Word er minder vaak gepost op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Re: Word er minder vaak gepost op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:36

Ja en dat pleit dus voor het meer nadruk leggen op communities. Want dat reguleert zichzelf veel meer. Maar de regels op de kleinere fora worden juist strenger (zie western/naturals/noem maar op. Juist die kleinere fora waren al communities. En juist die kleinere fora moeten nu mee in het grote bokt.

En nee, je kunt het niet vergelijken. Maar mij valt het op dat op western weinig tot geen discussies van enige betekenis meer plaatsvinden. Daar staan de post van de mensen die wat willen weten. Die krijgen een antwoord en dat is het dan. De wn-ers zitten nl. allemaal in de huiskamer en vrijwel niet meer op wn. En dat heeft wel een reden Lachen

Dan kun je natuurlijk zeggen: als het je niet bevalt dan kom je toch niet? En dat klopt. Het bevalt mensen niet op het WN-deel en dat geldt ook voor het ITP-deel van WN. En dus komen ze daar niet. Ze zitten nl. in de HK.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:46

Ik heb nooit/zelden last van die regels,... snap niet waarom andere daar dan wel last van hebben Verward

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:53

Voorbeeld: Western is een kleine community. Mensen waren van oudsher gewend om foto's van de paarden op WN-ITP te delen. Nieuwe aanwinsten, een nieuw showhalster, rijfoto's, weidefoto's, van alles. Het zat niemand in de weg, iedereen was happy. Maar met de nieuwe regels moeten de niet western opgetuigde foto's naar ITP. Alwaar ze verdwijnen in de massa. En de WN-ers ze niet meer vinden/er niet meer kijken.

Dat geldt ook voor een westernpaard dat toevallig een keer met een dressuurzadel gereden wordt. Hoppa: verplaatst. Gevolg is dat een behoorlijk grote groep helemaal niets meer plaatst. Zoek je foto's, moet je in de HK zijn. En zo trekt de groep westenrmensen zich steeds meer terug in de HK. En zo is een eens bloeiend forum verworden tot: past dit zadel wel, kan ik wel western rijden met een fjord, of waarom rijden jullie met van de rare bitten-topics.

Is dat erg??? Nee vast niet.
Jammer??? dat vindt een aantal mensen van wel.
Hebben die WN-ers er last van??? Nee die zitten allemaal op een kluitje in de HK.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:54

Oh ok... ja ik zit ook niet in dergelijk subfora's, dus daarom heb ik misschien geen weet/last van regels. Ik struin voornamelijk rond op Algemeen Lachen

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:00

Haha Clown. Als ik naar mezelf kijk, dan klopt dit wel. Ben vooral een stille meelezer.
Eerder poste ik veeel meer, zat ik meestal bij HAW, om rijtechnische tips/commentaar te geven. Nu kijk ik vaak en lees ik mee, en af en toe post ik nog wat. Maar ik heb nu trouwens ook perioden erbij dat ik haast niet op bokt zit. (Jammer genoeg, Boos! maar druk he..)