Paarden quotient?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amyyy

Re: Paarden quotient?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:14

Hellup mijn Totilas schetlander is heel sielugh want hij moet groentesoep eten en hij is ook nog jarig op 1 april! Hij is wel heel liev! Gelukkig houdt hij van roze want ik weet dat. Ik houd ook van roze en dan vooral mijn roze setjes. Ook houden wij heeeeel veel van pokemon en hier hebben we ook een setje van. Met peesjes want hier hebben ze geen bandages van. Mijn slof (ander wil hij niet mooi lopen) is ook heel mooi roze. En mijn hoofdstel met aansnoerneusriem is ook heel mooi roze. Ik lijk wel een beetje op een pennymeisje maar ik ben echt niet penny hoor! Ik ben een groentensoep lover. En ben 1 0 jaar.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:15

is Quotient ook niet een aantal punten waard?

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:18

Oke, wat is het nou? Ik begrijp er nog steeds NIKS van :+

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:21

Ja maar bart, ook al ben je van het beheer en hebben we ook al opmerkingen van de moderators voorbij zien komen, het is en blijft toch leuk als mensen allemaal een stukje over hun paard of over andermans pony proberen te schrijven op bokt (of niet dan). Zulke mensen zijn toch alleen maar creatief bezig en wellicht ontwikkelen ze nog wel talenten om eventueel op een later tijdstip een lid te worden van de nieuwsredactie omdat ze het verhalen schrijven gewoon leuk vinden om te doen of anders meehelpen met het vullen van de wiki.

Oke ik geef je wel gelijk het is niet leuk om een er een wedstrijd van te maken wie het vaakst een lijstje met woorden op bokt kan knallen, maar aan de andere kant zijn er dus ook mensen die op een zeer creatieve manier proberen om zoveel mogelijk woorden in een reactie te verwerken. Lijkt mij dat jij en de mods hier toch geen bezwaar tegen aan kunnen tekenen (anders even aankloppen bij de mids ;) zou ik zeggen, die zijn van de bezwaren toch :D )

Maar als je het zo vervelend vind, stap ik wel op hoor voor vandaag, ga ik even lekker dressuur trainen of even longeren (maar dat zal de bedoeling ook wel niet zijn denk ik zo :D ). Hoewel ik nu werkelijk heel hard na zit te denken want volgens mij waren mijn peesbeschermers kapot, dus kan beter wat aan het grondwerk gaan doen. O nee, wacht mijn springschoenen liggen ook nog wel in de kast, dus kan altijd nog cavaletti gaan lopen of een beetje gaan oefenen met springen.

Blondie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:23

Oke dus als ik het goed begrijp krijg je punten voor woorden? :+
Om te testen hoe goed jij bezig bent met de Bokt termen ofzo? Maar je kan dus ook minpunten krijgen voor 'penny' termen?
Iemand al enig idee wat het doel is dan? En kan je dan niet gewoon een berichtje opstellen met alleen maar bokt, paard, pony en andere termen waar je punten voor krijgt? 8)7

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:25

Oke, dus als ik het goed begrijp, is het de bedoeling, om heel veel woorden te typen. En ergens anders heb ik gelezen dat je niet het woord, po.ny mag schrijven. Klopt dit? :+
Maar ik denk dat heel veel mensen gaan proberen, vandaag zo veel mogelijk te typen. Of heb ik dat nou. Je kunt ook lekker gaan rijden met je paardje. Maar of dat nou zo leuk is?? Er zijn ook best veel mensen die nu een lijstje kopiëren, van wat er op bokt staat, en het dan heel klein maken. Wat is dat dan?? Wil iemand antwoorden want ik ga geen 50 bladzijdes lezen om er nou achter te komen :')

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:26

Vaag dit, wow Amyyy als een negatief paarden quotient niet goed is dan sta je er niet goed voor haha.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:27

Apollo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:29

Ik ben nu al 3 topics hiervan tegen gekomen en snap er ook niks van. Krijg ik er 5 punten bij terwijl ik helemaal geen woord zoals Bokt, Mods, paard, pony of western heb gebruikt. Het ging over een kip erg vreemd >;)

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:30

Dierenarts?

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:31

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat, lijkt me een beetje onzin!

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:32

jup

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:33

Er zijn meer woorden waarmee je + punten krijgt dan Bokt, Mods, paard, pony of western. Er zijn ook woorden waarmee je - punten krijgt zoals a.pril, p.enny en nog veel meer.

Dit alles slaat helemaal nergens op, want als je een hoog PQ hebt, dan ben je een echte paardenmens en een laag PQ dan ben je iemand met een paard, maar dus niet veel kennis ( :') ) (volgens [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maart )
gewoon 1 a.pril grap dus :D
Laatst bijgewerkt door Eileen_ op 01-04-12 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 14:33

Dit gaat toch niet echt een week duren he? Ik wil mijn berichtenaantallen terug. ;(

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:33

Op een zonnige lentedag kwam de zadelmaker mijn paard de springschoenen aandoen in stap. De aanleuning was volgens de nieuwsredactie toe aan wat grondwerk. In de piaffe kwamen de peesbeschermers van het beheer voorwaarts op de lavendel cavaletti af. De voorhand en de achterhand van mijn pony gingen op wedstrijd met de mods en de mids en deden daar aan dressuur, springen en western. Voordat de moderator op durfde te stappen gingen ze eerst tijdens het longeren een passage en pirouette oefenen. De wiki van Bokt raadde hun dit aan. In het ‘Beware of the penny topic’ ([MA] beware of the penny ........) en het ‘Beware of the penny topic -deel 2’ ([HK] beware of the penny deel 2) vonden ze verschillende andere tips. Op de hoofdpagina van de wiki (http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina) gingen ze opzoek naar verschillende pagina’s (http://www.bokt.nl), ([WZ] Wikizaken), ([FZ] Nog 1 maand tot 1 april..). Op [YRT] Young rider talk ([YRT] Young rider talk) staan allerlei vreemde topics!

