BartVB schreef:Het alternatief in dit geval was het bezwaar mbt die ban ongegrond verklaren, daar had de gebruiker zeker weten niets aan gehad. Als het zou gaan over een bedrijf waar 10 man werkt dan hadden ook zeker niet gebeld, daar was hier echter geen sprake van. Nogmaals; ik ben het zeker met jullie eens dat bellen erg ver gaat maar het alternatief is gebruikers bij voorbaat ongelijk geven. Is wat privacy / ethiek betreft een nettere oplossing maar voor een deel ook in het nadeel van de gebruiker. Zoals ik al zei zijn we bezig met het evalueren van het gebeuren rond schaduwaccounts, daar wil ik in dit stadium niet op vooruit gaan lopen, ik kan dus niet nu al met 100% zekerheid zeggen dat we in alle gevallen bellen totaal onacceptabel vinden. Ik ben het wel met jullie eens dat we hier nog eens zeer kritisch naar moeten kijken en dat als we besluiten dat bellen kan dat dit dan alleen in heel extreme situaties en onder heel strikte voorwaarden zou moeten. Als ik de zaak nu inschat dan is de kans groot dat we uitkomen op een 'niet bellen' maar daar is pas zekerheid over nadat alle aspecten zijn bekeken en daar is nu gewoonweg nog geen tijd voor geweest.
Weet je? je praat het nog goed ook.....
niet met 100% zeker zeggen dat we in alle gevallen...sorry...wat een gebla bla.... weest duidelijk en eerlijk naar de bokkers....en zijn honderden verschillende manieren maar dit is gewoon belachelijk...