Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suleilitha schreef:@ Karl, jij bent een man
tita schreef:Ja als je een ondergeschikt persoon bent met niet al te uitgesproken eigen mening dan gaat het goed en oja als je maar mee banketstaaf op de HAW topic en vooral niet het tegenovergestelde zegt.
Persoonlijk vind ik dat de mods van HAW het beleid mogen aanpakken en de regels ook
tita schreef:Ja als je een ondergeschikt persoon bent met niet al te uitgesproken eigen mening dan gaat het goed en oja als je maar mee banketstaaf op de HAW topic en vooral niet het tegenovergestelde zegt.
Urielle schreef:Ik denk dat ik toch wel een van Bokts schoolvoorbeelden ben van dwarsligger-en-toch-binnen-de-regels-kunnen-bokken. Heb 1 OW op mijn naam staan en die is allang weer vervallen.![]()
en dat is niet omdat ik lid ben van het Boktteam want ik word achter de schermen nog sneller op mijn vingers getikt dan de zwarte bokkers, omdat ik het goede voorbeeld hoor te geven.
Wendy schreef:Tsja, ik heb er ook weleens moeite mee dat er een enorm belerend toontje wordt aangeslagen door een aantal mods die zelf nauwelijks droog achter de oren zijn.
Waar ik ook moeite mee heb is dat bokt alles probeert op te lossen door een enorme hoeveelheid regels te maken. Lekker makkelijk, want dan hoef je je niet te verdiepen in de oorzaak van het uit de hand lopen van bepaalde discussies. Veranderen zal het ook niet: er zijn een paar rotte appels ooit mod geworden en de mods kiezen de mods...
Wendy schreef:suleilitha schreef:@ Karl, jij bent een man
Denken we....
naadje24 schreef:Amen!
en wat betreft achter de schermen: er gebeurt idd meer achter de schermen dan wij bokkers mogen weten
zo worden bepaalde bokkers echt wel besproken op niet zulke positieve wijze
dat zijn ook de bokkers die voor een minder vergrijp sneller een OW zullen krijgen
like me
BraveSpots schreef:Ik vraag me altijd af hoe iemand dat zo zeker weet? Behalve als je iemand hebt die je mod-info doorspeelt (en dat lijkt me nogal vreemd) is je veronderstelling toch puur giswerk?
Verder vind ik het altijd raar, die harde kritiek op het bokt-beleid. Als het voor jou niet door de beugel kan (of je voelt je zo geviseerd) dan ga je toch naar een ander forum? Lijkt me niet zo moeilijk en ben je meteen van al die frustraties af.
slimmerik schreef:Met die opmerking lijkt het erop dat er dus met twee maten gemeten wordt. Als jij achter de schermen op de vingers getikt wordt, betekent dat imo dat je zo onder OW's uitkomt