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:34

ik heb geen paard hoor := was dat maar zo

als je - hebt ben je penny
de zadelmaker zei tegen de hoefsmid dat de springschoenen en de peesbeschermes bij dressuur western en springen belangrijk zijn. helaas vergaat hij vrijheids dresuur en logeren dus het paard/pony kreeg een blessure en moest op een dieet van manadrijn en lavendel om zijn been te helen dit verhaal werd door de nieuwsredactie op bokt gezet en door de mods/mids naar de wiki geplaatst, het paard werd weer voorwaarts door caveletti en neerwaarts de een joinUP en ging zijn aanleuning voor uit. het paard/pony ging op wed strijd reed een pirouette een piaffe en een passage en won de wedstrijd. waar op de moderators en het beheer een link gaven naar de volgende topics :
"Beware of the penny topic" = +30 ([MA] beware of the penny ........)

http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina

De link naar het "Beware of the penny topic -deel 2" = +30 ([HK] beware of the penny deel 2)

http://www.bokt.nl

[WZ] Wikizaken

[FZ] Nog 1 maand tot 1 apri[size=7]
[/size]

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:34

Waar denkt men aan bij Bokt? of bij de eerste dag van de vierde maand?
Aan paarden, plezier, liefde, maar ook gezelligheid!

Daarom wil ik jullie bij deze al enorm bedanken met dit hele leuke topic! :D
Want ik zit momenteel zonder stem, en mis het praten enorm...
Maar dit is ook enorm leuk om zo de dag door te kunnen komen!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:35

Ik snap er geen bal van maar heb ook geen zin om 48 pagina's door te lezen :=

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:37

Op een zonnige lentedag kwam de zadelmaker mijn paard de springschoenen aandoen in stap. De aanleuning was volgens de nieuwsredactie toe aan wat grondwerk. In de piaffe kwamen de peesbeschermers van het beheer voorwaarts op de lavendel cavaletti af. De voorhand en de achterhand van mijn pony gingen op wedstrijd met de mods en de mids en deden daar aan dressuur, springen en western. Voordat de moderator op durfde te stappen gingen ze eerst tijdens het longeren een passage en pirouette oefenen. De wiki van Bokt raadde hun dit aan. In het ‘Beware of the penny topic’ ([MA] beware of the penny ........) en het ‘Beware of the penny topic -deel 2’ ([HK] beware of the penny deel 2) vonden ze verschillende andere tips. Op de hoofdpagina van de wiki (http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina) gingen ze opzoek naar verschillende pagina’s (http://www.bokt.nl), ([WZ] Wikizaken), ([FZ] Nog 1 maand tot 1 april..). Op [YRT] Young rider talk ([YRT] Young rider talk) staan allerlei vreemde topics!

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:37

Ik denk dat ik mijn paard, zo ga longeren. Maar natuurlijk kan ik hem ook de piaff of passage leren. Ik denk dat als ik grondwerk ga doen, hij er niet erg gelukkig van wordt. misschien moet ik eerst, mijn cap poetsen, en mijn zweep schoonmaken. Dan ga ik Endurance rijden of springen of dressuur rijden. Zou Vrijheidsdressuur, ook een goed woord zijn? De mods (moderators) Van Bokt zullen het wel weten. Ik ben erg benieuwd, wie dadelijk de meeste woorden heeft.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:38

Saskiakefie, als je je PQ hoger wilt, zul je bepaalde woorden kunnen gebruiken, zoals Wiki, Beheer, Bokt, Paard, Internet (?) en je zult zien dat je PQ omhoogschiet.
Maar ook kan het 'onbewust' omhoog gaan, bijvoorbeeld als je in een ander topic verteld hoe goed je dressuur wedstrijd ging, of hoe goed je het parcour reed met springen.

Tis grappig, en het is leuk, maar ook lastig.
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 01-04-12 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

En dan? Wat is het nut ervan? :+

saskiakefie

Hangt er een prijs aan? :+ Wie het hoogste PQ heeft? :+

Melisjee

Cap en zweep, tellen die ook?

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:39

Voorwaarts = +10
Zadelmaker = +10
Lavendel = +30
Voorhand / achterhand = +10
Aanleuning = +10
Cavaletti= +10
Stap = +1
Paard = +5
Pony = +5
Dressuur = +5
Springen = +5
Western = +5
Longeren = +5
Grondwerk = +5
Piaffe = +10
Passage = +10
Pirouette = +20
Wedstrijd = +20
Mods = +30
Bokt = +30
Moderator = +30
Nieuwsredactie = +30
Beheer = +30
Wiki = +30
Mids = +30
De link naar het "Beware of the penny topic" = +30 ([MA] beware of the penny ........)

http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina

De link naar het "Beware of the penny topic -deel 2" = +30 ([HK] beware of the penny deel 2)

http://www.bokt.nl

[WZ] Wikizaken

[FZ] Nog 1 maand tot 1 ap.ril..

of je kopieerd dit of je typt een verhaal en je raakt hem kwijt *kuchkuch*