Denk je anoniem te zijn op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Denk je anoniem te zijn op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:41

Ik waan me totaal niet anoniem, nergens op internet trouwens. Wat niet de hele wereld mag weten post ik gewoon niet. Knipoog

luxx schreef:
bij mensen die kostte wat het kost anoniem willen blijven denk ik ook steevast dat ze erg lelijk zijn of andersinds iets te verbergen hebben.
en met grote praatjes een farce ophouden over hun manier van in het leven staan en hun normen en waarden.
dergelijke mensen neem ik ook stukken minder serieus als mensen waarvan ik hun hoofd erbij kan zien en die niet zo angstvallig anoniem moeten blijven.
zo ben ik een bewonderaar van kiwiko, maar van suleilitha en slimmerik hoef ik verder niet zoveel, zijn voor mij internetfantomen die ik net zo ver vertrouw als ik ze kan gooien.

Hier kan ik me wel een beetje in vinden. Ik denk niet dat mensen die perse anoniem willen blijven lelijk zijn of iets dergelijks Knipoog, maar ik merk wel dat ik mensen makkelijker serieus neem als ik me een beetje een beeld van hen kan vormen.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:42

een tijdje geleden ben ik heel erg geconfronteerd met het feit dat ík nagelezen word.
zat toen een heel vervelend 'staartje' aan...
en nu heb ik er wel deels van geleerd, want ik plaats veel minder echt persoonlijke dingen op bokt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:44

RedPassion schreef:
Ik waan me totaal niet anoniem, nergens op internet trouwens. Wat niet de hele wereld mag weten post ik gewoon niet. Knipoog

luxx schreef:
bij mensen die kostte wat het kost anoniem willen blijven denk ik ook steevast dat ze erg lelijk zijn of andersinds iets te verbergen hebben.
en met grote praatjes een farce ophouden over hun manier van in het leven staan en hun normen en waarden.
dergelijke mensen neem ik ook stukken minder serieus als mensen waarvan ik hun hoofd erbij kan zien en die niet zo angstvallig anoniem moeten blijven.
zo ben ik een bewonderaar van kiwiko, maar van suleilitha en slimmerik hoef ik verder niet zoveel, zijn voor mij internetfantomen die ik net zo ver vertrouw als ik ze kan gooien.

Hier kan ik me wel een beetje in vinden. Ik denk niet dat mensen die perse anoniem willen blijven lelijk zijn of iets dergelijks Knipoog, maar ik merk wel dat ik mensen makkelijker serieus neem als ik me een beetje een beeld van hen kan vormen.

Toch zal luxx je niet serieus nemen.... kan nl niets uit je profiel halen.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:51

niet volkomen anoniem, dat ben jij, mensen kunnen van mij in ieder geval mijn hoofd erbij zien, en zien waar ik woon.
dat kun je ook in twijfel trekken, en dat geeft niet, maar jij doet alleen aan rare plaatjes van villa's en zwembaden en loze teksten dat je in je gewone leven al genoeg in de openbaarheid bent.
prima maar ik neem je niet serieus, jij mij ook niet en dat is ook prima.
vraag me bij jou ook vaak af of je buiten je namaakleven op bokt uberhaubt een leven hebt, 10.537 berichten in 3,5 jaar...
*edit, herstel bijna 20.000 op alle fora.
Laatst bijgewerkt door luxx op 12-12-08 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:53

slimmerik schreef:

ik kijk niet bij iedereen in het profiel, alleen bij mensen die nadrukkelijk aanwezig zijn, zoals jij bijvoorbeeld.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:53

Ik zal nooit echte privé zaken op bokt vertellen dan pb'en ze maar Lachen
aangezien mijn jongere zus wel eens in mijn berichten snuffelt Haha! achja ze doet maar maar wijs zal ze er niet uit worden Vork

verder heb ik wel een foto van mezelf in mijn profiel en ben ook geen eerste schoonheid Knipoog Nagelbijten / Gniffelen
en of mensen mooi of lelijk zijn maakt mij absoluut niet uit dus dat geen foto omdat ze lelijk zijn gaat in mijn ogen ook niet echt op Bloos

mensen met helemaal geen profiel vind ik niet echt leuk.. of die echt bang zijn teveel van hun ware identiteit prijs te geven.. omdat zulke mensen ook vaak overal hun gelijk moeten halen ed.. achja ze kunnen dat toch hun gezicht niet verliezen.. want niemand weet welk gezicht, wie, wat of hoe er achter die pc zit..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:55

Neuh, maar ik zet dan ook niet mijn complete levensverhaal op internet Haha!. Vooral op 'ons' HK-Topic, met mensen allemaal uit dezelfde buurt ben je echt niet anoniem...

