Het is hier onderin bij de namen goed gekleurd! Heb gewoon nog geen pb gehad. Over 1 april grap!
Dan is tie toch minder goed rondgegaan als gedacht/gehoopt
renske_13
Geplaatst: 31-03-10 21:37
Maar ik moet gaan Kom morgen rond 7 uur wel kijken wat er gebeurt Dan komen de modjes erachter.... Lieve modjes, Bereid je maar vast voor op veel slapeloze nachten deze en volgende week, dit 1 april zullen jullie niet snel vergeten, ik denk dat jullie van bepaalde dingen op bokt trauma's zullen gaan krijgen.... Veel succes en slaap nog even lekker modjes
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 31-03-10 21:38
lieziej [quote="renske_13 schreef:
lieziej schreef:
Oh help. Die letters geven me een Teamii's déja-vu!
Snel afloggen!
Haha, hoezo?
edit: het is toch uitloggen?
én toch een 8 voor mijn Nederlands mondeling [/quote
Als je uitloggen nou goed gezegd had en geen afloggen had gezegd. had je een 10 gehad...
Butterfly
pubelia schreef:
Het is hier onderin bij de namen goed gekleurd! Heb gewoon nog geen pb gehad. Over 1 april grap!
Nu heb je er waarschijnlijk 3 ofzo
K.imberly
Het licht bij de buren brand nog
Alleen twijfel ik of die haai serieus die groene visjes eet, (vreemde kleur staat in de natuur vaak voor 'giftig'en als je het eens nagaat.. die groentjes hier kunnen inderdaad zeer giftig zijn "
Verder is het mogelijk dat deze haai met zo'n enorme liefde is opgevoed (hij is nog niet zo oud maar toch) dat hij geen vlieg of vis kwaad doet. Aangezien de buurman mij, mijn zusje en andere buurtkinderen gewoon gerust de haai zal laten voeren. En ja, als je nachtblind bent kun je snacht's gewoon zomaar in de vijver lopen ofso, er zit geen rand of iets omheen. En ook een stukje waarvan je zou denken dat je eroverheen kunt lopen maar dat kun je niet.
Toch maar de lieve schattige pyranja's van zoonlief van de buurman dan?
(hij heeft ons een keer gevraagt voor die schatjes te zorgen toen zij op vakantie gingen, maargoed dat deed uiteindelijk zijn vriendin)