Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 17:33

Mies schreef:
In de vakantie wil ik een soort handeltje gaan beginnen met rood-wit-blauwe springschoenen. Hier is erg veel vraag naar.
Maar ik twijfel nu eigenlijk doordat ik dan alles via pb zal krijgen.. dat vind ik heel erg jammer. Ik kan het nieuwe systeem opzich nog wel begrijpen maar niet voor commercieel.

Ben je dat handeltje nog begonnen ? :D :D :D

joyce_eddy

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:59

de muffins komen wel erg dichtbij!
mmmmm lekker

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:14

Nog een maandje of anderhalf. :):)
Doe mij maar eentje met chocola of bosbessen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:31

Ik koop eigenlijk helemaal niks via Bokt.
Marktplaats vind een stuk overzichtelijker :)
@Marit of vanille :~ :D

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:58

Ik heb me lange tijd stil gehouden om voor mezelf eerlijk te gaan beoordelen of het misschien tijd nodig heeft dat het nieuwe EA gaat werken, maar helaas. Van de ongeveer 25 tot 30 reacties per topic vroeger was het naar 0 gegaan en nu is het ongeveer 0 tot 1,5 reactie per topic. Nog steeds een groot verlies/verschil. Buiten de slechte verkoop om vind ik er ook nog steeds niks aan. Het gezellige is eraf en het vertrouwen geven en krijgen is weg. Het handelen via het topic of gewoon een reactie in het topic was leuk, gaf vertrouwen aan koper en verkoper en ook voor een potentiele koper. Iedereen was blij. Wij als verkoper met een goede reactie en een goede omzet en de koper blij met een aanbieding, een goede prijs en een verkoper die is te vertrouwen.
We moeten nog maar afwachten of er een nieuw EA systeem komt want volgens mij word er stiekum een beetje gehoopt dat dit topic en de klagende bokkers het allemaal wel vergeten als het maar lang genoeg duurt.
Natuurlijk hebben wij er niks over te zeggen en kan bokt doen wat hij wil, maar erg fijn voor alle trouwe bokkers is het niet.
Ik hoop daarom nog steeds dat het oude vertrouwde systeem weer terugkomt en we weer ouderwets lekker kunnen praten, bieden, kopen en verkopen in een open topic.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 12:06

Ik ben het ook nog steeds met je eens Cavaletti.
De verkoop ging er op achteruit en dat is zo gebleven.
De openheid (wat inderdaad gezelligheid, vertrouwen en veilig gevoel gaf) is foetsie en dat wordt door ons als adverteerders echt heeeeeel erg goed gemerkt.
Het heeft er voor mij ook toe geleid dat ik minder vaak een topic plaats op EA(-co)

Ik ga met je mee Cavaletti. Ik zou de openheid ook wat meer terug willen zien.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 12:15

Niet alleen commercieel heeft er last van ook als privé persoon is de verkoop naar beneden gegaan. Als commercieel persoon kun je nog een eigen website openen wat voor een niet commercieel niet haalbaar is. Ik tel nog steeds vaak de advertenties maar kom toch niet op de positieve statjes. De advertenties die nieuw geplaatst worden zijn een heel stuk lager. De steeds terug geplaatste zijn een heel stuk hoger omdat niets verkocht wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:43

cavaletti schreef:
Ik heb me lange tijd stil gehouden om voor mezelf eerlijk te gaan beoordelen of het misschien tijd nodig heeft dat het nieuwe EA gaat werken, maar helaas. Van de ongeveer 25 tot 30 reacties per topic vroeger was het naar 0 gegaan en nu is het ongeveer 0 tot 1,5 reactie per topic. Nog steeds een groot verlies/verschil. Buiten de slechte verkoop om vind ik er ook nog steeds niks aan. Het gezellige is eraf en het vertrouwen geven en krijgen is weg. Het handelen via het topic of gewoon een reactie in het topic was leuk, gaf vertrouwen aan koper en verkoper en ook voor een potentiele koper. Iedereen was blij. Wij als verkoper met een goede reactie en een goede omzet en de koper blij met een aanbieding, een goede prijs en een verkoper die is te vertrouwen.
We moeten nog maar afwachten of er een nieuw EA systeem komt want volgens mij word er stiekum een beetje gehoopt dat dit topic en de klagende bokkers het allemaal wel vergeten als het maar lang genoeg duurt.
Natuurlijk hebben wij er niks over te zeggen en kan bokt doen wat hij wil, maar erg fijn voor alle trouwe bokkers is het niet.
Ik hoop daarom nog steeds dat het oude vertrouwde systeem weer terugkomt en we weer ouderwets lekker kunnen praten, bieden, kopen en verkopen in een open topic.

