Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MSQuincyTE schreef:En ik heb nog steeds geen kleurtjes voor de letters
Whiz schreef:wel 4 hele posts boven de jouwe staat dit:Ik zie dat er vele zijn die het probleem hebben dat ze steeds uitgelogt worden.. Wordt daar op korte termijn nog iets aan gedaan?
Citaat:Naar de inlogproblemen wordt ook gekeken, ook hier geldt weer dat het geen zin heeft om dat om de drie reacties te melden. Dat je geen zin hebt om bijna 50 pagina's door te lezen kan ik me indenken, maar als je even twee of drie pagina's terugleest dan kom je de meeste problemen al een keer tegen.
DarkDreamer schreef:help!
Ik had een topic geopent op CB toen zag ik nog wat dingen die ik wou veranderen en ging ik het topic editten. Vervolgens stond hij er twee keer
viewtopic.php?f=68&t=614669&hilit= Het eerste topic, nog niet ge-edit.
viewtopic.php?f=68&t=614670&hilit= De versie die ik ge-edit had.
Jolanda_ schreef:misschien is het al gemeld maar bokt past bij mij niet meer op mijn scherm heb nu telkens in topics onderaan een scroll balkje om de laatste 8 letters van de zin te kunnen lezen... misschien houd dat verband met de grote letters op de hoofdpagina's alhoewel ik daar geen scroll balk onderaan het beeld heb ...
leonie456 schreef:vind het vervelend dat ik eerst opnieuw naar bokt.nl moet gaan om bij de voorpagina te komen, verder is heel veel engels (iritant)
klomp schreef:Jolanda_ schreef:misschien is het al gemeld maar bokt past bij mij niet meer op mijn scherm heb nu telkens in topics onderaan een scroll balkje om de laatste 8 letters van de zin te kunnen lezen... misschien houd dat verband met de grote letters op de hoofdpagina's alhoewel ik daar geen scroll balk onderaan het beeld heb ...
staat je lettergrootte niet te groot? ga anders even naar beeld en zet em op normaal, als het goed is heb je dan geen probleem meer