Boemke schreef:pfff ik had van middag visite en kom je terug kun je weer 10 pagina's bijlezen hoeso gaat hard Haha bij een reactie plaatsen kom je er ook al bijna niet door, heb weet niet hoevaak op versturen geklikt .
Mies schreef:Als het goed is heb ik nu iedereen een pb gestuurd. Kreeg gelijk 6 pb's. nietes ik niet teminste, ik heb de 3e nog niet
Mies schreef:3e? Heb 2 pb's samengevoegd.er bestaat toch nog een 3e? EN ik snap die van die namen niet, hoe kun je dat doen ?
die ene , je weet wel? met dat veranderen , van je weet en dan jeweetwellen ?snapjeee ? laat maar ik pb je wel om te vragen over je weetwel
Mies jij hebt hem dus van mij maar ik ben er nog niet acter of het er 3 of 4 zijn..Boemke hij zit er bij dat is dus 3 of 4 of beide..ofzoiets
Mies schreef:Weer veranderd, heb er inmiddels 4. Voor de 4 grappen even pben.ik wil ik wil ik wil!!!!!
lovesfacheux schreef:Als jullie nog ff geduld hebben? Die derde gaat zo de duer uit!Jeeeuh, ik wacht .
__Elizabeth schreef:Mies jij hebt hem dus van mij maar ik ben er nog niet acter of het er 3 of 4 zijn..Boemke hij zit er bij dat is dus 3 of 4 of beide..ofzoiets Ja klopt, nu komt er dus nog een 3e.