Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:22

Mara ik heb niet de illusie dat die eerste variant (met of zonder schelden of vloeken) wel effect heeft. Ik doe af en toe nog wel eens moeite om op RT-P iets over springen te zeggen, maar ook daar heb ik niet vaak het idee dat mijn suggesties (die meestal neerkomen op "terug naar je dressuurbasis") erg aandachtig worden gelezen.

Wiki is zeker als objectief bedoeld, mara ik zie ook weinig mensen lopen springen om iets te vertellen over een dressuuroefening, doel, uitvoering en tips. Om maar een voorbeeld te noemen.

Wb HAW, daar zit zeker wat in. De vraag is in alle gevallen wat zo'n tig keer herhaalde opmerking nog toevoegt.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:25

stef schreef:
Katiavl: er mag wel 100X herhaald worden dat het een mooi paard is, maar niet dat de ruiter te groot is (bijv).. ook zoiets...

Oh, ja. Dat vind ik ook erg, daarom reageer ik ook maar niet in die topic's. Zo bespaar ik op mijn OW-count Haha!
Wat ik dan wel eens zie zijn van die veelte zware ruiters die hun paarden een pijnlijke rug bezorgen zonder hierbij stil te staan. Ik heb veel van die ruiters ook wel eens IRL ontmoet en wow, wat zijn ze soms toch koppig... Gestoord
Op Bokt commentaar in zo'n foto-topic op die mensen geven is uit den boze Verdrietig

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:26

Ik doe al jaren geen moeite meer om op HAW te kijken eerlijk gezegd. Beter voor mijn hart.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:27

Lielle, maar dat komt ook eens vaak omdat je er van die volhouders bij hebt, die blijven geloven dat ze het goed doen, en de rest verkeerd is Tong uitsteken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:28

En daar gaat dit topic al 48 pagina's over....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:30

en dat is een heel scherpe samenvatting wat mij betreft.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:33

katiavl schreef:
Lielle, maar dat komt ook eens vaak omdat je er van die volhouders bij hebt, die blijven geloven dat ze het goed doen, en de rest verkeerd is Tong uitsteken

Schijnheilig Hyper! Schimm in een notendop?

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:36

O ja, de Wiki, daar ben ik ook schrijver van Bloos. In de vakantie ga ik daar weer eens mee bezig Lachen. Heb het de laatste tijd gewoon te druk gehad met studie Lachen.

Voor wat betreft HAW: ik heb alleen bepaalde Bokkers waarbij ik de HAW-topics bekijk, verder niet, tenzij het zo'n opvallende titel is dat ik wel kijk. Reageren daar doe ik erg weinig. Meestal zitten de slofteugeltopics e.d. toch zomaar op pagina 10 en dan heb ik al geen zin meer om nog te reageren.
Maar goed, ik geef eerlijk toe dat ik soms ook best op het randje zit met mijn reacties, maar ik neem de risico's (OW) maar voor lief. Had ik maar wat meer moeite moeten doen om mijn reacties in watjes te verpakken Lachen.
Moet trouwens zeggen dat ik in mijn Bokt-loopbaan maar 1 keer een OW heb gehad, en die was meer dan terecht! Is gelukkig al jaren geleden en nu schaam ik me er eigenlijk voor Clown. Voor wie het weten wil: had in 2003 een OW gekregen omdat ik en met mij nog een aantal een penny-brief naar de Penny hadden gestuurd... Bloos Hoe kinderachtig Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:38

Ik probeer dus het mezelf makkelijker te maken en dergelijke mensen in hun sop te laten gaarkoken. Sneu voor het paard, maar ik wil mijn energie niet meer verspillen aan Don Quichotte acties.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:40

En ik weet dat er net als Lielle meer bokkers zijn die daardoor niet op HAW komen.

