Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 15:50

BartVB schreef:
het systeem heeft geen 25-posts regel meer
Paan schreef:
Dan krijg je dus dat iedereen op bokt een account aan kan maken zonder verder iets te posten. Dat levert een behoorlijke vervuiling op denk ik. Die regel was juist er fijn om misbruik te voorkomen. Jammer dat die regel er uit gaat.

Ik denk dat het nieuwe EA buiten Bokt omgaat en dan heeft de 25-post regel dus geen nut meer. Zeker als er gewerkt gaat worden met een feedback systeem a la ebay.

Misbruik voorkom je nooit, maar het helpt wel als er een gewone diskussie over aangeboden items kan worden gehouden.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 16:43

HorseTopShop schreef:
Renee schreef:
Ik heb mezelf aangeboden als mod maar ik heb er niets meer van gehoord! Dus daar schiet ik ook niets mee op :=

Ik heb me ook aangemeld als mod op EA en krijg net een PB.
Ze hebben besloten dat ik geen mod kan worden, omdat ik regelmatig advertenties plaats op commercieel. Dus ons lijstje van diegene die mod willen worden op EA om zo het oude EA terug te krijgen gaat hem helaas niet worden.

Ik heb geen bericht terug gekregen :=

CoronaLime

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:39

Ik heb ook pb gekregen, maar omdat ik een keer heb doorgepraat na een modbreak mag het niet :')
En verder staan er nog wat van die algemene ''misdaden'' in waarvan ik me niet bewust ben dat ik dat ooit gedaan heb..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:57

CoronaLime schreef:
Ik heb ook pb gekregen, maar omdat ik een keer heb doorgepraat na een modbreak mag het niet :')
En verder staan er nog wat van die algemene ''misdaden'' in waarvan ik me niet bewust ben dat ik dat ooit gedaan heb..

Alsof alle mods zo heilig zijn. :roll:

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:05

Ik heb me ook een tijd geleden aangemeld als mod, maar helaas ook nooit iets op gehoord.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:57

Wuis :=

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 22:34

Oscar schreef:
Er is dus wel een planning, maar we hebben besloten om deze niet openbaar te communiceren. De reden is dat we niemand teleur willen stellen mochten we onze eigen planning niet halen.

Met het risico om weer in herhaling te vallen, ga ik nog eenmaal een poging doen om een uitleg te geven. Bart heeft al eerder uitgelegd dat er een compleet nieuw systeem opgezet moet worden. Hierbij komen we regelmatig voor verrassingen te staan. Soms loop je tegen (programmeer)dingen aan die dagen/weken tijd kosten om op te lossen en soms kun je in een paar uur enorme bergen werk verzetten. Zo werkt dat nu eenmaal met iets nieuws, het (EA)-leven zit vol verrassingen.

Het is in elk geval zo dat elke vrije minuut aan het nieuwe systeem gespendeerd wordt. We kunnen helaas geen ijzer met handen breken, maar ga er gerust vanuit dat we meer dan ons best doen om er iets moois van te maken en dat we er naar streven om het nieuwe systeem zo snel mogelijk klaar te hebben. We zijn ons ervan bewust dat het huidige systeem niet functioneert zoals veel gebruikers zouden willen. Dat gaat goedkomen en daar wordt ook hard aan gewerkt. Meer kunnen we op dit moment helaas niet doen.

Maarreh... hadden jullie nou niet het oude systeem het oude laten, onderwijl werkend aan een nieuw systeem. Nu is er nix en das wel zuur.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 22:53

Wuis schreef:
CoronaLime schreef:

Alsof alle mods zo heilig zijn. :roll:

O:)

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 01:18

Babootje schreef:
Oscar schreef:
Er is dus wel een planning, maar we hebben besloten om deze niet openbaar te communiceren. De reden is dat we niemand teleur willen stellen mochten we onze eigen planning niet halen.

Met het risico om weer in herhaling te vallen, ga ik nog eenmaal een poging doen om een uitleg te geven. Bart heeft al eerder uitgelegd dat er een compleet nieuw systeem opgezet moet worden. Hierbij komen we regelmatig voor verrassingen te staan. Soms loop je tegen (programmeer)dingen aan die dagen/weken tijd kosten om op te lossen en soms kun je in een paar uur enorme bergen werk verzetten. Zo werkt dat nu eenmaal met iets nieuws, het (EA)-leven zit vol verrassingen.

Het is in elk geval zo dat elke vrije minuut aan het nieuwe systeem gespendeerd wordt. We kunnen helaas geen ijzer met handen breken, maar ga er gerust vanuit dat we meer dan ons best doen om er iets moois van te maken en dat we er naar streven om het nieuwe systeem zo snel mogelijk klaar te hebben. We zijn ons ervan bewust dat het huidige systeem niet functioneert zoals veel gebruikers zouden willen. Dat gaat goedkomen en daar wordt ook hard aan gewerkt. Meer kunnen we op dit moment helaas niet doen.

Maarreh... hadden jullie nou niet het oude systeem het oude laten, onderwijl werkend aan een nieuw systeem. Nu is er nix en das wel zuur.

