Heb je saaie witte of ook kleurtjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Pipo, het gaat vaak ook om de manier van verwoorden. Je zal op Bokt nooit een OW krijgen voor eerlijkheid, wel een OW voor je manier van verwoorden.
Lielle schreef:Stef, ik had die indruk al bij je eerste bericht en dat lok je ook uit door de titel.
Maar straks krijg ik vast weer het verwijt dat het me om een taalcursus gaat
Lielle schreef:"je*us, wat ben jij een trut. Kijk nou eens hoe je je paard in de krul trekt, die kan zou toch nooit meer gewoon lopen. Leer eens paard rijden."
"Goh, je paard loopt wel erg diep ingesteld en de slof staat veel te strak. Ik denk dat een goede instructeur je een heel end zou kunnen helpen."
Citaat:Heeft u een gebrek aan intelligentie, of mist u de vaardigheden om begaaft te zijn
Amanda schreef:Okee Lielle, mee eens.
Maar dan loop je te schelden en vloeken.
Dat is ook niet de bedoeling.
Maar gewoon je mening geven wordt ook al niet op prijs gesteld.
Ja, in een dikke laag watten.
Maar zit dat er niet omheen, zeg je heel direct wat je er van vindt, zonder te schelden, dan wordt dit ook niet geaardeerd.
Dan ben je hard, niet aardig, enz. En wordt er geTemd.
Er zal niet altijd een OW op volgens, maar het gebeurt dus wel.
runningkawa schreef:Citaat:Heeft u een gebrek aan intelligentie, of mist u de vaardigheden om begaaft te zijn
dat is ook op de man spelen hoor
Lielle schreef:"je*us, wat ben jij een trut. Kijk nou eens hoe je je paard in de krul trekt, die kan zou toch nooit meer gewoon lopen. Leer eens paard rijden."
"Goh, je paard loopt wel erg diep ingesteld en de slof staat veel te strak. Ik denk dat een goede instructeur je een heel end zou kunnen helpen."
Schimmelig schreef:Misschien moeten we het dan maar over de ''ik denk, dat ik vind...'' balk gaan gooien (vast ook wel OW-waardig). Dat was weer een deel uit ''hoe beledig ik een politie agent zonder beboet te worden'', erg huh?
runningkawa schreef:Schimmelig schreef:Misschien moeten we het dan maar over de ''ik denk, dat ik vind...'' balk gaan gooien (vast ook wel OW-waardig). Dat was weer een deel uit ''hoe beledig ik een politie agent zonder beboet te worden'', erg huh?
Is daar een cursus voor, want ik denk dat het zo idd moet
Lielle schreef:Stef, een van de acties op het probleem dat je signaleert is de wiki, maar ook daar loopt het nog niet echt storm met de belangstelling.
stef schreef:Bokt is een ideaal medium voor het uitwisselen van ervaringen, maar dat gebeurt niet.
Dat heeft niet zoveel met bokt zelf te maken (of wel?) maar met de users (steeds meer jeugd)
stef schreef:maar het is de laatste tijd toch enkel: owh wat een mooi paard, of owh je bent te groot, je trekt m in de krul, je prikt m lek, etc...
dat grijze gebied bestaat bij veel users niet
Lielle schreef:Schimmelig, persoonlijk ben ik bij de eerste twee varianten wel dusdanig boos dat ik al zeker niet meer open sta voor suggesties. Ik denk dat je met de 2e de weg meer open houdt voor een constructieve discussie.