Unwritten schreef:Ik ben naast alwetend ook heel geloofwaardig Je probeert ons alleen maar bang te maken denk ik En anders is er en klikspaan.. Misschien een ex-mod?
stunning schreef:Haha ik ben benieuwd naar al die reacites overmorgen .ik ook, en dan willen ze wel bang worden
__Elizabeth schreef:Ik doe gewoon gezellig mee..rol ondertussen af en toe van mij stoel doe ik met je mee
pfff ik heb een nieuwe sport gekregen, PB's versturen ondertussen 30 alweer verstuurd met het 1e plan die 2e plan heb ik ook alleen snap ik niet
Ik heb even alle pb's bij elkaar gevoegd. Degene die nog geen pb heeft ontvangen stuur mij even een pb.
Horsetopia schreef:__Elizabeth schreef:Ik blijf PBs sturen Idem hier, er komt geen einde aan leuk dan hebben we dezelfde sport
Ik wil ook die pb's :P we moete die mod ook maar eens flink te pakke nemen wij moete toch wel een beter plan hebbe als hun of nie soms..?
Mizora schreef:Operatie walvishaai doe ik niet aan mee.Operatie ode vind ik wel een erg leuke.wat betekend dat ?