Vorig jaar waren de hints tenminste te raden uit de onzin die er gepraat werd... Das nu iig ver te zoeken..of de hint zijn te moeilijk
Of we zoeken de verkeerde kant op..Niet groen maar rood, alle modjes worden bloedrood, csi bokt? Welke mod pleegde de moord?
Ik heb even de topics van vorig jaar door zitten lezen.. Ik vat er geen hol meer van.We moeten naar de soep kijken en als een ui in laagjes gaan denken.
Tsja ik stop even met denken geloof ik.Enne nee ik wil het niet weten tenzij ik er per vergissing achter kom. En dan houd ik mijn mond en heb voorpret vanwege de raadwanhoop. .Gewoon leuk vermaak ook al slaat het uiteindelijk nergens op.
"Het eten van paars voedsel is zeer sterk kalmerend want paars is verweven met rood en blauw wat het echt voedzaam maakt."Wij zijn druiven.
Muppets - bohemian rapsody - amerika?!Mn vriendin haalde dit er direct uit toen ik wat 'onderwerpen' gaf
Flew schreef:"Het eten van paars voedsel is zeer sterk kalmerend want paars is verweven met rood en blauw wat het echt voedzaam maakt."Wij zijn druiven. Wijn?!Eten - diner - restaurant - soep..
AmerikaZweden (muppets, zwedish chef)Frankrijk (druiven, wijn)Nederland (kaas, koeien)Groen - in heel veel vlaggen..Groen(ttesoep) + oranje (tomatensoep -> vlag italie