Dat is dan ook weer jammer aangezien ik zelf bijvoorbeeld juist graag opmerkingen van een Lielle of een Kawa zou willen hebben in mn HAW topics.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:42

@ Nerwen: Hahaha, briljant. Kreeg je daar een OW voor? Van mij krijg je de gouden Penny beker Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:43

En dat is dus wat er nu over heel bokt gebuerd apple

Bijna nergens zie je meer mensen die proberen fijn advies te geven. Mensen waarvan je denkt, goh, die heeft zich erin verdiept.
Niet dat die gelijk hebben, valt via i-net niet mee. Maar vaak zit er wel iets tussen waar je wat mee kunt.
Zeg je wat, wordt je door de pennys (soms ook oudere penny's) afgemaakt als betweter.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:44

Apple schreef:
Dat is dan ook weer jammer aangezien ik zelf bijvoorbeeld juist graag opmerkingen van een Lielle of een Kawa zou willen hebben in mn HAW topics.

Precies! Zou voor mij ook één van de redenen kunnen zijn om geen rijfoto's te plaatsen op HAW. "Oh, wat een mooi paard" reacties hoef ik nl. niet. Zijn wel erg leuk natuurlijk (wie wel er nu geen complimenten), maar daar leer ik niks van.

Zelfde geldt eigenlijk ook voor RT, al is dat wel minder.

@ Schimmelig: hahahahaha, dank je Haha! Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:44

Lielle schreef:
Ik doe al jaren geen moeite meer om op HAW te kijken eerlijk gezegd. Beter voor mijn hart.

Whahahahaha, ik kom daar dus ook echt niet. Laat staan dat ik er zou reageren Knipoog

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 16:52

Apple schreef:
En ik weet dat er net als Lielle meer bokkers zijn die daardoor niet op HAW komen.

Daarom laat ik RK altijd weten dat ik een topic op HAW heb Clown

Nee, ik kom er ook bijna niet meer, om dezelfde reden.
Alleen bij de mensen of paarden die ik ken reageer ik nog wel eens.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:53

Jongens, we hebben het over HAW... Maar waar bevindt zich dat forum?
Ik kan het niet vinden. Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:54

haha, jaa vooral doen Amanda , ik ben lomp in al mijn berichten en bedoel het altijd slecht en gemeen Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:55

Niet jokken sjoert
Jij vangt daar maar wat graag complimentjes over je foto's (en terecht, net als amanda)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:55

Moet eerlijk zijn dat ik soms moet lachen wat er op wiki staat,

Zoals melkzuur is een kristal met scherpe kantjes en die zo de spieren scheurtjes geeft, daarom krijgt hij spierpijn

ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:56

runningkawa schreef:
haha, jaa vooral doen Amanda , ik ben lomp in al mijn berichten en bedoel het altijd slecht en gemeen Duivel

Goed, dan zal ik ze voortaan ook zo opvatten Vork

@ Sjoert: Als je het gevonden hebt, stuur je mij dan ook even een PB met link Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:57

Doe maar...doen sommige andere ook Ja

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:57

katiavl schreef:

Zoals melkzuur is een kristal met scherpe kantjes en die zo de spieren scheurtjes geeft, daarom krijgt hij spierpijn

Neeeeeee, staat dat zo in de Wiki? Dat geloof ik niet Haha! Haha! Haha! Wat erg Clown

@ RK, geef mij 1 goed excuus om te temmen - muhaha Duivel

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:58

katiavl schreef:

dan zie ik je toevoeging / aanpassing hierop graag tegemoet. Ik ben geen deskundige op dat gebied, en de artikelen kunnen alleen door samenwerken van mensen met kennis van zakenb verbeteren.

SGW kan ik wel wat zinnigs over roepen, denk ik.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 17:00

runningkawa schreef:
Niet jokken sjoert
Jij vangt daar maar wat graag complimentjes over je foto's (en terecht, net als amanda)

Ik had het niet over de foto's die ik maak, maar waar ik zelf aan het rijden ben.
Daar heb ik graag commentaar op van eerlijke mensen.

Maarre, we gaan wel erg offtopic nu Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:01

Is natuurlijk al verbeterd Lielle Lachen

Ik ga ook in de vakantie wat toevoegingen doen, net als een paar medestudenten van mij. Maar we hebben juist examen gehad dus we hadden geen tijd.
Dit was trouwens gespot in het diergeneeskunde topic Lachen