Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:runningkawa schreef:Niet jokken sjoert
Jij vangt daar maar wat graag complimentjes over je foto's (en terecht, net als amanda)
Ik had het niet over de foto's die ik maak, maar waar ik zelf aan het rijden ben.
Daar heb ik graag commentaar op van eerlijke mensen.
Maarre, we gaan wel erg offtopic nu
Lielle schreef:dergelijke bijdragen zijn zeer welkom
katiavl schreef:Is natuurlijk al verbeterd Lielle![]()
Ik ga ook in de vakantie wat toevoegingen doen, net als een paar medestudenten van mij. Maar we hebben juist examen gehad dus we hadden geen tijd.
Dit was trouwens gespot in het diergeneeskunde topic
runningkawa schreef:Lielle schreef:dergelijke bijdragen zijn zeer welkom
*temt*
spam verpakt in watjes
Sjoert schreef:Poeh, als je alleen al leest op VN hoe sommige mensen genoemd worden. Schandalig.
RobvdPK schreef:Citaat:Ik snap werkelijk de ophef niet zo, maar kennelijk is het belangrijk dat mods hun fouten toegeven (eens) maar gebruikers hebben (bijna) altijd gelijk want OW's, slotjes, UNs e.d, zijn onterecht.
nee zowel gebruikers als mods zijn mensen en kunnen dus fouten maken
en zie je ze dus ook maken , alleen mods reageren in d regel zoals rechters
al ze al toegeven dat ze fout zaten krijg je de reactoe "tja ik zat fout maar kan mijn eigen fout niet herstellen"
dat was imo de letterlijke reactie van een rechter die toegaf een fout gemaakt te hebben en ook die van een mod
over mods ..ken iemand die wel mod had willen worden , onbesproken gedrag maar is het niet geworden .. niet genoeg aanhang ?Citaat:Heb nooit gezegd dat gebruikers altijd gelijk hebben, en al evenmin dat Ow's enz altijd onterecht zijn.
Krijg niet graag uitspraken in de mond gelegd, vind dat een behoorlijk kinderachtige manier van discussiëren.En jawel, het is belangrijk dat mensen fouten kunnen toegeven. Dat geldt zowel voor users als mods.
Rob
Amanda schreef:Vooral in de Huiskamer worden dit soort dingen besproken.
En niet openlijk op bokt.
In de HK topics ben je toch met een vast groepje onder elkaar en heb je het daar makkelijker over.
Even van je af schrijven en gewoon weer verder bokken.
Apple schreef:Pipo, het gaat vaak ook om de manier van verwoorden. Je zal op Bokt nooit een OW krijgen voor eerlijkheid, wel een OW voor je manier van verwoorden.
stef schreef:naja, misschien moeten we inventariseren wat er hier geroepen is, en wat daarmee gedaan kan worden.
Om terug te komen op wat er in mijn topic gezegt is: ik denk niet dat het de bedoeling is dat bokt zich naar de buitenwereld profileert als het zeikforum, want zo is het momenteel wel
stef schreef:naja, misschien moeten we inventariseren wat er hier geroepen is, en wat daarmee gedaan kan worden.
Om terug te komen op wat er in mijn topic gezegt is: ik denk niet dat het de bedoeling is dat bokt zich naar de buitenwereld profileert als het zeikforum, want zo is het momenteel wel
Ellende schreef:SaskiaKur:
Fictief voorbeeld, wij geven BokkerY een OW voor het uitvechten van een vete met bokkerX. BokkerY is al één keer gewaarschuwd door middel van een groene opmerking en heeft al twee pb's met 'Kappen nou!' gehad van een mod. Als BokkerX zich dan meld in dit topid met de mededeling dat mods veel te snel OW's uitdelen!!! En daarbij niet vermeldt dat hij al drie waarschuwingen gehad heeft voor de OW kwam noem ik dat 'verdedigen'. Maar dat doen we dus niet omdat het een individueel geval is.
stef schreef:Nog niet eens ellende: Ik denk dat je zelf ook heel goed weet dat er een groep mods is (waar onder jij) die zich meer inzetten dan de rest. Reactie op mijn tem had ik net nog niet.
Wat je er meer over kan zeggen? Dat je er dit keer misschien naast zat in je handeling?
Lielle schreef:in jouw ogen misschien stef, eerlijk gezegd vind ik dat die discussie beter op een plek gevoerd kan worden. En van de mond snoeren lijkt me al helemaal geen sprake, je kunt hier toch uitgebreid je zegje doen?
Ellende schreef:SaskiaKur:
Fictief voorbeeld, wij geven BokkerY een OW voor het uitvechten van een vete met bokkerX. BokkerY is al één keer gewaarschuwd door middel van een groene opmerking en heeft al twee pb's met 'Kappen nou!' gehad van een mod. Als BokkerX zich dan meld in dit topid met de mededeling dat mods veel te snel OW's uitdelen!!! En daarbij niet vermeldt dat hij al drie waarschuwingen gehad heeft voor de OW kwam noem ik dat 'verdedigen'. Maar dat doen we dus niet omdat het een individueel geval is.
Stef, zie mijn reactie in het topic, reactie op je tem en de reactie van Amanda. Ik weet niet wat ik er nog meer over kan zeggen, sorry![]()
Over dat je altijd dezelfde mods tegenkomt die tems behandelen: dat klopt denk ik wel omdat de meeste mensen steeds op dezelfde fora reageren. Als je nooit op UK en CB post zul je waarschijnlijk nooit een tem / groene opmerking van Fairie of Fnanne zien. Dat is omdat elke mod enkel op zijn eigen fora mod.
stef schreef:[/quote]ladylay, ik heb nu ook echt het gevoel dat mij de mond gesnoerd wordt. Ik heb het altijd in prive gesprekken (irl dus) voor bokt opgenomen, nee joh, bokt is niet zo erg, er zitten echt leuke mensen...
Ook heb ik het voor mods opgenomen, nee joh, die doen alleen waar ze voor aangesteld zijn, een bepaalde groep schopt gewoon graag tegen mods....
Op andere fora heb ik het voor bokt opgenomen.. Nee, bokt is geen pennyforum...
Begin meer en meer het gevoel te krijgen dat ik heel naief ben geweest.
Ik kom nu mods tegen (nieuwe) die groen gekleurd zijn, maar die ik nooit een opmerking zie maken, nooit een tem zie behandelen, het zijn altijd dezelfde, waarom dan zoveel mods als de helft toch niks doen doet dan mooi groen zitten wezen?
etc etc
Neonlight schreef:ladylay, het voorbeeld wat Ellende geeft is wel een fictief voorbeeld, er worden geen namen genoemd. Toevallig is het ook nog eens een voorbeeld wat erg vaak aan de hand is. Veel OW's die andere gebruikers belachelijk vinden zijn zo gegaan. Degene die de OW krijgt verteld er net even niet bij dat die al eerder daarvoor gewaarschuwd was.
En nu blijkt dus ook dat RK hetzelfde heeft gehad. Maar RK zal ook moeten weten uit haar modverleden dat dit geen zeldzaamheid is.