Ben ooit in mijn beginjaar op bokt 'gesnapt' doordat ik mijn mening gaf over de stal waar ik toen reed en ze dat niet als positief opvatten Nagelbijten / Gniffelen (Was het ook niet echt)
Vanaf toen wel beter gaan opletten! Ik heb zeker nog steeds wel een mening, maar denk nu wat beter na over hóé ik het formulier...
Meelezers vind ik irritant en gewoon triest. Doe er niet zoveel aan, ze hebben waarschijnlijk geen ander leven dan dat van anderen uitpluizen. En dat is het nadeel van internet...

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:57

luxx schreef:

Mwah, Luxx, niet mee eens! Ik ben niet erg lelijk en heb ook niet écht iets te verbergen... Mijn probleem is dat ik docent ben op een middelbare school. Veel leerlingen van me die paardrijden zitten op Bokt en ik hoef nu eenmaal geen pb's of ik het proefwerk wel heb nagekeken of zo... Als ik een topic op bokt open, dan hoef ik de volgende dag niet van mijn leerlingen te horen of ik wel iets met de tips heb gedaan. Mensen die in me geïnteresseerd zijn, kunnen me dit gewoon vragen, dan stuur ik gewoon een link van mijn hyves. (Ik zou het liefst ook gewoon een profiel met foto's hebben Lachen )

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:58

Ik heb minstens drie mensen die mij volgen op bokt.
Ik vind dat wel grappig!
Ten eerste een teken dat ik dus toch interessant ben *LOL*
Ten tweede een bevestiging van mijn vermoedens over die personen: namelijk dat ze niks beters te doen hebben dan mij anoniem lastig te vallen. ROFL
Ik bescheur me om dat soort mensen,en eigenlijk heb ik medelijden met ze. Huilen van het lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:58

luxx schreef:
slimmerik schreef:

ik kijk niet bij iedereen in het profiel, alleen bij mensen die nadrukkelijk aanwezig zijn, zoals jij bijvoorbeeld.

Volgens mij stalk je mij Verward Knipoog

ruim 10000 berichten in 3,5 jaar is niet apart veel hoor. Sta nl in geen enkel statje dus dat valt allemaal reuze mee.
Komt ook op ongeveer 8 berichten per dag neer. .... En als je je zó enorm verdiept in mij dan had je best meer kunnen vinden hoor Haha! Haha! Haha! Ook op hyves Haha!

En ik heb wel meer mensen die mij volgen hoor ... Knipoog Haha!

Maar stel dat ik nou Anky ben.... dan zou ik niet eens vrij kunnen bokken. Werd ik constant lastig gevallen door jaloerse sukkels.. ROFL

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:02

bijna 20.000 alle fora bij elkaar.
je interesseert me toch werkelijk niet genoeg om me in je te gaan verdiepen en uit te gaan zoeken of ik erachter kan komen wie je bent.
heb wel wat anders te doen.
daarbij zie ik hier al meer als genoeg van je.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:04

Leentje_ schreef:
mensen met helemaal geen profiel vind ik niet echt leuk.. of die echt bang zijn teveel van hun ware identiteit prijs te geven.. omdat zulke mensen ook vaak overal hun gelijk moeten halen ed.. achja ze kunnen dat toch hun gezicht niet verliezen.. want niemand weet welk gezicht, wie, wat of hoe er achter die pc zit..

Vind mezelf best leuk... Jij vindt het misschien jammer dat je niet overal kunt kijken wie er achter een bepaald bericht/gedachtegang schuilgaat, maar ik vind niet dat je kunt oordelen over mensen qua 'leukheidgehalte'...
Ik vind dat er door sommigen eenzijdig gedacht wordt over anonimiteit hier op Bokt. Niet iedereen, zoals ik bijvoorbeeld, heeft geen profiel uit vrije wil.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:06

Luxx en Slimmerik... Worden jullie nou niet schijtziek van elkaar?
Ik stiekum wel een beetje Nagelbijten / Gniffelen

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:11

je hebt gelijk yvvv.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:12

Nee, ik denk niet dat ik anoniem ben op bokt. Zet hier dan ook geen dingen die de hele wereld moet weten. Hoewel ik hier eigenlijk niemand persoonlijk ken (een voordeel van Belg te zijn op een Nederlands forum).

