Deze kant is de kant waar je bent, de andere kant is de plaats war je niet bent

Wij zitten hier op Bokt dus lijkt het me duidelijk wat "deze" kant is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fenja schreef:jongens het is maar een forum op het internet.
Gelukkig is er naast het forum toch ook nog gewoon een ander leven. Het echte leven!
Citaat:Nogmaals mijn mening is dat ik er bij blijf dat er misschien wel of geen fouten zijn gemaakt maar daar kan ik niet over oordelen. Ik heb immers niet inzicht in de gegevens van beide kanten en geen achtergrondinformatie. Bovendien wordt de informatie die nu op internet staat uit zijn verband getrokken.
Citaat:Ik vind het wel heel erg erg dat kim probeert haar gelijk te halen.
waar hou je jezelf mee bezig. En op welke manier, zelf de mids en mods zwart maken door het openbaar te plaatsen.
Citaat:Verder blijf ik er bij dat als je geen problemen veroorzaakt je ook niet zomaar een ban krijgt.
Citaat:Als ik een klant aan de telefoon heb gehad op het werk en ik denk nou ja zeg wat voor persoon heb ik nou aan de telefoon zeg ik dat gewoon en daar hebben collega's onderling het ook wel over. De persoon zelf aan de telefoon weet dat niet en komt het ook nooit te weten. Roddelen gebeurt overal en ook over iedereen. Of je het nu wilt of niet.
Cer schreef:Voornamelijk die zeikende, zuigende gebruikers hun zin niet kregen. Dan lag het allemaal aan de mods en nooit aan hunzelf (zichzelf is het denk?)maar als mod moest je wel beleefd blijven naar de gebruikers toe (en terecht) dus je kon nooit eens lekker losgaan en iemand goed op zn plek zetten
Cer schreef:Toen waren er ook al mensen die er een dagtaak aan hadden om SA's aan te maken (leuke sport ook), steken onder water geven naar anderen, anderen uit de tent lokken en kijken hoe ze onder de bokt-regels uit konden komen. En oh wee als ze een keer aangesproken werden. Dan waren alle groenen corrupt want ..'vinger wijst andere kant op'..
Cer schreef:Waar ik me hier over verbaas is dat mensen (en dan eigenlijk alle betrokkenen) zich zo laten meeslepen door een internetforumding. Hoe kan je het zo ver laten komen??? Hoe belangrijk is het?? Wie gaat achter de schermen lopen zoeken? Wie laat het zo ver komen dat er zoveel uitgezocht moet worden? Dat zou toch allemaal niet hoeven?
Ik ben echt te naief hiervoor denk ik..
BartVB schreef:. Niemand die weet dat er gebeld wordt door een internet forum, niemand die hier schade van ondervind. Het ‘ergste’ dat er kan gebeuren is dat wij een ban ongedaan moeten maken.
Loody schreef:ben nu al een paar dagen aan het meelezen...
Maar wil nu toch even reageren...
citaat Bart Mijn gedachte is dat bellen naar werkgevers niet nodig zou moeten zijn.
Pardon?!?!?
Dit hoort helemaal niet te gebeuren..!!!!.. dit vind ik echt schandalig.. en kan hier zeer boos om worden!!
Dit is een internet forum en geen controleer forum!!... ronduit belachelijk!!!![]()
Ik wil me verder eigenlijk niet mengen in gebeuren, Kiwiko, slimmerik, Arabesk enz enz enz enz..
Jeezzz, we lijken allemaal wel een stel kleine kinderen op een forum!!
En Sorry dat ik het zeg Bart door bovenstaande opmerking te plaatsen, ben ik van mening dat er niet alleen een nieuw team met mods moet komen, maar ook het beheer mag in twijfel getrokken worden...
Jammer, dat ik hierdoor een andere kijk heb gekregen op bokt..
Ik ga maar eens op Geit kijken misschien is daar nog wel een plekkie voor me!!
BartVB schreef:Mijn gedachte is dat bellen naar werkgevers niet nodig zou moeten zijn.