Citaat:Gaat niet om een specifiek topic. Gaat over het gedrag van Steef de afgelopen 2 jaar en nog wat andere dingetjes
dan kan ik er wel meer opnoemen hoor !!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin"]
[quote="Fitzroy schreef:...is dat er op Bokt nogal wat personen zijn die graag steken onder water geven. Die zijn voor betrokkenen uitermate kwetsend maar een ander zal er niets inlezen.
Karin"]
[quote="Fitzroy schreef:...is dat er op Bokt nogal wat personen zijn die graag steken onder water geven. Die zijn voor betrokkenen uitermate kwetsend maar een ander zal er niets inlezen.
Maarten schreef:Tja.... in de maatschappij hebben de burgers toch ook geen invloed op de straf van een verdachte? ... Maar goed, indien het toch een weerspiegeling van de maatschappij is dan vind ik het dan ook niet meer dan redelijk dat we ook een dergelijke aspect als 'straf' moeten accepteren, want anders wordt er gemeten met twee maten...
Margreet schreef:De soms overduidelijke vriendjespolitiek of het meten met 2 maten is ook heel "adequaat", de twijfelachtige neutraliteit die Fitzroy ook al aanhaalde.
Het verzoek van een moderator om iets niet een topic te bespreken maar het via PB af te handelen en vervolgens wordt die PB niet beantwoord door betreffende moderator werkt ook lekker bevorderend voor een "adequate" communicatie![]()
etc.
stef schreef:Bij mij op de zaak weet ik ook niet wat mijn baas allemaal met mijn cheffin bespreekt hoor
Prima schreef:Ben zelf ook niet altijd even braaf, maar soms lijkt het wel teveel op een bescherm de geknakte zieltjes forum. De teugels moeten soms wat gevierd worden. Dit op individuele basis.