Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
burl schreef:piepenfiets schreef:Ik vind het juist erg voorkomend dat intensieve gebruikers hun tijd willen spenderen aan het mogelijk verbeteren van een forum![]()
Vwbt de rest van je post;grote meid(mod-alert:dit lijkt niet alleen op sarcasme ;het is het ook)Ik denk dat dat voor de meeste mensen geldt.
Ik begrijp dan weer niet waarom je de aandrang voelt om in dit voor jou onbegrijpelijke topic te posten
Mijn bericht heeft niets met sarcarme te maken piependefiets.
Als jij altijd zo reageert zoals hierboven dan kan ik begrijpen dat een forum weinig begrip voor je op kan brengen. Jouw bericht is niet echt het voorbeeld van vriendelijkheid.
burl schreef:Ik snap het doel van een forum wel hoor Aikon en IkbenEllen en weet heel goed waar dit topic over gaat. Ik vind het alleen vreemd of opmerkelijk dat mensen zich zo druk maken over een forum. That's all. En waarom zou ik dat niet op mogen schrijven?
Eigenlijk raar dat ik hier mezelf nog ga verdedigen ook.
aikon schreef:O, da's normaal op bokt![]()
Ik zit al een tijdje bij bokt en het valt mij (en anderen) erg op dat er veel verandert is, met 2 maten gemeten word, mensen met een uitgesproken eigen mening "verdwijnen" en dat de sfeer verandert. Niet positief, spreek over mijn eigen mening. Ook die word niet altijd gewaardeerd en zelf bestraft.
IKbenEllen schreef:Het is geen mening. Het is: ik vind eigenlijk niks
burl schreef:Maar stef, leg mij eens uit waarom je dan op bokt lid bent. Je hebt toch bokt niet nodig om je kennissen te kunnen schrijven. Je bent volgens mij hier te gast, je hoeft niet.
stef schreef:De rest is door de jaren heen puur tijdverdrijf geworden.
Het gevoel dat je op bokt wat kon leren is bij mij al lang verdwenen, en ik vind dat jammer.
Jonge gebruikers en gebruikers die vinden dat hun waarheid ook dé waarheid is lijken de boventoon te voeren...