Of er moet nog wat bij wat we niet kunnen vinden, of hij klopt zo... ach we horen het vast wel van de mods als 1 april over is.
Fiffill schreef:Of er moet nog wat bij wat we niet kunnen vinden, of hij klopt zo... ach we horen het vast wel van de mods als 1 april over is. Ik heb eigenlijk ook geen zin meer om nog verder te puzzelen, kan er echt niks meer van maken.
F3nn3 schreef:Een hint was trouwens toch dat blauw ook veel op zwart kon lijken??? of heb ik t nu verkeerd?Ja, dat klopt, dat was zodat je geen letters over het hoofd zou zien.
DDW1190 schreef:okee dus er doen zwarte bokkers meezijn er laatst veel groentjes afgetreden dan?Dat moet je echt negeren, dat heeft er niets mee te maken.Die hint had puur te maken met de letterkleur in de onderschriften van de teamies.
F3nn3 schreef:Een hint was trouwens toch dat blauw ook veel op zwart kon lijken??? of heb ik t nu verkeerd?Klopt willen jullie daarom eens kijken naar het profiel van Vikki
Yamcha schreef:DDW1190 schreef:okee dus er doen zwarte bokkers meezijn er laatst veel groentjes afgetreden dan?Dat moet je echt negeren, dat heeft er niets mee te maken.Die hint had puur te maken met de letterkleur in de onderschriften van de teamies.Hoe weet je dat zeker?Vraag het maar hoor
Overigens zijn de onderschriften weer normaal zie ik. De datum nog niet We zullen het zo wel horen, ik ga naar mijn ouwe mensjes toe
Yamcha schreef:Overigens zijn de onderschriften weer normaal zie ik. De datum nog niet We zullen het zo wel horen, ik ga naar mijn ouwe mensjes toe Van A_lette iig niet