_/-\o_

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 11:44

nou ik heb dus afgelopen maandag een advertentie geplaatst en ben maar liefst 1 DEKJE kwijt geraakt! de rest ben ik bijna alllemaal kwijt geraakt op marktplaats! |( |(

stom systeem!! :( :( :') :')

bamsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 09:01

Wat ook erg vervelend is dat je bericht na 2 min niet meer tussen de actiefe onderwerpen staat, doordat het niet meer omhoog word geplaatst. Eerst kocht ik best vaak iets, omdat ik het toevallig langs zag komen, nu bijna nooit, behalve als ik echt iets zoek, dan gebruik ik de zoekmachine, maar vaak is het product dan al verkocht... Het bericht word dus veel minder vaak omhoog geplaatst, tenzij de TS iets post.
Ik vind het een vervelend systeem. Ik krijg ook totaal geen idee van wat er allemaal word geboden, veel TS posten de biedingen niet, en dan weet je niet eens of de biedingen wel echt zijn. Jammer

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 09:51

Berichten op EA werden zowiezo al nooit omhoog geplaatst

bamsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 10:29

Ik bedoel dat als iemand iets post, een vraag steld bijvoorbeeld, dat het dan weer tussen actieve onderwerpen komt te staan

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:02

heb nog een advertentie geplaatst met enorm veel rijbroeken/ wedstrijdjassen enzovoort.... weer niks hee!!
marktplaats daar raak ik alles wel kwijt!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:13

Blijft toch een behoorlijk gemis hoor! Net ook een advertentie geplaatst voor een bijrijder, maar die zakt al zo snel weg, dat hij morgen al op pagina tig staat vrees ik!
Dat word dus zelf af en toe omhoog halen door iets onzinnigs neer te zetten!
Jammer, erg jammer dat het niet gewoon terug gedraaid word!
Als compensatie zou er dan een soort zoek functie moeten komen. Stel je zoekt een paard in de buurt van Haarlem, dat je op kilometers kan intypen. Ook makkelijk als je stalling zoekt.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 07:11

aerdenhout1: EA topic's kunnen niet omhoog geplaatst worden toch..

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:41

Ze kunnen niet omhoog geplaatst worden, maar doordat er op een topic gereageerd kon worden stonden ze toch regelmatig weer bovenaan door een nieuw bericht :) Dat is nu helaas niet meer zo, alleen als de TS zelf iets neerzet.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 14:29

annelindeeee schreef:
Ze kunnen niet omhoog geplaatst worden, maar doordat er op een topic gereageerd kon worden stonden ze toch regelmatig weer bovenaan door een nieuw bericht :) Dat is nu helaas niet meer zo, alleen als de TS zelf iets neerzet.

Ik heb het een paar dagen geleden maar weer es geprobeerd. Heb veel spulletjes waar mijn dochter van 13 is uitgegroeid. Op marktplaats heb ik in ieder geval een Kingsland jack verkocht en een wit rijbroekje. Via EA nog niets.
En het topic - waar ik toch nog wel wat tijd in moet steken, foto's maken, op photobucket zetten, verkleinen etc. etc. - is alweer in de vergetelheid gezakt. In het begin van de nieuwe opzet kreeg je nog wel es een pb. En wat denk je? Reacties? Nix, nada, niet eentje. Ik heb het idee dat mensen hun interesse in EA op bokt wel zo'n beetje kwijt zijn. Ik moet ook zeggen dat ik er zelf ook nauwelijks meer kijk. En i.d.d. als je je topic weer in de actieve onderwerpen wil hebben moet je hem zelf een schoptje geven. Dat ga ik dus nu ff doen.
Waardeloos systeem dus. Voor de mods wel lekker rustig ja.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:39

Vorige keer was ik het weer bijna vergeten. Opende een advertentie vol met dekjes waarop je kon bieden. Vol enthousiastme scrolde ik naar beneden, kijken of er veel geboden werd op het dekje wat ik het mooist vond en hoe snel dat goedkope eerste dekje weg was. Maar toen stond er niks :+ Dacht toch wel weer 'Oh. De lol is er alweer weer af'. Had ook geen zin meer om de TS te pb'en welke biedingen ze al voor dat mooie dekje had. Voor je dan weer antwoord hebt is de lol er alweer af.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:59

haha, misschien waren het mijn dekjes wel. Ook geen of weinig reacties gehad of onzin "ruil je ook" pbtjes.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 16:25

Nee.. Als je ziet dat op dat leuke dekje al 10x geboden is dan denk je.. Nu of nooit. En dan ga je bieden en voor je het weet heb je een nieuw dekje. Nu is het helemaal niet 'nu of nooit' maar meer 'ik kijk volgende week nog wel eens'.

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:15

Helemaal mee eens :j Ik merk dat ik echt stukken minder verkoop, eigenlijk alleen nog maar via marktplaats, weinig tot niks meer via bokt. Erg jammer, ik vond het altijd erg leuk om mee te bieden in topics!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:17

Ik kijk gewoon niet meer op EA. Ik wacht rustig af tot 2012 en ondertussen koop ik mijn spullen wel via kapaza of tweedehands.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:21

Gini schreef:
Ik kijk gewoon niet meer op EA. Ik wacht rustig af tot 2012 en ondertussen koop ik mijn spullen wel via kapaza of tweedehands.

O, gaat het tot 2012 duren dan eer er iets nieuws is? Nou als ik dat bij mijn opdrachtgevers doe, lig ik eruit _/-\o_

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 12:12

vind het ook jammer dat je ook niet op ''regio'' kunt zoeken bij bijv. commercieel of vzpaarden. Daarnaast idd jammer dat je niet meer kunt reageren voor een simpele vraag..