Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
potverdikkie schreef:Dat is wel waar wat je zegt. De meeste conflicten beginnen indd buiten bokt om, en worden vervolgens op bokt uitgevochten. Dat is indd erg lastig.
Ik denk alleen dat een forum wat inmiddels al zo groot geworden is dan strenger zal moeten worden.
Idee.... als jullie in de regels bijvoorbeeld opnemen dat er geen namen (zowel bokt als prive) negatief genoemd mogen worden op dit forum? ......
Dan dek je je al een heel stuk in toch?
runningkawa schreef:Ik ben mezelf gaan informeren over een en ander... beheer van bokt kan echt flink de pisang zijn bij niet ingrijpen....
Ik mag hopen dat ze niet denken...oooh valt allemaal wel mee...totdat ze ineens aangeklaagt worden...
Gwen schreef:Je bedoelt dat iemand je een hoop banketstaven en oliebollen toewenst ipv allerlei akelige dingen?
Karl66 schreef:Chiqa, de persoonsgegevens waar jij het in jou bericht over hebt zijn een aantal gegevens die wij opslaan zoals IP-adres en mailadres.
Citaat:Het is dus niet zo dat je te pas en te onpas met berichten kunt strooien om ze later weer te laten verwijderen . Zoals je ziet staat er namelijk ook dat je de forumhouder toestemming geeft jouw berichten te plaatsen zodra je op de verzendknop drukt .