Ik sluit me hier helemaal bij aan!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:45

En ik ook... Maar dit verbaast dan ook niemand wat.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:47

ik heb nu maar voor de 5de keer dezelfde advertentie geplaatst. Ik plaats nog evenveel, maar verkoop 99% minder dan voorheen, zit nu nog na 2 maanden met alles.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:24

Inderdaad, de toename van de advertenties zit hem gewoon in het meervoudig plaatsen := Goh :+

Ik verkoop nog amper iets, je krijgt toch geen reacties..

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:12

Ik vind het ook nog steeds waardeloos!
Wil je voor een ander paard een bijrijder zoeken, moet je 10 dagen wachten omdat je er al een hebt staan....
Nee.. nog steeds waardeloos al die 0 reactie's achter de advertentie's!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:17

Ik heb voorheen echt veel gekocht via Bokt, maar ik wijk tegenwoordig uit naar MP en Ebay. Wat ik al niet jofel vond, maar hoe de verkoop op Bokt nu loopt is niet mijn ding. Voel me er niet meer prettig bij, dit systeem.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 13:10

Las in het bokt magazine dat ze wel bezig zijn met een nieuwe/andere opzet. Ben wel benieuwd :j

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 13:11

ratjelover, dat is hier al bijna een jaar bekend :=

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 13:14

Weet ik, maar er is de laatste tijd niets meer over genoemd ;)

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 13:15

ik plaats inmiddels een advertentie met spullen al voor de 10de keer maar er komt gewoon niets van verkopen. Het bieden is ook echt veel minder geworden.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 13:20

ratjelover schreef:
Weet ik, maar er is de laatste tijd niets meer over genoemd ;)

Er lopen meerdere topics over? :o? En in het ''bokkers die EA afspraken niet nakomen'' topic word er ook nog vrij veel over genoemd.

Aurora, dat heb ik ook, ontzettend vervelend. Ook zo goed als nieuwe of zelfs nieuwe merkspullen kan je aan de straatstenen niet kwijt zo'n beetje :\

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 13:21

nee klopt echt bizar he. Ik verkoop nu wel wat via mp maar ook niet echt veel. Echt heel erg jammer dat het veranderd is!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 13:23

Ja precies! Tenzij als koper natuurlijk, vorige week een heel net zadelbontje voor 20 incl gescoord :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 13:23

Het bieden via PB werkt in mijn optiek gewoon niet echt.. je weet niet wat een ander geboden heeft, dus moet eerst wachten tot de TS dat uit de doeken doet in het topic (hopelijk naar eer en geweten en met namen van de biedende bokkers erbij...), dat maakt het echte tegen elkaar opbieden een stuk trager en daardoor minder levendig.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 13:29

ja en heb al een hoop bokkers gehad die hun naam niet in het topic met bieden wilde..

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 14:34

Het is gewoon niks, niks en nog eens niks. Opheffen dit topic dan maar en met zijn allen naar MP.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 14:56

eerst gaan we nog met zn alle muffins eten :D

En MP is ook niks.
Heb er rijbroek op staan, 1 keer gedragen, normaal over de 60 a 70 euro en er wordt 10 euro geboden 8)7
wat denken mensen tegenwoordig, dat we allemaal gek geworden zijn :?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:39

Nee, die mensen gebruiken MP gewoon waar het voor bedoeld is: rommelmarkt online. Als je daar niet tegen kunt, mensen die koopjes zoeken, dan kun je beter geen advertentie zetten ;)