Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Katiavl: er mag wel 100X herhaald worden dat het een mooi paard is, maar niet dat de ruiter te groot is (bijv).. ook zoiets...
katiavl schreef:Lielle, maar dat komt ook eens vaak omdat je er van die volhouders bij hebt, die blijven geloven dat ze het goed doen, en de rest verkeerd is
Apple schreef:Dat is dan ook weer jammer aangezien ik zelf bijvoorbeeld juist graag opmerkingen van een Lielle of een Kawa zou willen hebben in mn HAW topics.
Lielle schreef:Ik doe al jaren geen moeite meer om op HAW te kijken eerlijk gezegd. Beter voor mijn hart.
Apple schreef:En ik weet dat er net als Lielle meer bokkers zijn die daardoor niet op HAW komen.
Dat is dan ook weer jammer aangezien ik zelf bijvoorbeeld juist graag opmerkingen van een Lielle of een Kawa zou willen hebben in mn HAW topics.
runningkawa schreef:haha, jaa vooral doen Amanda , ik ben lomp in al mijn berichten en bedoel het altijd slecht en gemeen
katiavl schreef:Moet eerlijk zijn dat ik soms moet lachen wat er op wiki staat,
Zoals melkzuur is een kristal met scherpe kantjes en die zo de spieren scheurtjes geeft, daarom krijgt hij spierpijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
katiavl schreef:Moet eerlijk zijn dat ik soms moet lachen wat er op wiki staat,
Zoals melkzuur is een kristal met scherpe kantjes en die zo de spieren scheurtjes geeft, daarom krijgt hij spierpijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
runningkawa schreef:Niet jokken sjoert
Jij vangt daar maar wat graag complimentjes over je foto's (en terecht, net als amanda)