viewtopic.php?f=25&t=611245
Maar blijkbaar wordt die niet zo goed gelezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiiGurl schreef:ik word gek... ik moet me elke keer opnieuw inloggen als ik naar een volgende pagina wil of iets wil typen
MiiGurl schreef:ik word gek... ik moet me elke keer opnieuw inloggen als ik naar een volgende pagina wil of iets wil typen
Ludora schreef:Je hebt helemaal gelijk...maar: dit is een topic waar je alle problemen juist moet melden,zodat er wat aan gedaan kan worden.Ik wordt een beetje ziek van de mensen die hier lopen te klagen over de update van Bokt, en waarom het allemaal nodig is. Bokt is al lange tijd een er groot (het grootste ??) en veel bezocht forum. In 2001 is het begonnen met een kleine opzet, komen er meer mensen moet er ook het eea aangepast worden. Alle mankementen worden aangepast maar hebben tijd nodig (vergeet niet dat het een gratis forum is en de medewerkers dit voor nop doen, ik zou het iig nooit op mijn bord willen hebben) Het is nooit goed hier.... Jeetje een beetje respect, deze update zorgt voor een beter bokt (tzt), en bevalt het je niet ga je maar Fokken of zo !!!!
(zo dat is eruit !!)
Edda schreef:Grrrrr
nu moet ik al mijn foto's gaan verkleinen..![]()