cavaletti schreef:Ik heb me lange tijd stil gehouden om voor mezelf eerlijk te gaan beoordelen of het misschien tijd nodig heeft dat het nieuwe EA gaat werken, maar helaas. Van de ongeveer 25 tot 30 reacties per topic vroeger was het naar 0 gegaan en nu is het ongeveer 0 tot 1,5 reactie per topic. Nog steeds een groot verlies/verschil. Buiten de slechte verkoop om vind ik er ook nog steeds niks aan. Het gezellige is eraf en het vertrouwen geven en krijgen is weg. Het handelen via het topic of gewoon een reactie in het topic was leuk, gaf vertrouwen aan koper en verkoper en ook voor een potentiele koper. Iedereen was blij. Wij als verkoper met een goede reactie en een goede omzet en de koper blij met een aanbieding, een goede prijs en een verkoper die is te vertrouwen.
We moeten nog maar afwachten of er een nieuw EA systeem komt want volgens mij word er stiekum een beetje gehoopt dat dit topic en de klagende bokkers het allemaal wel vergeten als het maar lang genoeg duurt.
Natuurlijk hebben wij er niks over te zeggen en kan bokt doen wat hij wil, maar erg fijn voor alle trouwe bokkers is het niet.
Ik hoop daarom nog steeds dat het oude vertrouwde systeem weer terugkomt en we weer ouderwets lekker kunnen praten, bieden, kopen en verkopen in een open topic.
Ik sluit me hier helemaal bij aan!