Wat ik echt niet snap is dat sommige bokkers hier mensen hebben die blijkbaar hun volledige doen en laten volgen. Voordat je in dat stadium zit moet er toch al een en ander gebeurt zijn neem ik aan? Het ligt vast aan mj maar ik heb nog nooit een discussie of ruzie zo ver laten komen dat er mensen mij willen lastigvallen of volgen ofzo.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:15

Sommige mensen hebben ook geen ruzie nodig om je compleet te volgen hoor Nagelbijten / Gniffelen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:23

_Tivoli_ schreef:
Sommige mensen hebben ook geen ruzie nodig om je compleet te volgen hoor Nagelbijten / Gniffelen

Maar waar haal je die dan? Ik neem aan dat ze niet op een bepaald moment zeiden: 'Laat ik nu eens die bokker volgen, lijkt me wel leuk'?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:26

Anoniem? No way! Mijn zus zit hier ook, en die zal vast wel berichten van mij lezen. Verder ken ik hier meer mensen, en die weten ook wie ik ben. Er zijn nou eenmaal niet zoveel mensen in Zwolle met een Haflinger die Mone heet Knipoog .
Een aantal van mijn stalgenoten komen ook op bokt, en die weten ook wie ik hier ben...

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:45

Nee, ben niet anoniem. Maar ja, ik kies er zelf voor wat ik wél of niet neerzet. En ik ben wel écht bekend bij sommigen.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:07

BraveSpots schreef:
_Tivoli_ schreef:

Maar waar haal je die dan? Ik neem aan dat ze niet op een bepaald moment zeiden: 'Laat ik nu eens die bokker volgen, lijkt me wel leuk'?

Nou bijvoorbeeld als je een andere mening hebt dan de rest.
Sommigen kunnen geen enkele mening verdragen dan hun eigen,en vliegen dus de mensen die hun mening niet delen in de haren.
Tsja...moeten ze zelf weten Slapen

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:16

[LZP] --> [FZ]

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:18

_Tivoli_ schreef:
Nou bijvoorbeeld als je een andere mening hebt dan de rest.
Sommigen kunnen geen enkele mening verdragen dan hun eigen,en vliegen dus de mensen die hun mening niet delen in de haren.
Tsja...moeten ze zelf weten Slapen

En volgen ze dan jouw hele doen en laten alleen omdat jij een andere mening hebt? Ofzo?

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:21

Ik ben ook niet anoniem, en dat vind ik niet erg
Je moet gewoon uitkijken met wat je neerzet, het is maar net wat je wil Lachen

Enige waar je als niet-anonieme voor uit moet kijken zijn meeleeskijkbuisharkepoppetjes Zij zijn groot en ik is klein! Nagelbijten / Gniffelen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:26

slimmerik schreef:
Volgens mij stalk je mij Verward Knipoog

ruim 10000 berichten in 3,5 jaar is niet apart veel hoor. Sta nl in geen enkel statje dus dat valt allemaal reuze mee.
Komt ook op ongeveer 8 berichten per dag neer. .... En als je je zó enorm verdiept in mij dan had je best meer kunnen vinden hoor Haha! Haha! Haha! Ook op hyves Haha!

En ik heb wel meer mensen die mij volgen hoor ... Knipoog Haha!

Maar stel dat ik nou Anky ben.... dan zou ik niet eens vrij kunnen bokken. Werd ik constant lastig gevallen door jaloerse sukkels.. ROFL

Niet om het één of ander (ik vind het prima dat mensen anoniem wensen te blijven), maar ik vind dat jij wel nadrukkelijk aanwezig bent hier op het forum. De inhoud laat meestal meer indruk na op mensen dan de getallen en de gemiddeldes.
Jij valt me ook regelmatig op, gewoon omdat je soms een afwijkende mening hebt Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:29

Nee, ik ben absoluut niet anoniem, maar ik kijk wel uit met wat ik plaats. Heb nu eenmaal niet zo de neiging mijn hele hebben en houden open en bloot op het net te zetten Lachen