Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ik had tot voor kort ook een eigen mening over pm's beoordeling en voor mij had de P een grote betekenis.
Tot voor kort (ja RK alweer op dezelfde lijn)...... een bokker doet op een ander forum een oproep mij te bedreigen. Leden daar maakten vervolgens accounts aan op bokt en bedreigen me op een afschuwelijke manier. Het team hier kon/kan dat ook lezen.
Echter tegen betreffende bokker en nieuwe leden wordt niets ondernomen door het team.
Zo gauw ik ter been ben zal ik me dus tot de politie moeten wenden.
Amanda schreef:Om hier even op in te springen: hier wordt nog steeds over gesproken achter de schermen.
Het is dus niet zo dat er niks gebeurt. Omdat het nogal gevoelig is, inderdaad vanwege eventuele toekomstige aangiftes, kunnen we hier geen uitspraken over doen.
Maar we zijn er dus wel degelijk mee bezig.
slimmerik schreef:Amanda dat had ik niet begrepen. Heb mijn post ook even aangepast.
slimmerik schreef:Amanda dat had ik niet begrepen. Heb mijn post ook even aangepast.
Nouks schreef:RobvdPK schreef:Kinderachtig hoor... En dan moet je nagaan: zelfs als kind vind je het al oneerlijk wanneer jij straf krijgt omdat je je jongere broertje zou hebben geslagen terwijl je broertje jou daarvoor sloeg én schopte.Kwatsch.
Feit is dat jij zelf vulgaire en smerige pb's rondstuurt.
Al de rest doet niets ter zake.
Rob
potverdikkie schreef:Ja, daarom duurt het voor jullie gevoel vaak ook zo lang voor er ingegrepen wordtMaar Gwen, nu vraag ik me toch af...
er is ruzie in verschillende topics, waar dus verschillende moderatoren zitten, er wordt in alle topics getemd.... word er dan door alle betrokkende mods ook echt duidelijk gekeken naar wat er speelt?, of alleen in hun eigen topic?
Runningkawa schreef:Dat klopt, in bepaalde gevallen kan dat, daarom wordt er ook heel goed per geval bekeken of het binnen de grenzen van het wettelijk toegestane ligt. Is best lastig soms, de informatie daarover is niet altijd even eenduidig te noemen helaas.beheer van bokt kan echt flink de pisang zijn bij niet ingrijpen....
potverdikkie schreef:Waarom is er geen enkele mod geweest naar aanleiding van die topics die heeft gevraagd hoe het werkelijk zat?
Nee het blijft gewoon staan en potverdikkie is een paardendief een hyptokleptomaan, enz enz.
potverdikkie schreef:Het zou wellicht een optie kunnen zijnEn bemiddelaar zou dan een mooi iets zijn voor het echt bemiddelen tussen conflicten