DarkDreamer: Dat is ook al gemeld, dat is omdat Lielle alles aan het vertalen is en zo kan ze het allemaal zelf invoeren zonder dat ze daarvoor steeds Bart lastig moet vallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justy schreef:Blackje: viewtopic.php?f=25&t=611245
DarkDreamer: Dat is ook al gemeld, dat is omdat Lielle alles aan het vertalen is en zo kan ze het allemaal zelf invoeren zonder dat ze daarvoor steeds Bart lastig moet vallen
Ellende schreef:Graag! Want CB topics met alleen links zijn ook weer niet de bedoeling (wat zijn we lastig he)
@Ludora: fijn!
Voor de rest zijn alle problemen op deze pagina al gemeld, behalve die van Idje. Ik heb alleen geen flauw benul van internetten op je mobiel, gebruik je daar een browser voor? Krijg je foutmeldingen te zien ?
Bettine schreef:Bij mij doet de berichtenweergave (bekijk je eigen berichten) het nog niet goed.
Sommige posts worden er wel in meegenomen, maar ook heel veel topics waar ik een reactie in heb geplaatst staan niet in die lijst.
adnil schreef:Ik had een vraag:
Is er enig idee wanneer de zoekfunctie weer ingeschakeld wordt?
Yvonniej schreef:adnil schreef:Ik had een vraag:
Is er enig idee wanneer de zoekfunctie weer ingeschakeld wordt?
ja kan die alsjeblieft weer klaar, ik word er gek van..
oosterhoff schreef:Bettine schreef:Bij mij doet de berichtenweergave (bekijk je eigen berichten) het nog niet goed.
Sommige posts worden er wel in meegenomen, maar ook heel veel topics waar ik een reactie in heb geplaatst staan niet in die lijst.
Die komen pas in die lijst als daar alweer een reactie op is geweest. Als je dus de laatste bent die een bericht heeft geplaatst staat het nog niet bij jou berichten
Vonnie84 schreef:oosterhoff schreef:
Die komen pas in die lijst als daar alweer een reactie op is geweest. Als je dus de laatste bent die een bericht heeft geplaatst staat het nog niet bij jou berichten
Idem hier. Hij werkt bij mij sinds net niet meer.
nickyu schreef:k moet nu voor dat ik ga reageren al 3 x minimaal opnieuw inloggen