Ik denk dat het ze geen achterste kan schelen.
Naar het schijnt worden ook kritische mensen uitgenodigd.
Er volgt vast nog wel een lijstje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abiola schreef:Die bokkers zijn natuurlijk ook geband omdat ze in het vakje "lastige" gebruikers vielen. Die willen ze natuurlijk niet aan tafel, want die zijn lastig![]()
De tafelgenoten zullen gezellige ja-knikkers zijn, mijn verwachtingen zijn niet zo hoog gespannen....
Anne_GTI schreef:Abiola schreef:Die bokkers zijn natuurlijk ook geband omdat ze in het vakje "lastige" gebruikers vielen. Die willen ze natuurlijk niet aan tafel, want die zijn lastig![]()
De tafelgenoten zullen gezellige ja-knikkers zijn, mijn verwachtingen zijn niet zo hoog gespannen....
Ik schaar mezelf niet onder het kopje gezellige ja-knikkers. Wel gezellig maar absoluut geen ja-knikker. Toch ben ik uitgenodigd.
Aangezien ik best wil meedenken over hoe bepaalde zaken anders kunnen en ook best redelijk goed kan communiceren in real live zonder onder de indruk te zijn door personen ga ik die uitnodiging gewoon aan. Want je kan wel kritiek hebben maar als je dingen wilt veranderen zul je toch om de tafel moeten en je mening met feiten en argumenten kunnen onderbouwen.
stef schreef:Ja feria, als je 11 jaar mee draait op bokt, is dat kennelijk nodig.
Het bokt team wil verbeteren, ja, het téam absoluut jaben ik heilig van overtuigd. Maar t team staat niet alleen he.
Probeer een open mind te houden.... euh, sure... Heb ik héééél lang geprobeerd, maar wat het heeft het voor nut?
Als je continu mee denkt, continu een open mind gehad hebt, en continu tegen dezelfde muur aan loopt, dan wordt je vanzelf cynisch
Feria schreef:Ik vind het super dat er eindelijk voorstellen op de tafel komen te liggen (thx PPG en modteam!)
Zoals ik al eerder zei, iemand die alleen commentaar heeft maar niets opbouwend mee brengt, kan beter de discussie verlaten, want aan die personen heb je toch niets.
Ook opmerkingen als "ik ben benieuwd wie men uitnodigd" en andere opmerkingen hierboven hebben weer een sarcastische en afbrekende ondertoon. Is dat nodig? Het bokt team wilt verbeteren, wilt iets doen met jullie opmerkingen (terwijl ze dit absoluut niet verplicht zijn!) sta er dan achter! Maar iedereen weet nu al dat dit niets gaat uithalen, want achteraf vinden jullie toch wel weer iets om over te klagen en te zagen (en dat slaat op de meeste posters hier).Probeer gewoon een open-mind te houden, denk niet direct het ergste. Jullie betikken het team ervan partijdig te zijn, maar kijk eens naar jezelf voor je wijst naar een ander!
Team ik hoop inderdaad ook dat er een verslagje op bokt komt te staan. Misschien is het een plan een topic te openen over de agenda punten? Zodat iedereen ideeën kan aanbrengen en dingen kan neerleggen die volgens hem/haar beter kunnen? Wie gaat de meeting leiden, wie neemt er deel, enz...
stef schreef:Feria: 2 jaar terug (of alweer 3?) hebben we een dergelijk topic gehad, het rondetafeltopic. Er is toen veel gezegt, veel beloofd, en heel weinig gebeurt.
Alleen het OW beleid is wat bijgeschaafd, maar qua regels en hoe die te hanteren en communicatie is er echt dondersweinig gebeurt, dus tja... zeg het maar dan
stef schreef:Euhm... ja, althans, naar mijn mening wel.
Ik wil wel hoor, maar ik geloof er gewoon niet meer in. Er is teveel beloofd en niet nagekomen... Er is teveel gebeurt, en elke keer als ik denk oh, dat gaat de goede kant op, er komt weer wat vertrouwen, gebeurt er weer wat waardoor het weer helemaal weg is.
En dat vind ik hééél erg jammer....
burl schreef:Ik vind het erg vreemd dat mensen zich geroepen voelen om naar een locatie te rijden om zich daar druk te gaan maken over een forum.
Een forum is iets waar ik even rondneus en als het blijkt dat het forum of de mensen mij niet aanstaan dan zoek ik een ander forum of stop ermee. Een forum is voor mij maar bijzaak, een tijdverdrijf en ik lees er de nieuwsberichten. Niet meer en niet minder.
Ik vind dat het echte leven inhoud genoeg heeft en ik begrijp werkelijk niet dat er mensen zich zo druk maken om een forum naar hun hand te zetten. Daarom begrijp ik ook dit topic niet zo goed.
piepenfiets schreef:Ik vind het juist erg voorkomend dat intensieve gebruikers hun tijd willen spenderen aan het mogelijk verbeteren van een forum![]()
Vwbt de rest van je post;grote meid(mod-alert:dit lijkt niet alleen op sarcasme ;het is het ook)Ik denk dat dat voor de meeste mensen geldt.
Ik begrijp dan weer niet waarom je de aandrang voelt om in dit voor jou onbegrijpelijke topic te posten