Ninia schreef:Hoe is het mogelijk dit topic nog bestaat...In het begin heb ik dit topic nog wel gevolgd, maar was al snel afgehaakt. Een paar hardnekkige bokkers met echt onvriendelijke posts blijven hun mening alleen maar herhalen, al 48 blz lang. Ik lees hele vriendelijke reacties van moderators, die ernaar luisteren en erop in gaan. Als ik dan zo'n onvriendelijke post van piepfiets lees, of "Ik ben Ellen die een andere mening maar niks vind" begrijp ik werkelijk niet dat ze zelfs nog met jullie in overleg willen.
Sarcasme en cynisme zijn niet-productieve wijzen van communicatie. Binnen elke sociale omgeving zal je hier reacties op krijgen. In dit geval van mods of andere gebruikers. En jullie er maar trots op zijn.
Nou misschien bestaat dit topic nog zodat jij even kon binnenvallen en je mening over Piepenfiets en Ellen kwijt kon, "get it off your chest" zou ik zeggen want er zat je duidelijk iets heel erg dwars. Jouw post is toevallig een schoolvoorbeeld van een post waarvoor je een OW kan krijgen. Jij speelt hier op de man en niet op de bal. Van mij hoef je er natuurlijk geen OW voor hoor want ik vind persoonlijk dat overdreven gemodereer tenenkrommend, dus ik ga ook niet temmen.

Maar juist omdat er mensen zijn die voor minder dan wat jij hier schrijft het Boktveld moeten ruimen denk ik dat topics zoals deze (Monddood) en het topic over Transparantie zijn geopend.
Overigens niets dan lof voor de moderators in dit topic, geen sprake van monddood maken hier.