonChloe schreef:
Ik snap niet echt hoe dit een 1 april grap zou kunnen zijn :? het is maar een voorstel..

In maart komen de meest bizarre dingen voorbij, bannen en iets met mods kiezen ofzo..... Ik ben gewoon heel wantrouwend op het moment. In maart roert Bart zijn staart....... ;)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:37

Maar kijk even naar het rekensommetje Macusa eerder in het topic, ik neem aan dat dat toch nog steeds meer oplevert dan de banners....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:39

Macusa schreef:
Adverteerders betalen toch voor advertentieruimte? Dan lijkt het me niet correct om als daarvoor betaald is vervolgens gebruikers de optie te geven om dat uit te schakelen.

Eerder andersom....bokt verdient ontzettend veel geld met elke klik die een bokker op zo'n banner doet kijk maar eens bij http://www.google.nl/intl/nl/ads/ dus lijkt me geen optie om die uit te laten schakelen voor bokt zo lopen ze ontzettend veel inkomsten mis.
Daarom denk ik ook serieus aan die 1 april grap

Jolliegirl

Re: 'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:40

en wanneer gaat dit in, 1 april...

:n

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:41

Nu begin ik ook te twijfelen hoor ... :=

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:42

Ik twijfel ook, aan de ene kant is het al vaak besproken, maar aan de andere kant begint bokt al vaak met de 1 april grap in maart :\ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:43

Hoe vaker ik het trouwens ook lees,die beginpost,hoe minder serieus ik het kan nemen..

Boktstring?
prijsvragen en acties?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:44

Haha mocht het een grap zijn is het te vroeg......

Mocht het geen grap zijn kunnen ze dit soort dingen beter in juni brengen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:44

Anoniem schreef:
Boktstring?
prijsvragen en acties?

Presies ;)

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:45

Was ook wel het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van eht topic, waarom niet een maandje later?
Maar misschien is het juist weer een afleidingsmanouvre :+ .

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:45

Sodera schreef:
Maar kijk even naar het rekensommetje Macusa eerder in het topic, ik neem aan dat dat toch nog steeds meer oplevert dan de banners....

Als dat interessanter is voor Bokt moeten ze dat zeker doen, maar als adverteerder zou ik er niet blij mee zijn. Bokt moet er dus rekening mee houden dat het moeilijker zal worden advertentieruimte te verkopen. Het is verder nog maar de vraag of het idee bij de gebruikers aanslaat. Gelet op de reacties hier is er wellicht maar een handjevol mensen dat voor het abonnement kiest en Bokt riskeert er trouwe adverteerders door te verliezen. Dus, maw misschien valt de opbrengst uit dit plan tegen en raakt men er bovendien andere betalers door kwijt.

De enige gebruikers voor wie dit interessant is, zijn de degenen die zich met een hoge frequentie op Bokt bevinden. Hoeveel zijn er dat eigenlijk? En van dat aantal, hoeveel gaan er daadwerkelijk dat abonnement nemen? Ik weet de kengetallen niet, maar durf zo wel te zeggen dat ik er mijn adverteerders niet voor zou willen opofferen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:46

Volgens mij dacht bijna iedereen eraan bij het lezen van het topic..... maar we zullen zien. :))

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:47

Boktstring is een begrip ondertussen. In ieder bokt-kleding-topic wordt die genoemd. Als het een grap is, is het jammer. Ads kan wel degelijk omdat dit vaste inkomsten zijn en heel veel mensen niet voor 25 euro wegklikken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:47

Ik vind dat Bart zelf ook angstvallig stil blijft hier in dit topic..
die zal zich 1 april wel melden.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:48

Chiqa schreef:
Macusa schreef:
Adverteerders betalen toch voor advertentieruimte? Dan lijkt het me niet correct om als daarvoor betaald is vervolgens gebruikers de optie te geven om dat uit te schakelen.

Eerder andersom....bokt verdient ontzettend veel geld met elke klik die een bokker op zo'n banner doet kijk maar eens bij http://www.google.nl/intl/nl/ads/ dus lijkt me geen optie om die uit te laten schakelen voor bokt zo lopen ze ontzettend veel inkomsten mis.
Daarom denk ik ook serieus aan die 1 april grap

Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht in eerste instantie niet eens aan Google Ads, maar aan de eigen adverteerders van Bokt. Ik ben het met je eens. Of hier is echt niet over nagedacht of het is een 1 april grap.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:49

O, dan weet ik nog een goede!

-Van te voren op de hoogte gebracht worden van 1 april grappen. :D

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:53

Ahahhaa, grappig 1 april grap dit :))!

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:56

Ik ga er toch maar even vanuit dat het gemeend is en geen (slechte) 1 april grap. :D

Ik zou voor zijn, en max. 2 euro per maand er denk ik wel voor over hebben.

Mijn pb box zit écht voortdurend vol terwijl ik die berichtjes eigenlijk niet wil deleten, pb naar meerdere personen kunnen versturen is misschien ook handig.

Ook aan de reclame heb ik tegenwoordig een hekel, ze staan er te groot (vind ik) en daarbij was er overlaatst zelfs eentje die ik qua uitzicht lichtjes ongepast vond voor bokt. Dus zou wel leuk zijn als die dan niet meer te zien zijn.

Alle andere voorstellen die Bart opnoemde vind ik ook nog wel oké, zie mezelf geen merchandise kopen of echt deelnemen aan prijsvragen maar kan ook geen kwaad dat het er in zit.

Wat ik ook heel erg leuk zou vinden, zijn statjes.
Wie je profiel bezoekt (en hoe vaak)
Wie je berichten opzoekt (en hoe vaak)
Ik ben nl. wel benieuwd naar enkele personen, haha. ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:57

crossmonster schreef:
Anoniem schreef:
Nou,op die manier kan er wel een flinke discussie ontstaan die dan wellicht extra wordt aangewakkerd door moddies.
Ik zie er wel een 1 april grap in...of gewoon een slecht voorstel.

Een slechte 1 april grap zelfs :+

Kan niet slechter zijn dan die speciale trailer :')

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:58

Ik zou het doen :j zeker een officemogelijk is voor mij zeer handig

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:04

Ik kan me echt niet voorstellen dat dit serieus is :x

Dit moet een 1 april grap zijn!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:10

- De mogelijkheid om meer dan 1 topic te openen wanneer die beperking telt zoals bv op ITP/FB enne EA.

- Nieuws naar je mailbox

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:37

Ik vind het ook een leuk idee, maar zou het niet nemen, simpelweg omdat ik van de meeste dingen geen gebruik maak dan.

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:40

Sowieso dat ik daarvoor niet ga betalen. En ik zou het ook belachelijk vinden als je kan zien wie je profiel bekijkt, vind ik toch ook wat schending van privacy...

Office versie lijkt mij handig voor die uitzonderlijke keer dat ik mij verveel op school, maar om daar voor te gaan betalen :n Inbox leeg ik wel en de rest boeit mij ook niet eigenlijk :P